|
CHRIZZZZ
|
vooral die reacties.... imbicielen
|
|
|
emjeej
|
tering, welgeteld 1 serieuze reactie...
|
|
|
FunkyoneNL
|
idd beetje respectloos.......
|
|
|
Ernestoo
|
Beetje....?????????
Iedereen heeft recht op een eigen mening maar dat heeft hier NIETS meer mee te maken. Dit is lollig proberen te zijn over iemand anders z'n leed. Wat een verschrikkelijk triest stel daar zeg!
|
|
|
tajh
Gast
|
Zo'n reacties echt ni meer normaal hebben mensen echt niks van respect meer,
|
|
|
FunkyoneNL
|
stel dat het iemad was geweest die ze goed kenden en van hielden? is hetzelfde als iemand zichzelf in de prak rijdt.......
|
|
|
Bluecupra
|
Is dat het forum voor vijf-jarigen? wat een stelletje kneuzen zeg
|
|
|
rocket man
|
zit er bij ons toch een beetje hersen in het hoofd dan bij die andere forumleden...
|
|
|
Olaf Pasker
|
dat zijn egt een stel zakkenwassers dat je dat neer gaat zetten hoop dat deze dude weer snel opknapt
|
|
|
|
T]-[0/\/\@S
|
wat een onzin op dat forum daar, die gaste zijn zig van niks bewust en denken egt grappig te zijn
|
|
|
Roon
|
Wat een kansloze reacties! (angry_kitesmiley)
|
|
|
Lord of the Boards
|
Ik kreeg net de link van iemand, maar wilde het hier niet eens melden. Dit is echt te zielig voor woorden en het lezen niet eens waard.
|
|
|
Ethicus
|
Apart volk, dat GeenStijlpubliek.
|
|
|
Passie
|
Wat een smerige tering lijers. Dit mag je niet zeggen. niks mongolen.. Je mag 't best niet zo op surfers hebben. Kan gebeuren. Maar om zo om iemand te lachen die nou ik coma ligt en misschien de rest van zijn leven geen sport meer kan beoefenen behalve schaken ofzo.. Vind ik zo' ongelooflijk zwak.. Niet normaal. geen hart die mensen..
Pascal ( sorry voor t getier)
|
|
|
e_surf
|
Lekker anoniem op een forum, zulke onzin uitkramen. Onvolwassen en bijzonder laag intellectueel niveau. ............
|
|
|
|
Tom
|
@%&^*&^%$#@ Wat en randebiele zijn dat he, die snappen het leven echt niet helemaal gelukkig zijn er ook nog normale mensen..
|
|
|
Remco_1
|
snap niet dat de moderaters het verwijderen vind dit toch echt respectloos!!!!!!!!! en mij lijkt het toch ook als jij niks weet van kitesurfen dat dit nog gaat zeggen!
|
|
|
LEAF
|
Schandalig die reacties, heeft die klote krant geen moderators???
|
|
|
Mitchel_12000
|
Er is al genoeg gezegd hier over die hersenloze idioten, maar ik moet toch nog even erbovenop gooien dat ik naarmate ik verder las steeds kwader werd. Ik wens dit in principe niemand toe, maar misschien moeten zulke gasten zelf eens een schedelbasis fractuur meemaken. Dat is waarschijnlijk de enige manier om zulke gasten aan hun verstand te peuteren dat zulke dingen niet zijn om zulke idiote opmerkingen over te maken.
|
|
|
Buur
|
gemiddelde leeftijd (of denk niveau)is denk ik een jaar of 12, dan heb je geen style, en idee van wat je zegt, dat is het zelfde als een kudde koeien als er een loeit dan loeit de rest het zelfe. dus maak je hier niet zo druk om... ook al is het echt geenstijl
|
|
|
hagaer
|
bende sukkels wou dat zij in zijn plaats waren. kon die kerel nu tenminste nog knallen in workum
|
|
|