Michael van der Hoek
|
gisteren heerlijk gevaren van 2 tot 5 op t amstelmeer. We zouden naar schell gaan maar me maatje vond amstel wel n goed idee. Ging nog n tijdje zo hard waaien dat ik met me 9m kon knallen Was een topdag dus. Helaas nu de rest vd week overuren draaien om me vrije uren een beetje te behouden
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wordt weer eens tijd voor Enkhuizen. Al een tijdje niet geweest. Vanmiddag (uurtje of één/twee) op het strandje. See joes. Had je helemaal niet herkend in dat rode pakkie. Dacht eerst dat er brand was en dat de brandweer op het water stond met rooie pakkies an . Was behoorlijk frisjes vandaag op enkhuizen, Tijd voor het droogpakkie Morgenochtend vroeg nog gasten varen als het waait ????
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Was behoorlijk frisjes vandaag op enkhuizen, Tijd voor het droogpakkie Meestal fris he met deze oosten wind in het najaar.
|
|
|
PeeWee
|
Wordt weer eens tijd voor Enkhuizen. Al een tijdje niet geweest. Vanmiddag (uurtje of één/twee) op het strandje. See joes. Had je helemaal niet herkend in dat rode pakkie. Dacht eerst dat er brand was en dat de brandweer op het water stond met rooie pakkies an Had eigenlijk mijn gele boardshort over mijn pak moeten doen. :-) Morgen vanaf een uurtje of twaalf ben ik weer op het water. Maar waar weet ik nog niet. Denk Enkhuizen. See joes
|
|
|
|
Langbeest
|
Mirns was top met de 10 Genoeg druk, moest zelfs een beetje depower gebruiken
|
|
|
Gerard
Gast
|
Had eigenlijk mijn gele boardshort over mijn pak moeten doen. En je cowboyhoed op moeten zetten.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Wordt weer eens tijd voor Enkhuizen. Al een tijdje niet geweest. Vanmiddag (uurtje of één/twee) op het strandje. See joes. Had je helemaal niet herkend in dat rode pakkie. Dacht eerst dat er brand was en dat de brandweer op het water stond met rooie pakkies an Had eigenlijk mijn gele boardshort over mijn pak moeten doen. :-) Morgen vanaf een uurtje of twaalf ben ik weer op het water. Maar waar weet ik nog niet. Denk Enkhuizen. See joes ik zei op Andijk al dat je gele broek onmisbaar voor je is! En eigenlijk moet je dan nog een knalgroene cap erbij doen, dan is 't feessie helemaal compleet! Morgen ook weer lekker gekdoen! ditmaal op Enkie!
|
|
|
martijnc
|
Heb lekker gevaren op schellinkhout
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Edam viel een beetje tegen met ZO het is wel te doen ,maar niet echt lekker ...De wind zakte s,middag ook nog in Maar vandaag (woensdag) draaid de wind nog wat meer Oostelijk dan is het wel goed op Edam ...ik ben er weer om een uurtje of 14.00 uur
|
|
|
DM2008
|
Heb lekker gevaren op schellinkhout Ja? Beschrijf svp eens hoe het was qua wind, waar'ie vandaan kwam, hoe ver je moest doorlopen en of er nog gevaarlijke situaties ontstonden met die wind? Thanks! Trouwens, top dat je een mooie sessie had! Ik had -dus- TOCH moeten gaan....
|
|
|
|
TBK
|
Ik hoop as zondag ook weer even te kunnen kiten, door omstandigheden na El Gouna heb ik nog geen minuut op het water gestaan. Droogpakkie meteen maar weer aan en gaan met die banaan. ps. Peter geniet je alweer een beetje van het Oerhollandse klimaat na Brasil, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !
|
|
|
360
|
@laurens heb je het toch aangedurfd? het frisse nederlandse binnenwater....
|
|
|
GetHigh
|
Rond 12.00uur op Edam, hopenlijk is de wind net goed voor m'n 10m. Wel lekker droogpakkie aan, zullen eens kijken of dat wat is.
CU
|
|
|
Chris c
|
Enkhuizen was top heerlijk met mijn 10 gevaren. Vandaag weer lekker naar Enkhuizen... Voorspellingen zijn goed
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik hoop as zondag ook weer even te kunnen kiten, door omstandigheden na El Gouna heb ik nog geen minuut op het water gestaan. Voor mij geldt hetzelfde. Na El Gouna nog geen minuut gevaren. Hoop ook zondag op Wijk wat te kunnen gaan doen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgenochtend is de wind nog best oké. Gaan er morgenvroeg nog mensen naar Enkhuizen????????????
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Eerst geven ze nix op voor zondag, netaan windje 3 en nu geeft windguru al 24kn ZW op.. dat gaat lekker zo... waait t zometeen nog te hard ook
|
|
|
@LaurenS
|
ps. Peter geniet je alweer een beetje van het Oerhollandse klimaat na Brasil, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !
Het is idd wel een koude terugkomst,vooral dat binnen water.Wat bizar ,hoe snel dat is afgekoeld. @laurens heb je het toch aangedurfd? het frisse nederlandse binnenwater.... Ik wel,ik heb van mijn laatste geld toch besloten een droogpak te kopen,anders ben ik het binnenwater helemaal niet meer op te krijgen Ik ben herkenbaar in dit pak,Lekkel walm dat ie is
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoop ook zondag op Wijk wat te kunnen gaan doen. Wandelen ??? hoogte lopen ??? kites aanpakken ??? snurken ???? etc etc mooi pakkie Peet je kan zo bij de ME Ik hoop as zondag ook weer even te kunnen kiten, door omstandigheden na El Gouna heb ik nog geen minuut op het water gestaan. Ruben Syndroooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooom ??????
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik dacht meer aan Haring fileren.
|
|
|
WendyH
|
Wie gaan er vanmiddag nog meer naar medemblik??
Ik hoop er rond 16.00 te zijn??
|
|
|
Michael van der Hoek
|
kon ik vanmiddag maar naar medemblik! helaas gaat t werk even voor...
|
|
|