|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was een lekker dagje hoewel de wind in de middag wat afnam heb ik toch goed met mijn 9 mtr kunnen varen ... het weekend ziet er ook weer goed uit... @Soulhustler ...Beterschap met je rip...
|
|
|
Giertje
|
Gratis Gratis BIER en HAPJES JA Ja Frank (zwafra) is jarig!! 49 jaar en dat zal je niet verwachten als je hen vandaag weer zag springen. Frank en Jolanda van harte gefeliciteerd. p.s. Heb vandaag Haring Hai megahoog zien springen (nog niet eerder gezien op Schellinkhout) maar ja hij is dan ook al 50+
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gratis Gratis BIER en HAPJES JA Ja Frank (zwafra) is jarig!! 49 jaar en dat zal je niet verwachten als je hen vandaag weer zag springen. Frank en Jolanda van harte gefeliciteerd. p.s. Heb vandaag Haring Hai megahoog zien springen (nog niet eerder gezien op Schellinkhout) maar ja hij is dan ook al 50+ Zwafra, van harte.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Vol enthousiasme mijn auto volgegooid om er vervolgens onderweg achter te komen dat mijn gekneusde rib nog niet helemaal hersteld is,toch maar doorgereden en even een bakkie gedaan bij VdBerg en daarna even een uurtje wezen kijken @Schellinkhout.Volgens mij nog even met Richard! staan praten(North kite) en met wat windsmurfers staan ouwehoeren. Die nwe Waroo van de Beun is een mooi ding!!Verder Zwafra nog wat zien springen door de lucht en toen werd het erg koud op de kant dus maar weer onverrichte zaken zu hause.
Hoelang geleden heb je je rib gekneusd? Heb et ook pas gehad en ben wel 6 weken mee bezig geweest. Na 6 weken was het nog steeds gevoelig en na 9 weken kon ik weer voluit gaan. Voel het nu af en toe nog steeds maar het er geen hinder meer van.
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Gaat er morgenmiddag nog iemand kiten? Ik heb zomaar zin om morgenmiddag vrij te nemen Wind staat ZW dus ik neem aan dat de meeste naar schell gaan? En zou iemand dan bereid kunnen zijn om mij op te pikken van station Hoorn Ik kom namelijk direct uit me werk (ijmuiden) en heb zelf geen auto... greetsz!
|
|
|
Idefixe
|
Frank , van harte gefelie !!
|
|
|
Sandro
|
Frank van harte gefeliciteerd!!!!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ja frankie,vat er een van mij .Rond drieen was het niet veul meer op schell,gelukkig trok ie een uurtje later nog ff lekker aan waardoor ik ook nog ff goed heb kunnen kiten. Johan stickte zijn eerste backroll kiteloop ,ook gefeliciteerd .Van het weekend maar weer
|
|
|
DM2008
|
Was helemaal prima vanmiddag, veel fun met de Dos 10m ! Wel een beetje koud, mede doordat er liters water m'n wetsuit inspoelde. Even het klitteband van m'n zomerpak slopen! En de hand- en voetschoentjes zijn besteld .
|
|
|
jhjM
Geen avatar
|
Iemand vandaag een bar gevonden op Schellinkhout? Tnx!
|
|
|
onderaqua
|
Van Harte Frank misschien tot vanav ond moet nog ff cadeautje scoren.
(wit of bruin) ha ha ha ha
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was weer lekker op schell met de 9mtr frank en jolanda van harte en nog viele jahren en nog een prettige avond ben morgen ook van de partij uurtje of 1 ben ik er weer
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gefeliciteerd Frank ! Op naar het weekend, zondag weer een goeie dag na een volle werkweek. Mooi Johan dat het je is gelukt ! , valt het mee backrolloop ? Zag je afgelopen weekend nog proberen maar deed het zelf maar ff niet vanwege me voet, aankomend weekend maar eens doen !
|
|
|
Flyingtrunkie
|
en je had niet eens een feestmuts op vandaag! Gefeliciteerd zwafra
|
|
|
Nazar
|
Gefeliciteerd Frank !
|
|
|
Nazar
|
en johan ook natuurlijk.....je wordt steeds beter, mischien moet ik wat harder oefenen?
|
|
|
|
To
|
morgen nog mense naar zee?
|
|
|
sann
Geen avatar
|
goede avond mensen!
deze week heerlijk wezen kiten maar kan er maar geen genoeg van krijgen! nog iemand morgen richting Schel morgen? kom van Amsterdam maar heb geen auto, iemand plekkie over?
|
|
|
To
|
kom vlakbij amsterdam maar ga denk richting zee, schel staat maar 19 knope
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik ga morgen ochtend ook naar schell ben er rond 10 uur, nog meer mensen rond dat tijdstip?
Was wel stoer gister Timo in 40kn+ met je 7 haha
|
|
|