ItsMe.Erik
|
Inderdaad laat de rek maar komen of was het toch een rondje van Niels. Ik heb ook een creditcard, dus dat moet goedkomen...en ik heb ook mijn autorijbewijs, maar autorijden hoe moet dat
|
|
|
CHRIZZZZ
|
heb net al wat plaatjes zitten kijken bij mn buurman, al wat vette spots gezien... en ook de bakken die er kunnen lopen....
Dan maar 5 weken kwijlen, waarvan ik er gelukkig 3 in het buitenland zit dus dat moet wel lukken dan... Nog weze kite eric zondag ??? baalde aan de ene kant wel maar was super duf, en het busje stond er niet... Dan is er geen lol aan toch
|
|
|
hoeksjuut
Geen avatar
|
MEt hoeveel man zitten jullie uiteindelijk in tarifa? Ik ben ook aanwezig, met een vriend van mij, vanaf 20febr tot 27feb we zullen elkaar daar nog wel een keer tegen komen. nu alleen nog even wachten... Groetjes
|
|
|
NIELZZZZ
|
we zitter er met 5 man,naja zijn er eigelijk 4 en een loops teefje die noemen we meestal maar christine
|
|
|
Supergroover
|
we zitter er met 5 man,naja zijn er eigelijk 4 en een loops teefje die noemen we meestal maar christine hoe leg ik dit thuis nu weer uit??? ik mocht alleen mee als er geen vrouwen mee gingen!!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
heb net al wat plaatjes zitten kijken bij mn buurman, al wat vette spots gezien... en ook de bakken die er kunnen lopen....
Dan maar 5 weken kwijlen, waarvan ik er gelukkig 3 in het buitenland zit dus dat moet wel lukken dan... Nog weze kite eric zondag ??? baalde aan de ene kant wel maar was super duf, en het busje stond er niet... Dan is er geen lol aan toch
Chris, zondag ben ik van de partij. De voorspellingen zien er goed uit. Wat zijn we zonder Niels z'n bus??? Nergens toch, daarom ben ik ook maar niet gegaan en heb tot vervelends toe de studeerkamer maar eens opgeruimt. boring Zoals het ernu voo rstaat ga ik zaterdag naar Das boot of er moet goede wind voor zaterdag komen, moet ik nog iets meenemen? Depower koort of iets anders
|
|
|
ItsMe.Erik
|
MEt hoeveel man zitten jullie uiteindelijk in tarifa? Ik ben ook aanwezig, met een vriend van mij, vanaf 20febr tot 27feb we zullen elkaar daar nog wel een keer tegen komen. nu alleen nog even wachten... Groetjes Geef via een PB'tje je mobiele nummer of de locatie waar jullie zitten dan kunnen we contact opnemen als we er zijn. Is altijd gezellig. Supergroover Chrizzz, bijnaam Christine is metrosexueel. Voor het vrouwtje thuis is "het" Chrizz en in het bussie gooit ie z'n haren los en is het Christine (Net zoals ie vaart ) Net zoiets als de hulk, maar dan anders.
|
|
|
NIELZZZZ
|
daarom weet jij zoveel van kiten erik,je heb thuis een studeerkamer. of is het zo een donkerkamertje met alleen een computer erin,bij ons noemen ze dat trouwens een rukbunker zondag ben ik ook van de partij ,weer even lekker in het busje en geen dikke erwtesoep mee nu. doen wel lekker chinese tomaat ofzo. ps mario ik mag ook alleen mee als er geen vrouwen mee gingen,maar christine is het type wat een zo een pet draagt en zingt WHY M C E. (weet ook niet hoe je dat schrijft)
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
hahahahaha.... Daarom surf ik ook he, als die stakke pakjes... Maar goud dat het geregeld is!! ga het vanaaf ff overmaken. En zondag ben ik wel weer van de partij, hoest mn nou mn longe uit mn lijf maar dat zal dan wel weer over zijn... Heb wel weer zin in een dikke sessie, en daarna bijkomen met ziekte verwekkende zoep in de ruk bunker. Heb je die roze pluizige bekleding al binnen? en Erica, bestudeer jij nog ff hoe we max kunnen kiteloopen.. ik zou ook naar das boot gaan zat, maar dat was weer ff wazig omdat het die zaterdag erna werd ofzo... en een depowerkoort heb ik geregeld bij eurofun Enne Jb, ons level.... Tja, dat is net zo hoog als het niveau in dit topic....
|
|
|
Lex
|
Paas mij ook is een paar 06 nummers! Die van christine zowiezo..
