NKV slaap!

Vincent - knwv
Gast
Antwoord #25 Februari 28, 2006, 00:46:20
edit2Rapporteer  
Ik begrijp de frustratie als er niet gereageerd wordt. Maar laten we in het achterhoofd houden dat het allemaal vrijwilligers zijn bij de NKV, die hun vrije uurtjes besteden aan raadsvergaderingen, wetgeving, ambtenaarij en weet ik wat voor papiermolens en zaken waar je echt geen zin in hebt. Maar die vrijwilligers doen dat wel, om voor jullie en iedereen het water kiteboard toegankelijk te houden. Dus ook voor O'neill, brunotti, aces, braun en weet ik wie. Zonder NKV had het wel eens net als met het jetskien af kunnen lopen, dat mag ook nog maar op 2 locaties in heel Nederland. Denk daar is aan!

Ik vind deze aanpak om het NKV zo in de hoek te zetten, dan ook zwaar onder de maats! Ikzelf ben betrokken bij de organisatie van de Kiteboard Open 2006 en ik onderhoudt het hele jaar kontakt met de regiovertegenwoordiger. Niet alleen als ik mijn evenement ga plannen. Ik heb dan ook geen enkel probleem met feedback/input vanuit de NKV.

Dus voor je weer het NKV gaat aanvallen. Heb even respect voor wat ze doen en als je wat wilt in de kiteboardend Nederland, houdt dan kontakt met de regiovertegenwoordiger, dan heb je ook minder frustratie als men niet op stel en sprong reageert.
Dennis B
Gast
Antwoord #26 Februari 28, 2006, 01:32:46
edit2Rapporteer  
Niet echt tactisch geplaatst maar dat de NKV steun nodig is misschien wel een goede conclusie bovenstaande gelezen te hebben.

Wellicht kunnen ze meer steun gebruiken in de bedrijvigheid/operations dan in leden krijgen (die altijd!). Na een serieuze speurtocht vind je de tel-nrs vast wel..

Misschien een idee voor mensen die tijd over hebben om te polsen of de NKV handjes nodig heeft.. bedenk daarbij dat je het niet alleen voor hun doet maar ook voor jezelf en voor iedere kit(st)er in NL.

Ondabeach

Antwoord #27 Februari 28, 2006, 04:36:08
edit2Rapporteer  
Onder tussen heeft Rinse van het NKV gereageerd en is het treintje in gang.. Nog maals zoals ik al eerder schreef is het niet de bedoeling om het NKV in een kwaad daglicht te stellen.

Er zijn goede dingen bereikt door de inzet van deze mensen die toch voor de sport bezig zijn.
LEAF

Antwoord #28 Februari 28, 2006, 04:47:20
edit2Rapporteer  
Ik begrijp de frustratie als er niet gereageerd wordt. Maar laten we in het achterhoofd houden dat het allemaal vrijwilligers zijn bij de NKV, die hun vrije uurtjes besteden aan raadsvergaderingen, wetgeving, ambtenaarij en weet ik wat voor papiermolens en zaken waar je echt geen zin in hebt. Maar die vrijwilligers doen dat wel, om voor jullie en iedereen het water kiteboard toegankelijk te houden. Dus ook voor O'neill, brunotti, aces, braun en weet ik wie. Zonder NKV had het wel eens net als met het jetskien af kunnen lopen, dat mag ook nog maar op 2 locaties in heel Nederland. Denk daar is aan!

Ik vind deze aanpak om het NKV zo in de hoek te zetten, dan ook zwaar onder de maats! Ikzelf ben betrokken bij de organisatie van de Kiteboard Open 2006 en ik onderhoudt het hele jaar kontakt met de regiovertegenwoordiger. Niet alleen als ik mijn evenement ga plannen. Ik heb dan ook geen enkel probleem met feedback/input vanuit de NKV.

