3e-kiteboarding
Gast
|
het merkje en kwaliteit van t doek maar dat ligt aan het jaartal 06 en 07 schijnen erg goed te zijn van bestjes naish heb ik nog niet gezien zelf of gevloge
|
|
|
Morres
|
de 06 bows van best hebben veel problemen gegeven, 2ehands kosten ze ook geen drol meer, de 2007 schijnt in orde te zijn, en ik moet ook zeggen dat die er VEEL beter uitziet(qua constructie) Met naish zit je qua kwaliteit meestal wel goed.
Vliegeigenschappen weet ik beide niets van. Weet dat de Best Waroo 2006(en 2007 ook)wel goed schijnen te zijn, voor een bow
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
Bow's Rocken Best hard hoor!
|
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
haha zijn super kites man kan je echt lang mee voorruit ik hou van die dingen. Hybrides zijn ook stoer maar mijn liefde ligt nog bij de flat bowtjes :-D 3TH generation bow
|
|
|
Brenkie
|
Ik heb sinds een tijdje een Naish BoxerSLE 9, en ben er erg tevreden mee. Een heerlijk one-pump systeem, een bijzonder mooie bar welke je met of zonder pulleys kan gebruiken, en een behoorlijk stabiele bowkite die zijn vorm goed behoud, ook overpowered.
Ik weet niet wat de nieuwe best bows kosten, maar rond de 800 euro heb je een nieuwe BoxerSLE compleet. (een 9 meter)
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
Ik heb sinds een tijdje een Naish BoxerSLE 9, en ben er erg tevreden mee. Een heerlijk one-pump systeem, een bijzonder mooie bar welke je met of zonder pulleys kan gebruiken, en een behoorlijk stabiele bowkite die zijn vorm goed behoud, ook overpowered.
Ik weet niet wat de nieuwe best bows kosten, maar rond de 800 euro heb je een nieuwe BoxerSLE compleet. (een 9 meter)
Ligt aan t merk pak je een nieuw merk dan wel wat minder www.fluidkiteboarding.com of hoe heten die dingen ookalweer uit USA was laatst nog over geschreven! maja anywayz boxer is ook top ding! moet je zeker nar koeke
|
|
|
Geronimo79
|
Als je kijkt voor een BEST waroo 06, kijk daarmee nog wat uit.. alleen de zwarte LE waroos zijn echt goed.. de gene met een andere kleur LE zijn wel eens problemen mee heb ik me laten vertellen.. de waroo 07... wow... kwijl.... gaaf.... wil ze... wil ze.... wil ze....
Naish Bows nouja sle's.. zijn volgens mij wel goed.. alleen ik hoor veel over de shockwave dat ie veel kapot gaat. (2006) (zelfde verhaaltje dus als de waroo) naish bood altijd hoge kwaliteit.. BEST 2007 ook....
Ik zou voor de waroo gaan, maar jah.. ben niet echt objectief.. ben BEST fan..
|
|
|
audi
|
een best is moeleker bij een winkel weer in te ruilen. omdat ze ze zelf niet nieuw verkopen en er daardoor niets mee te doen willen hebben. ik vaar zelf een boxer sle 9 en die is super 9(de 12 is al een stuk langzamer). maar de waroo is goedkoper en zeker zo goed dus als je je kite een aantal jaren wild varen kan je beter een best kopen. als je volgend jaar weer alles nieuw wild hebben is de naish beter. audi
|
|
|
chico
|
Nou die SW van mij uit 06 is nog als nieuw en die heeft best wat vlieguren achter de rug.
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
Achja ik vind het allemaal wel BEST hehe Bows doen gewoon oja Zin om een test vluchtje te maken volgende week iemand? heb ik mijn nieuwe 5 lijns rare kite tis geen c en geen bow en geen hybride hoewel :/
|
|
|
Noordtuk
|
Ik heb een NAISH Boxer SLE 9 & 12 M en ben er zeer tevreden mee. Ze hebben beiden een breed windberijk en je kan ze goed naar je eigen wensen afstellen. Verder ben ik zeer tevreden over de afwerking en de kwaliteit van de materialen.
grt
|
|
|
wouterb
|
SHockwave 9 compleet (2006) €555.
bij de piraten...
|
|
|
torchjelle
|
ik had voor een Naish bow gegaan
|
|
|
|
ik denk dat je weing wijzer word uit dit topic dus ik zou ze allebei testen en je gevoel laten spreken!
