|
|
Gwensio
|
mwauha die allerlaaste ben ik ook niet^^ maar das wel een vette door mij gemaakt:P
|
|
|
JorritPi
|
EL Jorrit vorig jaar in EL GOUNA
|
|
|
JorritPi
|
En deze is voor mijn doffertje.... He @Micky, waarom plaats je niet die ongelovelijke trick met het handje los?
|
|
|
|
JorritPi
|
*offtopic* Ja die ja. Ik heb bye the way nog steeds een map, Micky genaamd op mijn computer staan maar heb jou nog niet gezien. Geef me anders je adres, dan stuur ik je het cdtje wel....tenzij je vandaag of morgen op Scheveningen komt varen?
|
|
|
Morres
|
PM/PB...
|
|
|
|
Hein
|
Ik op de JetSki samen met Bout op zijn 9 meter.
|
|
|
|
DaanD
|
@ Hein vette pic! hoe is die gemaakt?
Ik denk met een helicopter... of nee, waarschijnlijk is iemand in de lijnen geklommen!!
|
|
|
Bout
|
Hij is gemaakt vanaf mijn kite. Heb een waterdichte Pentax W-10 en een handige goodie waar 'ie in past: www.camrig.com. Een beetje vogelen met de instellingen en de interval-opname-stand en voila ... Helikopter had ook gekund trouwens Bout
|
|
|
|
rikdekker
|
net anderhalve week terug uit aruba.. Ingehaakte kiteloop, zonder landing. maar dat zie je niet als ik er nog aan terugdenk. zonder pak, water van 28 graden..altijd wind.. nouwja, bijna altijd...
|
|
|
NickY!
|
boca grandi op aruba blijft er so sweety uitzien hea ben er zelf geweest ook op boca geweest en die dag was er lekker windje! greetz
|
|
|
masterrj
|
C'est moi @ melbourne (St. Kilda) greetz Roy
|
|
|
Woutertje
|
Hier 1tje op oostvoorne