Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Teigetje... als je last hebt van je heup tijdens het landen dan doe je iets verkeerd en zal je met verandering van stance weinig tot geen verschil ervaren. Kan het niet zo zijn dat je last van je heup hebt omdat je met ingedraaide heup hoogte aan het varen bent in choppy water
Ik heb geen last tijdens het landen maar als ik van het water af kom. Kite al een jaar of 7 en nooit last van gehad. Ik heb inmiddels wel een foto laten maken en (wat voor mijn geen nieuws was) staat mijn heup wat scheef. Die laat ik al regelmatig recht zetten door de chiropractor. Dus maar weer effe een afspraak maken bij die beste man. Zal mijn stand volgende keer eens op wijd zetten, kijken of ik verschil merk. Oh ja Ries gefeliciflapstaart met je nieuwe Nemesis.. Ik ook een keer onder hangen kijken wat het verschil is met mijn Nemesis.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Bedankt Frank,ben bang dat dat gaat lukken : Jullie ook heel veel wind toegewenst uit de zuidwest hoek Tot later,Grtz Peter
|
|
|
Haring High Richardt
|
Yes nog 4 nachies en ik ga voor een maandje naar Cumbuco e.o Brasil,Kan niet wachten Heb je nog plaats in je koffer ??? Mot ik brood menemen voor onderweg ??? Have fun, see you on the beach in the winter Hoi Ries gefeliciteerd met deze "TOP" kite en veel plezier ermee.Goede service En zo is dat !!!!! Goede keus Richard ..ben erg benieuwd hoe die vaart ..mag ik er ook eens onderhangen.. Ben je goed verzekerd ???
|
|
|
WendyH
|
Wij nog een weekje wachten maar dan komen we je vergezellen in Cumbuco....!!!
Ik heb er zin in...
Al vast veel plezier
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wij nog een weekje wachten maar dan komen we je vergezellen in Cumbuco....!!!
Ik heb er zin in...
Al vast veel plezier En Dat Doet maar !!!! en Dat gaat maaar !!! Waar doen ze het van ????? C 1000 Heeeeeeel veeeel fun alvast toegewenst Eltjo en Wendy
|
|
|
Langbeest
|
Morgen vrij. Wil met met mijn zoon (studiedag) ergens oefenen, maar wordt waarschijnlijk niets...... En ja, dat meld ik hier omdat ik het zat ben.......
|
|
|
|
Idefixe
|
Morgen vrij. Wil met met mijn zoon (studiedag) ergens oefenen, maar wordt waarschijnlijk niets...... En ja, dat meld ik hier omdat ik het zat ben.......
wakeboardbaan misschien iets dan ?
|
|
|
Langbeest
|
Is misschien ook wel een optie
|
|
|
Sandro
|
Cumboco...lekker hoor.Staat ook op mijn lijstje maar eerst zaterdag voor 3 weken naar El Gouna!!!Hoop veel progressie te boeken zodat ik straks in NL niet meer zoveel in het water lig!!
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Was ik maar nooit getrouwd, dan zat ik ook het halve jaar in het buitenland.. :'(
Er zijn verschillende mogelijkheden hoor.......
|
|
|
franco
|
oja marco vertel hahhaa.
|
|
|
@LaurenS
|
Een ding is zeker ,hier mot je niet zijn qua wind Heb met een gerust hard mijn vliegertjes al ingepakt ,de woei is ver te zoeken
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor zondag hoop ik even op weinig wind "sorry "( DAm tot Dam loop )... maar daarna moet het toch wel een beetje gaan waaien ..want al dat hardlopen is best wel saai ,ben ook wel weer toe aan wat kiteactie..
|
|
|
TBK
|
Voor zondag hoop ik even op weinig wind "sorry "( DAm tot Dam loop )... maar daarna moet het toch wel een beetje gaan waaien ..want al dat hardlopen is best wel saai ,ben ook wel weer toe aan wat kiteactie.. Donderdag heb ik nog gevaren op Enkhuizen van 17.00-19.00 ca. 14 knp, met oostenwind steekt de wind vaak op rond dit tijdstip !
|
|
|
Sandro
|
Jaja...tot over een week of 3!!!Morgen vertrek ik naar Egypte!!Hopelijk is er voor de jullie straks weer wat wind om los te gaan!!
Ciao Sandro
|
|
|
360
|
@ @LaurenS Viel Spass in Brazilie als jullie terug zijn dan sta ik ook weer op het water (mot er wel wind zijn..) groet Heiko
|
|
|
Haring High Richardt
|
Maandag lekker naar de Zuip Scharwoudse kermis in het dorp Zuipen tot je nek begint te kraken Blij dat er geen wind staat Voor zondag hoop ik even op weinig wind "sorry "( DAm tot Dam loop Loop ze Frank Donderdag heb ik nog gevaren op Enkhuizen van 17.00-19.00 ca. 14 knp, met oostenwind steekt de wind vaak op rond dit tijdstip Was weer een topsessie Fank ??? Is dat altijd zo of rij je regelmatig voor Jan L,,,,,L ?????????
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Maandag lekker naar de Zuip Scharwoudse kermis in het dorp
Zuipen tot je nek begint te kraken
Gedraag je je wel een beetje daar..
|
|
|
kitaholic
|
Het lijkt er op dat we morgenochtend wat wind krijgen... Iemand naar Muiderberg?
|
|
|