Rowin
|
strakke foto's !
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Mooi heb ook weer zin om te kiten als ik die foto's zo zie.
|
|
|
Donald Duck
Gast
|
Zeker vette foto`s man...Kite vaak in Andijk en jullie zien wel waarom...Ben vandaag wezen kijken en ze gingen echt sky high!!!!
Later...
|
|
|
|
|
Pitbul
Gast
|
Hele vette foto's
|
|
|
Roni-Size
|
Vet man moeten we ook maar eens gaan kijken vind het wel leuk diverse spots op te zoeken en met de loclas daar te kiten. Vorige week zondag waren we in medenblik. Kom wel een keer naar andijk.
|
|
|
pollepel
|
Ik was er ook net. Siem en die andere dude gingen echt hoooog en ook nog een vet lang de lucht in. Zag er allemaal stoer uit.
|
|
|
Rens
Gast
|
Hey Hey Hey.........Rens hier....de oranje Nitro 12 Beul....lol.....te veel maar af en toe wel te doen. Mij fotos zet ik ook nog ff on line..een moment...moest ff snowboardles geven te ongeduldig dan ( aldersrens@hotmail.com) >> msn/mail Ltrz, Rens..........btw....was wel de bom vandaag.....helemaal als ik nog een 8 of 9 had
|
|
|
Buur
|
zitten een paar echt mooie plaatjes tussen. was vast leuk om foto's te maken, dit weer geeft veel luchtwerk...
|
|
|
PeeWee
|
Mooie foto's. Was gisteren inderdaad mooi. Wat een soepele hoge sprongen toverde die mannen eruit. Zelf was ik al blij dat ik een beetje heen en weer kon varen op die grote klotsbak. Het plasje waar de mannen bezig waren was me te druk (en het contrast met mijn kunde zou te groot zijn geweest (grinnik_kitesmiley).
Zie jullie wel weer. PeeWee (gele crossbow)
|
|
|
Psychotic
|
klikkerdeklik (na de foutmelding even in je adresbalk gaan staan en op enter rammen) ik met spray (grinnik_kitesmiley) Foto's van mijn maat met de oranje nitro staan hier klikkerdeklikMijn foto's komen in de loop van de dag incl de onscherpe foto's ertussen online zodat iedereen wel wat van zijn gading moet kunnen vinden.
|
|
|
|
Jbjoepie
|
P.S. De school die daar lessen geeft zouden ze glijk haar IKO certifikaat af moeten nemen, wat een onverantwoorde boel, lesgeven met deze drukte en in deze wind (angry_kitesmiley) Annyway, de pics
idd wat een mafkezen daar
|
|
|
pierre
|
was zeker een lekker daggie tot dat boardje weer brak maar was zeker wel effe lache. jammer van je kite joepie
|
|
|
Jbjoepie
|
JA wie heeft er kite boven andijk/wervershoof zien vliegen. We waren tussen Andijk en Medemblik aan het kiten. In een bui moest ik mijn kite (rode X2 8M) los laten. Volgen ooggetuige ging de kite de woonwijk in maar na 2,5 uur zoeken nog niks gevonden. Iemand wat gezien gehoord????? Mail joeps50@hotmail.comTel 06 46 11 24 61
|
|
|
Psychotic
|
alle Hi-Res pics door mij geschoten deze dag: http://www.megaupload.com/?d=28VO7E05als je wat op sites oid gaat gebruiken, drop even een mailtje @ JBoepie, niks voor je, helaas niks gezien, maar 1 vraagje, waarom niet even een kiteleash gebruiken in dit soort wind? er was aangegeven dat het in een bui tot 35 knt kon blazen.........
|
|
|
siemme
Gast
|
hoe krijg je die foto's eraf? snap er de ballen van
|
|
|
Psychotic
|
link klikken, 45 sec wachten, ad wegklikken, downloaden, uitpakken met winrar (gratis trail te vinden op www.rarlabs.com) kon helaas geen makkelijker manier bedenken
|
|
|
Jbjoepie
|
[quote author= @ JBoepie, niks voor je, helaas niks gezien, maar 1 vraagje, waarom niet even een kiteleash gebruiken in dit soort wind? er was aangegeven dat het in een bui tot 35 knt kon blazen......... Had een hp-lease die kon ik gelukkig nog los krijgen. X2 weinig mogelijkheid voor een veilige oplossing voor een leash. En de wind ja was idd voorspelt maar is zo mooi met harde wind. Maar ben allang blij dat ik zelf geen schade heb. Wel een dure oplossing greetz Joepie
|
|
|
Hugo
Gast
|
Hi boys,
Het gaat niet lukken met megaupload. Ik heb het hele bestand gedownload vervolgens zegt hij dat het bestand beschadigt is.
Gr. Hugo
|
|
|
CeesV
|
Gave foto's man!
|
|
|
sanne
|
vetse pics JT!!
|
|
|
Richardt
Gast
|
Hi boys,
Het gaat niet lukken met megaupload. Ik heb het hele bestand gedownload vervolgens zegt hij dat het bestand beschadigt is.
Gr. Hugo
Ik was aan het downloaden maar zag dat het 5 uur ging duren Is het bestand nog steeds beschadigd of kan ik het gewoon op dit moment bekijken en hoe doe ik dat
Gr Richard
|
|
|