Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Voorlopig is t nix met de wind. Behoorlijk pleuresweer ook buiten zeg. Wellicht van het weekend nog knallen, dan mogen de pleisters er ook weer af
|
|
|
pimpoldi
|
morge KLEINE kans op noordwest 5... lets hope!!
en anders zaterdag en zondag!
|
|
|
|
pimpoldi
|
jaa ik zie het ook! WAT EEN LIJERS!@ naja ik zie morge aflandige wind staan, en mooie swell, dat word dus weer ff golfsurfen!
|
|
|
pimpoldi
|
wind is er ! ik ga zo weg! laterrrrr
|
|
|
Jeromez
|
Veel plezier! Ik heb helaas vanmiddag en morgenmiddag sociale verplichtingen. Misschien morgenochtend...
|
|
|
|
heelside_harold
|
Langervelderslag was ook weer top geen idee hoeveel wind er stond maar hij was lekker gepowerd
|
|
|
Jeromez
|
Katwijk was weer lekker..... Wel een beetje armoe nu.....met de hand pompen en het bier was op... ben blij dat mn stempelkaart vol is. Wat een kloteweekend was dit! Verjaardagen vlogen om mn oren. Ik heb mijn hoop gevestigd op vrijdagmiddag Wellicht een sessie met de 7? Playa here we come!
|
|
|
rocket man
|
denk ook dat het zo lamgzamerhand weer playa seizoen wordt. Ik hoop dat de drukte meevalt, twee weken geleden was het het turn-off
|
|
|
Micky
|
Vrijdag idd maar weer eens die kant op..... Robert gaat ook mee kreeg ik via de postduif te horen.... Nou Jacq nog en we zijn er helemaal klaar voor..... En uiteraard............El Gouna Jeroentje...
|
|
|
Jeromez
|
Vrijdag idd maar weer eens die kant op..... Robert gaat ook mee kreeg ik via de postduif te horen.... Nou Jacq nog en we zijn er helemaal klaar voor..... Kijk s aan gezellig! Ik ben er tussen 13:00/14:00 denk k
|
|
|
Micky
|
Vrijdag idd maar weer eens die kant op..... Robert gaat ook mee kreeg ik via de postduif te horen.... Nou Jacq nog en we zijn er helemaal klaar voor..... En uiteraard............El Gouna Jeroentje... Dammmmm, i need wind.....
|
|
|
rocket man
|
wind zat voor vrijdag, alleen niet de beste richting voor playa
|
|
|
pimpoldi
|
vrijdag gaan we los baby!
@ mick, wat spam ik dan /:P hhaa
|
|
|
|
Jacq
|
Wordt gezellig vrijdag!!
Wel even een omschakeling, paar weken geleden stond ik nog in mijn zomerpak. Zal nu maar even mijn winterpak en schoentjes op gaan zoeken!
|
|
|
R@bert
|
Brouwersdammetje mayB morgen? Als ie teveel noord is, wordt ie vlagerig op Playa :-( En niet zo´n &#$" eind lopen...
|
|
|
Micky
|
Wat een lekkere kite's zijn dat hé, Ro.... Twijfel twijfel... Morgenochtend hopelijk eerst nog ff aan de 10m hangen en daarna los met de 7m... @Jeroen, wij gaan om 9uur rijden, gaat waarschijnlijk B'dam worden.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik ziet u misschien ook nog wel Micky. Ben beetje aan het dubben tussen Ouddorp of Brouwersdam. Maar denk eigenlijk eerder aan Ouddorp.
In iedergeval have fun morg!
|
|
|
Micky
|
Ik ziet u misschien ook nog wel Micky. Ben beetje aan het dubben tussen Ouddorp of Brouwersdam. Maar denk eigenlijk eerder aan Ouddorp.
Kan ons "Zeeuws meisje" misschien ook nog vertellen waarom Ouddorp beter is dan B'dam?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Kan ons "Zeeuws meisje" misschien ook nog vertellen waarom Ouddorp beter is dan B'dam? Ik schrijf niet dat het beter is. Maar laatste keer dat ik gevaren heb bij Bdam was het er erg druk en bij Ouddorp niet. Maar met een beetje kou erbij haken al veel mensen snel af
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Tegen de tijd dat jij tegenwoordig uit je bed valt zijn de meeste kiters alweer naar huis... Ach Leon, het is morgen vrijdag....ca. 30 kn dus van lessers (hopelijk) geen last. De meeste beginners zouden 2 keer na moeten denken om het water op te gaan dus wat blijft er over??? Leon! Is dit een aanzoek? Want dan ben je de mijne hoor morgen!
|
|
|