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
mijn level tja dat ligt aan zoveel dingen,zoiets kan je niet zomaar zeggen natuurlijk. als ik zo water opga is het niks,misschien een sprongetje ofzo maar als ik flink opgewarmt ben in de bus ,en me spier(en) lekker verrekt heb dan is het eigelijk ook niet beter,maar ach dan ben ik wel voldaan
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Nielz zn raily's into struisvogel houding zijn wel de moeite waard...
|
|
|
NIELZZZZ
|
don,t try that at home... zondag beulen chris of ga je morgen. ik kan morgen niet zondag wel.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
was gister ziek , vandaag nog last van mn stort maar hoop dat ik er morgen wel bij ben. Waarschijnlijk zijn het gewoon afkick verschijnselen...
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Zeg jullie met die C kites.....wat is jullie level een beetje??
Level? Wat moet ik onder level een verstaan? Level 1 = alles kunner level 2 = iets minder alles kunner level 3 = nog minder alles kunner lever 4 = bijna alles kunner level 5 = gemiddelde kiter . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . level 100. Daar zit ik ongeveer.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Zeg jullie met die C kites.....wat is jullie level een beetje??
Level? Wat moet ik onder level een verstaan? Level 1 = alles kunner level 2 = iets minder alles kunner level 3 = nog minder alles kunner lever 4 = bijna alles kunner level 5 = gemiddelde kiter . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . level 100. Daar zit ik ongeveer. Maar ik neem wel altijd de koffie en koeken mee.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ja morgen weer ik heb soep en krentebollen chris ook soep dus weet niet of we na de picknik nog in ons wetsuit passen,zoja zullen we dan uur of 1 gaan varen morgen.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
eric, waarom ging je eerder weg??
Je heb toch echt alle pret (om het maar netjes te houden en in schappelijke taal neer te zetten) gemist... Zonde, we hadden het echt niet meer koud, alleen zere knieen toch niels... hahahaha
En je mag hier geen vieze plaatjes posten dus oweeee als je die foto hier gaat plaatsen eric, dan zwaai er wat de volgende keer in het busje....
|
|
|
ItsMe.Erik
|
eric, waarom ging je eerder weg??
Je heb toch echt alle pret (om het maar netjes te houden en in schappelijke taal neer te zetten) gemist... Zonde, we hadden het echt niet meer koud, alleen zere knieen toch niels... hahahaha
En je mag hier geen vieze plaatjes posten dus oweeee als je die foto hier gaat plaatsen eric, dan zwaai er wat de volgende keer in het busje....
Ik was de heledag al op het water en was koud en moe. Ik vond het wel een leuk dagje. Lekker uitgehaakt kunnen oeffenen. Uitgehaakt loopen met m'n 7. Bedoel je onderstaande foto of de foto's waarvan Nielzzz pijne knieeen van heeft. Deze zal ik niet plaatsen, die zijn te ranzig voor dit forum. Heeft de soep nog gesmaakt?
|
|
|
NIELZZZZ
|
ja soep was weer lekker,lekkere tomaten soep met kitresten van de schroevedraaier. en die zere knieen waren van het kiten hoor denk ik. en anders hoop ik het wel. eric je moet volgende x gewoon even blijven in het busje,daar krijg je echt geen slechte naam van hoor. en al helemaal geen spijt ontopic heb al het geld binnnen en is betaald aan happy sport.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
ja soep was weer lekker,lekkere tomaten soep met kitresten van de schroevedraaier. en die zere knieen waren van het kiten hoor denk ik. en anders hoop ik het wel. eric je moet volgende x gewoon even blijven in het busje,daar krijg je echt geen slechte naam van hoor. en al helemaal geen spijt ontopic heb al het geld binnnen en is betaald aan happy sport. Volgende keer blijf ik. Top dat het geld binnen is. Ik sta te popellen om tussen de 15 en 20 graden te kiten
|
|
|
Lex
|
En ik heb eindelijk het net nummer van christine...dus waar gaan we stappen jongens:D?
|
|
|