Bodhi
|
Heb gestemd, het moet toch maar eens kappen, achtelijke ambtenaren die te pas en te onpas spots maar blijven sluiten. Hoop voor jullie dat de spot open blijft! Succes ermee!
|
|
|
Arjen
|
gedaan!!
|
|
|
AnalogePixel
|
(bazuin_kitesmiley)Opzouten stelletje niet kitende ambtenaren!
|
|
|
Spoon
|
ook ff gestemd... staat er redelijk voor nu!... 51% heeft op die optie gestemd!
|
|
|
Erwin
|
52% en 25% dus gaat goed
|
|
|
wesley
Gast
|
heb ook gestemd. Nu is het 53%. al dat gezeik altijd met het sluiten van kitespots zonder medeleven met de kiters te hebben.
|
|
|
Edmetdepet
Gast
|
Ook ff gestemt,
Moet allemaal niet gekker worden met die achterlijke ambtenaren die dus ff niet weten wat de sport eigenlijk inhoud. Nog ff en dan staan we met z'n alle op 1 spot te kiten
|
|
|
Avanti
|
heb gestemt
|
|
|
RoBLMD
|
straks met z'n alle op 1 spot buiten de territoriale wateren, tien mijl uit de kust... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Edmetdepet
Gast
|
En daar gaan ze vast weer allemaal windmolens neerzetten. Lastig hoor allemaal
|
|
|
Spoon
|
heb jij niet gestemd dan :
|
|
|
|
|
Jimmy
|
Ik heb ook even gestemd;)
Ciao Jimmy
|
|
|
chico
|
Gedaan
|
|
|
Molliebollie
|
62% voor de 3e optie Laat deze poll zwaar meewegen in het besluit. Ik kite zelf nooit op Texel, maar vind het lullig voor mn medekiters daar als t verboden zou worden. Zou ook graag zien dat die mensen stemmen als er een soortgelijke poll op internet komt (met de consequenties) om mijn spot(s) wel of niet te sluiten voor kiters.
|
|
|
|
b.v.o
|
done!!! Moet echt wel open blijven gaat aankomend jaar met school na texel voor een week dus kitespullen moeten mee.
|
|
|
Janus op het werk
Gast
|
optie 3 wordt buiten de telling gehouden, wel erg duidelijk dat dit alleen door kiters wordt gekozen.... een tourist stemt voor optie 1. Ben vandaag tourist..
|
|
|
|
Ondabeach
|
Kan me ook z'n poll herinneren van Oostvoorne.. Al met al gedaan!
|
|
|