Rofl
|
Ik ga over half uur met geronimo naar mirns toe. heb nog 1 plek vrij in de auto dus als iemand meewilt eem belluh 0650730671
|
|
|
skyhigh as a
|
trek het bipswindje weer in! was wel eeum 2uurtjes tof op zuidje jammer dat het weer flink aantrok toenk wegging, was zeker wel eeum tof jaap morgen los als de wind het toelaat op zuidje
|
|
|
zjunnusun
|
Moi, ik ben mn windmeter kwijt, voor het laatst woensdag bij zuidlaardermeer gebruikt. Iemand gevonden??
|
|
|
|
Lude
|
Ik besloot halverwege de heenweg vanwege buienradar toch maar door te rijden naar horst, lekker dagje gehad!
Wind kakte alleen om 16:00 in.
|
|
|
KappuhH
|
Ik besloot halverwege de heenweg vanwege buienradar toch maar door te rijden naar horst, lekker dagje gehad!
Wind kakte alleen om 16:00 in.
Horst is wel een beetje uit de richting zeg! Maar niet extreem vlagerig met ZW?
|
|
|
Lude
|
Ja klopt.. was 50km verder ofzo. Werd ook pas bij heerenveen gebeld dat het zo erg regende bij het ijsselmeer... Jij bent naar Mirns geweest zeker? Hoe was het daar?
Was inderdaad wel vlagerig, maar goed te doen.. Lekker in het zonnetje, was nog een beetje verbrand zelfs.. (ben ook niets gewend ;-)
|
|
|
KappuhH
|
Ben alleen vrijdag geweest, toen hebben we smorgens een mooi zonnetje gehad, smiddags wel regen. Misschien woensdag nog even weer....
|
|
|
Geronimo79
|
Lude...
We zijn de hele dag op mirns geweest. alleen maar zon en harde wind.
|
|
|
Lude
|
Ok.. jammer van de omweg dus Maar horst was ook leuk!
|
|
|
Pieterr
|
Vrijdag/zaterdag 2 dagen naar mijn ouders in Assen. Maar wil natuurlijk wel eventjes varen . Is het mogelijk om bij ZW te varen op het Zuidlaardermeer? Zo ja, naar welke spot kan ik dan het beste gaan?
|
|
|
Lude
|
Meerwijck moet je dan hebben, is een strandje.. wel vlagerig.
|
|
|
Pieterr
|
OK, bedankt!
Kan je de auto gewoon bij de camping op de parkeerplaats neerzetten?
|
|
|
Geronimo79
|
We zetten em meestal een afslag eerder neer. dus aan de oostkant van het strand.
|
|
|
|
Lude
|
Wel op tijd weg gaan daar, Krizze rijdt daar rondjes na zonsondergang op zoek naar vriendjes Als wind beetje goed is ga ik denk ik de week ook weer afsluiten op het zuidlaardermeer vrijdag, vond het wel ff lekker vorige week!
|
|
|
Krizze
|
Ghehehehe Morgenmiddag rond 14u van de partij op zuudloarderlake
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Wie gaat donderdag of vrijdag het water op? ik wou wel dagje weg of ff vlot richting zuidje of schil of blauwe roep maar (vanuit Grun.)
|
|
|
basje
Geen avatar
|
ik ga vandaag ook nog wel ff naar zuidlarder meer denk ik...
|
|
|
|
piede
|
Vrijdag en zaterdag vrij
|
|
|
Henning
|
Is er vrijdag iemand die een plaats vrij heeft naar Mirns oid?
|
|
|
Lude
|
Als het niet regent en er genoeg wind is morgen aan het eind van de dag ff zuidlaardermeer. Uurtje of 15 denk ik.
|
|
|
|