Dus voor je weer het NKV gaat aanvallen. Heb even respect voor wat ze doen en als je wat wilt in de kiteboardend Nederland, houdt dan kontakt met de regiovertegenwoordiger, dan heb je ook minder frustratie als men niet op stel en sprong reageert.

Ik vind dat je een beetje overdrijft, net of  iemand hier geen respect voor NKV zou hebben kom op.  Harry heeft nu door dit bericht  wel contact met NKV gekregen wat vanuit ZA kennenlijk wat lastig was dus hopelijk kunnen ze nu hun samenwerken op touw gaan zetten perfect toch..... InLove
Flakkee-John

Antwoord #29 Februari 28, 2006, 04:52:19
edit2Rapporteer  
wordt tijd om topic te sluiten????
Lord of the Boards

Antwoord #30 Februari 28, 2006, 06:16:14
edit2Rapporteer  
Harry had het misschien beter via de regiovertegenwoordigers kunnen spelen. Hun mail adressen staan allemaal op de site, dus als ie die had gemaild was het ook goed gekomen.

En ik wil ook nog even benadrukken dat de vrijwilligers van de NKV ook gewoon een baan hebben en ook weleens op vakantie gaan. Daarom kan het dus soms wel eens wat langer duren voor je antwoord krijgt. Er gebeuren achter de schermen een hoop goede dingen die vaak veel tijd en energie kosten. Jongens die zitten te vergaderen terwijl jullie lekker aan het kiten zijn. Jongens die vrije dagen opnemen om bij een bijeenkomst aanwezig te kunnen zijn. Ga zo maar door. Er is al veel bereikt langs de IJsselmeerkust, maar er is nog veel te doen op andere plaatsen. De NKV is een must voor de kitesport in Nederland waar iedere kiter lid van zou moeten zijn, zodat het niet alleen op de vrijwilligers aankomt. We moeten met zijn allen laten zien wie we zijn, wat we doen en waar we voor staan.
OlafJanssen

Geen avatar

Antwoord #31 Maart 01, 2006, 06:13:01
edit2Rapporteer  
Hallo Harry,

Er zijn ook mensen die op dit moment 80 uur per week moeten werken en ruim een week griep hebben gehad......
Dus heb ik even geen tijd gehad om mijn email te lezen e.d., dat heb je zo wel eens met vrijwilligers, die hebben ook een baan en andere zaken.
Verder zijn er achter de schermen een aantal mensen druk bezig met de voorbereidingen van het nieuwe seizoen, in maart is een bijeenkomst voor de regiovertegenwoordigers gepland om de plannen met hen door te nemen, dus we zitten echt niet te dromen.

Ik zal je mailtje lezen en kom daar binnenkort op terug.

Groet, Olaf Janssen
Voorzitter NKV
Bodhi

Antwoord #32 Maart 01, 2006, 06:48:33
edit2Rapporteer  
Mooie reminder dit topic trouwens, vergat bijna om lid te worden dit seizoen...
Buur

Antwoord #33 Maart 01, 2006, 07:47:07
edit2Rapporteer  
Wat het ook is is dat het starten van een vereniging echt een moeilijke bezigheid is. Er zullen zeker geen mensen zijn die bij de NKV werken en jaren lang ervaring hebben met het verenigingsgebeuren en zullen dus ook veel tijd besteden aan opdoen van ervaring en kennis, als een persoon als Olaf stopt, creeerd dat tevens een kennis gat dat moet worden opgevangen, en het inwerken van nieuwe medewerkers is ook niet makkelijk als je zelf niet goed weet hoe het werkt. Ik heb zelf geen tijd om me op een dergelijk niveau bezig te houden met de kitsport, maar er zijn wel ander die dat doen! gelukkig.
En ik heb echt nooit probelemen gehad met nkv, altijd netjes lid nu zelfs met ledenpas(+sportpas)!!!!, en contact binnen paar dagen als ik vragen stel.
Ik moet wel toegeven dat het NKV soms knullig kan overkomen, maar ik denk ook dat dat komt door een organisatie structuur gebazeerd op vrijwilligers, waardoor contact tussen personen soms traag verloopt, en als je snel antwoord wilt kan dat soms wel heel vervelend zijn.
Ik hoop dat de plannen die harry had vruchten afwerpt! zou mooi zijn.

