|
Gj
|
Maar ik wil wel hard varen eigenlijk maar beetje rakken geen zin in
|
|
|
zjunnusun
|
Dito, net als iedereen. maar ik krijg ook het idee dat de wind even betrouwbaar is als een spaarrekening. Hopen op een goede afloop... kom maar gezellig naar het zuidlaardermeer .
|
|
|
|
Gertjan
|
hey GJ hoe lang kite je nu al 2jaar?? gaat in ieder gaval top ey KRIZZE!!!! doe dikke walruzze. is die nieuwe move nu al gelukt dan? vetroll into pinze op snoede heb de Best (h)arde (p)orno's binne!! 10 en 12m en oei wat zien ze er lekker slick uit Wat is het geworden dan??
|
|
|
Gj
|
gaan er nog mensen kiten deze week?
|
|
|
Benjooh
|
Donderdag sowieso vrij! Woensdag tot half 11 les, kan ik evt ook nog wel schrappen als de wind echt goed is Maar liever niet want heb al zo weinig les. Vrijdag kan ik misschien ook
|
|
|
Jimmy
|
Ik wil donderdag wel gaan kiten! Nog meer liefhebbers?
|
|
|
Geronimo79
|
Als de wind beetje goed is... (meende vannacht te zien dat ie aan het inkakken is) Donderdag lijkt me wel wat. ff zien of et lukt.
Al met je HP's gevlogen Ricardo?
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Aloha, ik keek net even uit de verte naar het strandje in Workum. En er was helemaal niemand het waait hier nu wel ietsjes 12-16 knopen, naja dan heb ik de hele spot helemaal voor mezelf Waar zouden toch al die Duitsers zo snel zijn gebleven alllemaal, was het vorige week herfsvakantie of duitse vakantie ofzo ? 12-18 nu zie: http://www.meteo24.nl/nl/31X6354.htmlNou ik ben weg, mzzls!
|
|
|
peter.
|
donderdag word knallen!!!! he he eindelijk weer eens echt los!!
|
|
|
|
piede
|
Donderdag vanaf 12 uur beschikbaar.
|
|
|
Gj
|
misschien morgen of donderdag ochtend, vroeg tot uurtje of 2, smiddags Propedeuse uitreiking van men vriendin ..
|
|
|
kitepower07
|
Morgen eindelijk weer fantsoenlijke wind op workum als we de voorspellingen mogen geloven. Ik vertrek rond 11/12u uit Gorredijk en ga via H'veen/Sneek. Iemand die nog een lift nodig heeft : 06 105 vier vier acht nul zeven lmet dieselkosten splitten natuurlijk oant moarn PS: Bandidos 9 kan getest worden! alleen ik ben de eerste die er aan gaat hangen....
|
|
|
|
Rofl
|
Ik ben om 17:00 klaar met stage. denk dat ik eem naar zuidlaardermeer ga.
|
|
|
skyhigh as a
|
heb vandaag walrus Krizze zien loopen landing vol op de zak, maar toch een loop en die Best Nemesis HP is echt supertje top!! da wordt nog wa met harde wind loopuhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Gj
|
Morgen nog mensen naar Workum? ik ben er rond 9 uur sochtends!
|
|
|
peter.
|
ik ben er rond 1uur gj lattttttttttttter tot morgen
|
|
|
Geronimo79
|
AARRGHH!!.. had ook gewild.. maar goed.. werd em dus weer niet... hopelijk snel weer dus.
en hoe bevallen de HP's Ricardo?
|
|
|
skyhigh as a
|
bevallen zeer goed, zijn lekker snel en bardruk is fijn. loopt als de donder! en ging al lekker hoog. de wind was ook nie alte best, dus de lowend is top. nu alleen nog eeum de highend teste
|
|
|
Krizze
|
O o o! Boggeltje Rico ook weer met zien grode snoede! En maar een beetje de bink uithangen met zn geleende kijtspulnxD Hahaha. Was eem weer schier ja, Patat Bakkie Hanze derbie, ole hey GJ hoe lang kite je nu al 2jaar?? gaat in ieder gaval top ey KRIZZE!!!! doe dikke walruzze. is die nieuwe move nu al gelukt dan? vetroll into pinze op snoede heb de Best (h)arde (p)orno's binne!! 10 en 12m en oei wat zien ze er lekker slick uit
|
|
|