Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Als je ff verder had gelezen dan dat je neus lang is had je kunnen lezen dat Wimt een paar regels wilde opstellen richting zichzelf, Daarna heb je dus Leander z`n reactie hierop voorbij zien komen over de 2 vuistregels op dit forum................
Dus daarom zwaait Leander met de regels Als je het zelf had gelezen had het mij weer een hoop getik gespaard, dus voor de volgende keer "ff lezen voordat je reageerd"
dank je!!
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
en weer allemaal geirriteerde mensen! wim jongen, je hebt het weer voor elkaar haphaphaphap!!!!
|
|
|
ARC-Rider
|
Als je ff verder had gelezen dan dat je neus lang is had je kunnen lezen dat Wimt een paar regels wilde opstellen richting zichzelf, Daarna heb je dus Leander z`n reactie hierop voorbij zien komen over de 2 vuistregels op dit forum................
Dus daarom zwaait Leander met de regels Als je het zelf had gelezen had het mij weer een hoop getik gespaard, dus voor de volgende keer "ff lezen voordat je reageerd"
dank je!! Wim begrijpt heus wel dat hij niet de regels op het forum bepaald, jammer dat jullie dat alleen niet zien. @Tha Dog: Je bent niet verplicht om op mijn reactie te reageren, dus dat getik had je jezelf ook kunnen besparen!
|
|
|
Susan
|
*ondertussen heeft Wim wel weer een status opgebouwd (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
dimitri
Gast
|
dank je!! Wim begrijpt heus wel dat hij niet de regels op het forum bepaald, jammer dat jullie dat alleen niet zien. @Tha Dog: Je bent niet verplicht om op mijn reactie te reageren, dus dat getik had je jezelf ook kunnen besparen! Volgens mij had jij niet helemaal door waarom Leander met de regels zwaaide, Dus daarom mijn reactie lezen voordat je reageerd.....
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
tha dog, bespaar je de moeite. Sommige mensen willen het niet begrijpen. Laat ze maar..........
|
|
|
tom_beul
Gast
|
WIMT was gister lachen he (links zie je WIMT)
|
|
|
b.v.o
|
Zolang wimt geen moderator is, kan hij alleen regels voor zichzelf maken. En wimt heb al slechte cijfers dus 1 meer of minder maakt ook niet uit.
|
|
|
Susan
|
WIMT was gister lachen he (links zie je WIMT) damn,, die zien er goed uit!! ..... NOT
|
|
|
dimitri
Gast
|
Kijk maar uit voor de westside chapchoj gang, Die vreten je zo op met die ijzermuilen van ze.
|
|
|
Susan
|
(sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Wimt
|
pfffttt JOHO JOHO
Was ooit mijn grootste fan, nou weet ik het niet meer.
|
|
|
Wimt
|
en hoe oud zei je dat je was Wim? 44 toch? Sjappie ! Op de vuist met jou? Nee man! Maak jezelf geen illusies!! Vertoon je kunsten maar op het water!!
Jij krijgt van mij rapportcijfer 10... Voor irritatie En je bent snijboon van de maand!
Kan niet met jou op de vuist gaan, zou aan pedofilie grenzen
|
|
|
Wimt
|
en hoe oud zei je dat je was Wim? 44 toch? Sjappie ! Op de vuist met jou? Nee man! Maak jezelf geen illusies!! Vertoon je kunsten maar op het water!! dan ben ik het nu ook met jou eens koert Volgesmij vind je jezelf wel heel wat wimt (sealedlips_kitesmiley) Ik vind mezelf ehhh, Wim. In bepaalde mate, dat wel.
|
|
|
Wimt
|
Ik ben het wederom weer helemaal eens met Koert .. heb geen woorden voor iemand zoals jou , snijboon van de maand (jaar?) vond ik dan wel een hele mooie
Ken nog een leuker scheldwoord dan snijboon, wat denk je van " mallerd". Ik ben me toch een gekkie.
|
|
|
Wimt
|
Discriminatie is ongeoorloofd onderscheid maken o.b.v. huidskleur. Ik zie geen neger in mijn item. Andere regel: Geen sex, heb mijn stukje nog even gescaned, maar je moet wel erg verknipt zijn wil je je lid kunnen verheffen t.a.v. mijn stukje.
|
|
|
Wimt
|
Beetje jammer dat maar weinig mensen wim's cynisme niet begrijpen. Hmmm, geen discriminatie en geen naakt. Geen van beide zijn aan de orde dus een nutteloze verwijzing lijkt me. En de regels 1 t/m 4 worden ook niet echt gehandhaafd volgens mij. Rapportcijfer : 10
|
|
|
Wimt
|
en weer allemaal geirriteerde mensen! wim jongen, je hebt het weer voor elkaar haphaphaphap!!!!
Krijgt ook een 10, is nu mijn grootste fan denk ik.
|
|
|
Wimt
|
WIMT was gister lachen he (links zie je WIMT) Neen, de 4de van links.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Daar istie weer........................
|
|
|
Susan
|
pfffttt JOHO JOHO
Was ooit mijn grootste fan, nou weet ik het niet meer. We love wimt!!!!!!!! Greetz Stijn en Susan
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Wie doet er mee met de WIMT fan club? Ik laat wel shirts drukken!
|
|
|
kentyman
|
dank je!! Wim begrijpt heus wel dat hij niet de regels op het forum bepaald, jammer dat jullie dat alleen niet zien. @Tha Dog: Je bent niet verplicht om op mijn reactie te reageren, dus dat getik had je jezelf ook kunnen besparen! Volgens mij had jij niet helemaal door waarom Leander met de regels zwaaide, Dus daarom mijn reactie lezen voordat je reageerd..... reageerT
|
|
|
THEGREEN
|
Wim ik ben er voor je Ik hoor bij het gaybevrijdingsfront : Quote from: THEGREEN op Februari 28, 2006, 09:27:38 pm Wat een super vet board Wimt: Jij blijft mijn grootste fan, ondanks het feit dat je geen Fries bent, nou ja West-Fries dan. Ik wil niet arrogant doen, maar zou jij een fan-club voor mij op willen richten, voordat ik defenitief richting hemel vaar en een legende word. Lijkt me dunkt, met eigendunk, wel terecht. Waar ben je, heb je nodig in deze donkere tijden.
|
|
|