|
|
|
snah.siub
|
Nou precies. In 3 comments wordt er dus gezegd: koop die, .. en dan .. Ik zou die bow nemen. Hoe moet dit nou een beginner helpen? Ik snap best als je Audi rijdt, dat je dan zegt: ik zou geen bmw kopen. Maar een BMW rijder zou hetzelfde zeggen over een Audi. Echter, het zijn beide goede auto's (ok, de bmw natuurlijk niet hehehehe). Met kites lijkt me dit dus ook. Ik zelf weet nu als beginner nog steeds ook niet welke ik moet kopen, voor mezelf weet ik wel dat ik het liefst een nieuwe, 2006 kite wil kopen. Betaalbaar en gewoon goed. Wat ik dan zie: North Vegas 2006 North Rebel 2006 Naish BoxerSLE 9 Slingshot TD2 / Link F-One Tribal2 ( maar iemand dus weer een III voor goede prijs) *editted, typo van mij* Moeten goede kites zijn, de Waroo 06 schijnt weer slecht afgewerkt te zijn, de 2007 versie is juist wel weer goed (en redelijk betaalbaar volgens mij). Ik wordt geeeeeeek
|
|
|
Jappy
|
Lees ik dat nou goed? Heeft er iemand een TribalIII voor een leuke prijs?? De Tribal III bestaat helemaal niet!! De Tribal II zijn er wel te vinden als 2e hands.
Er zijn nog wel een paar testdagen...kom gewoon eens kijken en probeer zoveel mogelijk soorten te testen.
|
|
|
snah.siub
|
Hmmm zou ik in de war zijn, wat op zich niet gek is van de info die ik gelezen heb in zo'n korte tijd
|
|
|
|
maar de topic hier van krem gaat maar over 2 bow's dus is de keus niet al te moeilijk, testen!
de kites die jij noem zijn bows, hybrids en een tribal. (geen idee waar die onder valt)
zoals jappy zegt...testen. ook al kun je niet varen, je kunt altijd kijken hoe het op het land vliegt en welke jouw het beste bevalt en dan een keus maken en gaan met die banaan.
het zijn allemaal goede kites...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hallo allemaal! Ik wil een bow kite kopen maar ik twijfel tussen een best of een naish! Alleen tussen deze twee! Kan iemand mij het verschil uit leggen tussen deze twee!
Je moet gewoon de verschillende kites testen en jezelf afvragen wat je er mee wilt gaan doen.. Ps je vraagstelling is wel grappig want theoretisch gezien zijn geen van de bovengenoemde kites BOW kites.. Alleen Cabrinha en volgens mij EH hebben mogen hun kites BOW noemen. Alle andere kites zijn zgn Hybrid kites... Voorbeelden van andere Hybrid kites zijn: Answer van CAUTION Ion2 van FLEXIFOIL SONIC van GK Sport/Light/edge van OZONE Boxer SLE van NAISH Waroo van BEST maar ook kites met iets meer C -vorm in hun profiel zoals de Tribel II/Rival van F-ONE Thruster van ECLIPSE Yarga van BEST
|
|
|
Taunis
Geen avatar
|
Hoi allemaal,
Ik ben ook bezig een hele bow line aan te schaffen, maar wat!!!
Best waroo is goed. Ik vind ze ook gaaf. Naish Boxer is goed. Zijn ook leuk F-0ne Tribal2 lijkt mij ook goed North Rhino Lijkt mij ook goed, alleen daar hoor nooit wat van.
Ik zoek een line van dezelfde kites (merk) en ik wil vanaf 4bft lekker kunnen freestylen en vanaf 6bft lekker kunnen air-timen.
Welk merk kan ik het best nemen. en welke maten???? Ik weeg 75 Kg en poen is geen limit!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
MIjn persoonlijk mening zou zijn..... Tribel II 13 en een 9m2 Of anders, wanneer geld echt geen rol speelt, nog ff wachten op de nieuwe ontwikkelingen.. Succes
|
|
|
Taunis
Geen avatar
|
Tja, echte vernieuwende ontwikkelingen zijn er niet en komen verlopig ook niet Bow, hybride of c-kite, zitten verschil in, maar om te zeggen wow. Niet. Het zijn allemaal upgrades waarvan de bow een grote van was.
Ik zag wel dat naish met de vleugels als een duikbommer heeft gebouwd voor de 2008 serie
Wat ik wil is dat ik met 4 bft lekker kan freestyle en met 6bft lekker kan air-timen
Dat is het enig wat ik wil en welk setje is hier het best mee te doen kites + board
|
|
|
Lex
|
Tja, echte vernieuwende ontwikkelingen zijn er niet en komen verlopig ook niet
Nou...die Delta en Sigma shapes.......
|
|
|