Haring High Richardt
|
hoi ik kan nu sinds 2 maanden kiten, teminste, 1 kant op en ik heb gehoord dat je lekker kunt kiten op deze spot. Zou ik hier van jullie ook mogen kiten, ik beloof dat, als jullie achter me langs willen varen dat ik, als ik jullie zie, m'n kite omhoog zal doen, zodat ik zo min mogelijk oppervlak van het water in beslag neem, zodat jullie er goed langs kunnen. Ohja, hoe kom ik daar met de bus, want ik heb nog geen rijbewijs. ik hoop dat het mag van jullie! Ben je verdwaald flyingtrunkie ?????
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
hoi ik kan nu sinds 2 maanden kiten, teminste, 1 kant op en ik heb gehoord dat je lekker kunt kiten op deze spot. Zou ik hier van jullie ook mogen kiten, ik beloof dat, als jullie achter me langs willen varen dat ik, als ik jullie zie, m'n kite omhoog zal doen, zodat ik zo min mogelijk oppervlak van het water in beslag neem, zodat jullie er goed langs kunnen. Ohja, hoe kom ik daar met de bus, want ik heb nog geen rijbewijs. ik hoop dat het mag van jullie! Ben je verdwaald flyingtrunkie ????? nee, dat was m'n tweelingzus! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Dat is niet voor het eerst dat dit op Wijk gebeurt! De aso's!
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
hej richard... ik ga denk ik ook gewoon bij wijk aan zee zelf varen!
en dit gebeurd wel vaker! ik zorg ook altijd dat er helemaal niks in ligt!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
hej richard... ik ga denk ik ook gewoon bij wijk aan zee zelf varen!
en dit gebeurd wel vaker! ik zorg ook altijd dat er helemaal niks in ligt!
Maar je raam ligt wel aan diggelen! Te triest voor woorden!
|
|
|
Haring High Richardt
|
hey richard ik ga morgen ook naar andijk ben er rond 4 uur Hoop dat er nog wind is Hans
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Is er al iemand op weg naar Andijk ????
Waait het al Robert of Mark (keut local) ?????
|
|
|
bredo
|
Hoi richard, ik sla vandaag de woelige zee over en vertrek straks naar andijk. Ik zie je daar. Leuk weer eens op mijn'oude spot'.;
tot zo edo
|
|
|
Keut Local
|
Ricahard, `t is nog niet veel maar `t lijkt een beetje aan te trekken...Ik kom misschien vanmiddag ook even...
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik vertrek over kwartiertje naar Andijk. Wind ziet er goed uit voor de hele dag!
|
|
|
Keut Local
|
Update (grinnik_kitesmiley) `t begint nu echt lekker te waaien!!! En de zon schijnt
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Volgens mij kunnen jullie beter richting Egmond gaan. Daar staat langer meer wind en Andijk zal ook wel weer vlagerige baggerwind zijn (hangloose_kitesmiley) Maar dit zal wel weer tegen dovemansoren zijn :
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
he he eindelijk weer lekker gevaren wou eerst naar andijk maar er stond alweer een file bij de coentunnel ben daarom naar muiderberg gereden heb vanaf 3 uur heerlijk gevaren de wind zakte om half 5 in en iedereen ging weg maar deze diehard bleef wel alleen maar daarna kwam de wind weer terug en ik heb tot bijna 7 uur gevaren (hangloose_kitesmiley) iedereen was weg zonde boy's ik heb in ieder geval weer lekker gevaren (grinnik_kitesmiley) morgen nog wat kiters in de namiddag muiderberg ? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Molliebollie
|
Het was inderdaad een fijne sessie in Andijk. Sta nu echt helemaal strak van de spierpijn, na 2 maanden niet gekite te hebben. Stond lekker gepowered met mn 13m2. Soms wat inkakmomentjes en soms dikke vlagen afgewisseld met bijna windstilte.
@Mark (Keut Local) ik zag jou donderdag op Andijk met een windmeter staan, hoeveel knopen meette jij?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Om half 12 meette ik vlagen van 30 knopen daarna werd de wind minder
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Na Andijk gisteren, kan ik ook amper meer bewegen van de spierpijn Hij was lekker!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Jullie spieren kunnen voorlopig weer rusten ,de komende dagen wordt er nauwelijks wind voorspeld .. hopelijk niet weer een windstille periode
|
|
|
bredo
|
was echt weer eens lekker op vlak water te kiten!!Olé Andijk. Richard nog bedankt om je raven 10m. uit te testen. Lekkere kite hoor!! Normaal gesproken loop ik nooit, maar met deze kite geen probleem! Thank Thanks.
P.S. Blijf wel mijn shockwave trouw.............
later.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Richard nog bedankt om je raven 10m. uit te testen. Lekkere kite hoor!! Niks te danken (grinnik_kitesmiley) Het is een top kite Helaas worden ze niet meer gemaakt en die nieuwe modellen van Naish zien er niet uit (helix etc) Ik heb ze in noord Holland ook nog niet gezien behalve op de testdag bij v.d. B op Schel
|
|
|