Lex
|
eerst moet het antwoord goed gekeurd worden waroood, voor dat je een nieuwe vraag mag stellen
|
|
|
e_surf
|
ARJAAAAAAAaaaaaan is het antwoord nu goed, zeg het dan. ................................ Zo kunnen we nooit geen nieuwe vraag stellen. @Jarno, de topicstarter, hoe lang mag er gewacht worden. Wanneer het te lang duurt, vindt ik dat Arjan niet meer mee mag doen.
|
|
|
robin..
|
Wat een leuk spel mag ik mee doen
|
|
|
Kondor 11
|
Hee pepernoot, ik kan dr nie op wachten joh, wie intereseert zich nu op die libieërs, de helft zit toch in nederland met een uitkering
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
okok schijtsrechter hier, arjan, het duurt te lang www.reisbijbel.nl zegt: Libië 5,900,754 inwoners Bij deze dus het goede antwoord Vraag maar weer raak!
|
|
|
arjanschip
|
sorry het internet lag er uit maar tis goed or
|
|
|
|
Maurits
|
"Het is precies het gras dat tijdens het anaëroob (zuurstofarme bacteriën) proces in het verleden de meeste stank veroorzaakte. Wij hebben nu de stapel afgedekt en onderaan via een ventilator voor verluchting gezorgd, zodat wij een aërobe (zuurstofrijk) verwerking ontwikkelen."
Dus slechte zuurstoftoevoer, of bacteriën?
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Slechte zuurstoftoevoer reken ik goed. (was eigenlijk beluchting) Je moet het ook niet zo ver gaan zoeken
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
LOL goed bezig welke band zong er ooit over de wind van de verandering ?
|
|
|
Maurits
|
ik doe een gok, Earth, Wind and Fire @ jarno, moest ik geen vraag verzinnen?
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
nee, als er gezegd is dat het antwoord juist is, mag er iemand anders een volgende vraag stellen. Kwestie van niet te moeten wachten.
|
|
|
pierre
|
scorpions- wind of change
|
|
|
|
Lex
|
Wanneer ben je nou echt dik?
|
|
|
Vinni
|
Als je vetgehalte te hoog is. Het ligt natuurlijk ook aan je lengte en leeftijd!
|
|
|
Lex
|
niet het goed antwoord
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
als je naar beneden kijkt en door je eigen vet je piemel niet meer ziet hangen?
|
|
|
|
eelke
|
Als zelfs de grootste kite niet groot genoeg is om met redelijke wind te kunnen varen. moet je echt wat aan je gewicht gaan doen...
|
|
|
|
Maurits
|
hahah, dies te lijp!
|
|
|
Lex
|
Dat is het goede antwoord Jarno !!!!
|
|
|
Kondor 11
|
hà bij deze dan wat was eerder het ei of de kip (grinnik_kitesmiley)
|
|
|