JCS
|
Pff... wat een mafketel ... gelukkig weten wij kiters wel beter...
|
|
|
Otto
|
Wat een bullshit, ik denk niet dat alle windsurfers het met hem eens zijn, zie verder in het topic. Windsurfers die hem een psycholoog aanraden...
|
|
|
Keessie1
Gast
|
De leden van de surface vereniging zijn echt wel anders dan deze quote doet vermoeden. Mijn broer zit er ook bij en kitesurft toevallig ook actief!
gr Kees
|
|
|
wouterb
|
Wedden dat ie ooit twee tellen een kite heeft vastgehouden en toen grandioos op gaffel gegaan is....(waarschijnlijk onder toeziend oog van enkele surf vriendjes)
|
|
|
KITE ANGEL
|
Vind het toch knap dat zo iemand überhaupt kan schrijven of een comp. kan gebruiken daar heeft die natuurlijk wel de tijd voor gehad om over na te denken want zo winderig als hij beschrijft is het het al een tijdje niet geweest en ik denk gewoon dat die het zelf ook geprobeerd heeft EEN KEERTJE IN DE ACHTERTUIN haha met een niksvliegertje wat natuurlijk ook omschreven kan worden als een heel klein vliegertje waar die een vierlijnsniksvliegertje van heeft gemaakt en daar al zo hard mee op zijn plaat is gegaan dat die een half jaar out in zijn tuin heeft gelegen onder het mom van ben gvd een half jaar weggeweest en de rest heeft die op straat van zijn vrienden of uiteraard voorbijgangers( vrienden zijn met zo een gefrustreerd iemand lijkt mij niets) dan heb ik het over zijn rijke woordenschat maak plezier in je leven dat is veel beter voor je gezondheid GGRRTTZZ Eddy
|
|
|
Mitchel_12000
|
Dit is gewoon een heel mooi voorbeeld van een rotte appel tussen de vele goeie. Die heb je altijd en zullen er ook altijd zijn helaas. Ik heb even gereageerd op die topic, maar het zou eigenlijk beter zijn om zo'n gast gewoon te negeren op het internet.
|
|
|
FLOF
|
Pff, subversieve elementen dit soort gasten! Weet je wat ze daarmee in China doen?
Wat me veel meer stoort is het onderwerp. "Groffe" Kom op zeg.... Het zelfstandig naamwoord is 'grof' maar als je het vervolgens bijvoeglijk gebruikt, dan wordt het 'grove' De tandjes, wat een BrEeZaH niveau zeg. Gooi het maar weer op de dyslexie....pfff
|
|
|
emjeej
|
Ach ja, je kunt je er druk om maken. Mellow out...
|
|
|
michiel v geel
|
ten eerste neem ik het deze gozer niet kwalijk hij baald er gewoon van dat wij in zijn ogen meer lol hebben
helaas dat het niet mogelijk is dat kitesurfers en windsurfers naast elkaar in harmonie leven/surfen en ik vind ieder zijn sport als windsurfers liever kitesurfen dan doen ze dat toch of andersom ik hou ze niet tegen maar als ze nou op ons gaan zeuren lijkt mij alleen maar een uiting van jaloezie
|
|
|
Roon
|
ten eerste neem ik het deze gozer niet kwalijk hij baald er gewoon van dat wij in zijn ogen meer lol hebben
helaas dat het niet mogelijk is dat kitesurfers en windsurfers naast elkaar in harmonie leven/surfen...
Die conclusie moet je nou net niet trekken. Dat zit in het hoofd van die mafkees, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens. Laat hem lekker op zijn eilandje zitten. Wat je zegt: zal wel jaloezie of een slechte ervaring met kites zijn.
|
|
|
michiel v geel
|
deze jongen is waarschijnlijk 12 jaar, vreselijk gefrustreed en overspannen door het grebrek aan windkracht 10 lekker laten gaan en helder blijven denken
|
|
|
Slis
|
ik denk alleen maar aan Kevin Meeuwisen (welke ook kite) welke bevriend is en samenwoont met Ruben Lenten
|
|
|
Jolien.
|
zo te zien zijn die gasten echt a-relaxed! Wacht maar tot ze een keertje de kans krijgen om te kiten, dan zitten ze allemaal te springen. Low-lifes.. tsJa,
|
|
|
WiCkEd
|
Dat we daar aandacht aanbesteden!!!!
|
|
|
Harry Vogelezang
Gast
|
Maak daar niet te druk !
Gr. Harry
|
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
wat een nutteloze actie om hier een topic over te openen laat die gast toch lekker z'n gal spuien naar z'n maten, heb jij er last van? dit soort verhalen op een kitersforum zetten voegt echt helemaal nix toe... zet alleen maar aan tot 'haat' tussen kiters en windsurfers. domme actie als je het mij vraagt
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Studenten verenging: in de bar een grote bek. Als je die nu een spreekbuis gaat geven hier op kitehigh (sealedlips_kitesmiley)
Echt zonde om hier aandacht aan te besteden!
Meer wat voor kitesurf.nl
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
reported, het heeft geen zin hier woorden aan vuil te maken want deze persoon zal waarschijnlijk toch altijd met zen tunnelvisie over "de" sport blijven denken
|
|
|
RonnieRotonde
|
Citaat van nog zo'n "leuke" "grappige" kerel:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- waarbij het weer mis gaat omdat god het niet zo gewild heeft en vliegt er wel eens een fuck fuckende kieter tegen een busje waarbij ze zich nog radicaler gaan voelen.. die rare poepkieters
hanglooseeee,
Dikke dude
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je zou em toch ff met windje 6 aan een 20 meter kite vastmaken met een paar strandpalen in de buurt! Wat respectloos is dit zeg.. Zielig gewoon.
|
|
|
Frits
|
gewoon negeren.
|
|
|
brutus
|
Dit is niet eens een topic waard. Gewoon weggooien deze topic, straks denken ze dat ze nog serieus genomen worden ook.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
lazelekker! wij zijn toch volwassen genoeg om dit lekker te negeren
|
|
|
Morres
|