Jappy

Antwoord #34 Maart 01, 2006, 22:38:22
edit2Rapporteer  
Tja, ik weet dat het NKV veel goeds doet en van plan is en eigenlijk wil ik niet negatief zijn.
Toch heb ik in de afgelopen 4 jaar meerdere malen geprobeerd om lid te worden. Dit jaar heb ik voor het eerst een reactie gekregen en ben nog steeds geen lid.
Uiteraard wordt je hier wel een beetje moe van.

Verder ben ik natuurlijk wel blij dat het NKV probeerd om de spots open te houden.
Antwoord #35 Maart 01, 2006, 22:48:20
edit2Rapporteer  
"gewoon" geld storten en je bent lid. duurt alleen een poos voordat je een bevesteging krijgt.
trouwens, ik moet de contributie voor dit jaar ook nog overmaken.
blijf toch belangrijk om ze te (blijven) steunen...
Secretaris NKV
Gast
Antwoord #36 Maart 06, 2006, 03:40:48
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag honderden NKV-lidmaatschap bevestigingen via email uitgestuurd. Toch krijg ik heel veel "rejects" omdat veel email-adressen of onjuist of verouderd zijn.

Ook zijn er mensen die zich hebben aangemeld maar nog niet betaald, en mensen die wel betaald hebben maar zich niet hebben aangemeld (en die zijn natuurlijk niet makkelijk te bereiken omdat we geen contactgegevens hebben!).

Graag zou ik willen vragen aan iedereen die nog geen bevestiging heeft gehad van zijn NKV-lidmaatschap om zsm contact op te nemen met mij via email (wordt dagelijks gelezen en beantwoord!).

Iedereen bedankt voor de steun en het lidmaatschap!

Salvador Santiago
secretaris@kitesurfvereniging.nl
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #37 Maart 06, 2006, 03:45:41
edit2Rapporteer  
Ik heb de mail gezien. Nog niet betaald zal er bij mij wel achter staan, maar ik heb gekozen voor automatische incasso.
Maar goed voor NKV dat ze hierdoor weer even zijn wakkergeschud en weer actief (naar de buitenwereld) zijn.

Ga zo door alle vrijwilligers van het NKV!! ThumpsUp
Frits

Antwoord #38 Maart 06, 2006, 03:56:49
edit2Rapporteer  
Het eerste teken van leven vandaag ontvangen.. heel goed:D
Secretaris NKV
Gast
Antwoord #39 Maart 06, 2006, 04:04:39
edit2Rapporteer  
Ik heb de mail gezien. Nog niet betaald zal er bij mij wel achter staan, maar ik heb gekozen voor automatische incasso.
Maar goed voor NKV dat ze hierdoor weer even zijn wakkergeschud en weer actief (naar de buitenwereld) zijn.

Ga zo door alle vrijwilligers van het NKV!! ThumpsUp

Leander, jij hebt als het goed is vandaag je bevestiging ontvangen... inderdaad omdat je incasso hebt opgegeven. Check je even je email? Bedankt!

Salvador Santiago
secretaris@kitesurfvereniging.nl
heiko
Gast
Antwoord #40 Maart 08, 2006, 14:14:58
edit2Rapporteer  
Jongens er zijn inderdaad wat problemen met het spamfilter, als het goed is krijg je na je mailtje een berichtje van de server die vraagt je te Repleyen op dat bericht, als je dat even doet komt de mail wel door. Ik heb van olaf begrepen dat er hard aan gewerkt wordt!
Ondabeach

Antwoord #41 Maart 08, 2006, 15:52:16
edit2Rapporteer  
Perfect joh Heiko! Dus het was toch de techniek die dwars lag.

Suc6
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.