Flyingtrunkie
|
Wetsuit kon makkelijk! totaal niet koud gehad. Cap was ook niet nodig meer. Maar pfff, dat viel niet mee na 4 maanden. Totaal geen timing meer en m'n kite heeft nog nooit zo vaak het water gezien..
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Het was zowaar redelijk druk op Schellinkhout voor een woensdag half maart.. Een heerlijke sessie met mijn nieuwe Helix... (kitehigh_kitesmiley)Wel ff wennen qua timing, zo'n nieuwe kite....Regelmatig met mijn hoofd de watertemperatuur gechecked
|
|
|
Erwin
|
Was inderdaad best druk voor deze tijd dan. Weet wel zeker dat jij niet de enigste was die de hele tijd viel de een na de ander in het water.
|
|
|
maurice08
Geen avatar
|
Hi kiters,
Heeft iemand onlangs nog gekite op Schelllnkhout.
Zijn handschoenen een aanbevolen item of is het inmiddels wel te doen?
Wil zondag gaan kiten, Hoop dat het weer een beetje mee gaat zitten. Maar twijfel of ik niet toch nog even een set handschoentjes moet halen.
Ciao, maurice
|
|
|
Retard
|
Als je een beetje tegen kou kan is het wel te doen ! maar beter handschoenen ! Vandaag echt top gevaren met handschoenen en sokken ! Bedankt Kitedoctor voor de Top dag
|
|
|
Marsie
|
Dan haal je toch nog op tijd handschoentjes,je kan ze altijd nog uit doen. En ze komen altijd wel een keer van pas. In verhouding met de rest van je kitegear kosten ze niets. Veel plezier,ik sta ook weer te popelen.
|
|
|
maurice08
Geen avatar
|
Ja weer de eerste sessie van het dit seizoen. Kan niet wachten.
Heb er zin in. Ga denk ik ook maar even handschoenen halen, kan ze inderdaad altijd nog uit doen. Thanks en wie weet tot zondag.
|
|
|
To
|
als zondag nog iets gaat doen komen we ook langs op schel ff zoetwater happen
|
|
|
Retard
|
als zondag nog iets gaat doen komen we ook langs op schel ff zoetwater happen Nou en of ! zondag moet ik je torch ff slopen savonds beslissen 10 of 12 !!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij sprong met gemak weer bover de dijk uit . Nu nog even wachten op Haring Hai want hij wordt zeer gemist. Heb vanmiddag de schaatsen in het vet gezet en op zolder neer gelegd. Begint aardig te jeuken en heb er weer zin in maar nog even wachten tot 29 maart . Afspraak met de plastisch chirurg en een foto, ben benieuwd !!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
"Heb vanmiddag de schaatsen in het vet gezet en op zolder neer gelegd. Begint aardig te jeuken en heb er weer zin in maar nog even wachten tot 29 maart " Dit is niet de manier om je sex leven bespreek baar te maken
|
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Bedankt Kitedoctor voor de Top dag Was gezellig, als je nog een keer vervoer nodig hebt hoor ik het wel...
|
|
|
mocem
|
Ik zit nou toch wel te twijfelen of het morgen wel de moeite is om naar Schellinkhout te gaan. zonde van me vrije uren
|
|
|
Tim_GTS5
|
Toch geeft KNMI nog wel windkrachtje 6 af op het ijsselmeer en zee.
Vrijdagochtend trekt de regen naar het oosten weg. Wel blijft er veel bewolking aanwezig en kan er af en toe een regenbui voorkomen. In de avond gaat het van het zuidwesten uit opnieuw regenen. De middagtemperatuur wordt ongeveer 13 graden. De zuidwestenwind is matig, kracht 3 tot 4 en aan de kust en op het IJsselmeer af en toe krachtig, 6.
|
|
|
Langbeest
|
Morgen middag maar even in Wijk kijken.
|
|
|
Idefixe
|
morgenochtend dus ff naar teletekst 707 kijken...............
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het is weer niet echt duidelijk wat de wind morgen doet ... Theyr .tv geeft niet veel meer in de middag ... afwachten maar ..
|
|
|
onderaqua
|
Hoi Frank schouder weer oke ?? Morgen Schell ?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgenochtend even teletekst checken en als de woei goed is, ben ik rond 9 uur op Schell
|
|
|
TBK
|
Het komt wel goed met de wind morgen, ik ben in ieder gevaL om een uur of 10 op Schellie. Lekker alle wind voor mij alleen , zitten jullie allemaal nog in een winterdepressie. Geloof nou toch niet alle voorspellingen. De hele week klopt er al geen r--t van. Morgen gewoon ca 20 knopen met af en toe een uitschieter en een dippie maar dat weet je met een zuidwester.
|
|
|
|
sann
Geen avatar
|
iemand die nog een plekkie in de auto over heeft? woon in utrecht!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben om 9 uur @ Schel, zondag lijkt ook lekker te worden en morgen kunnen we in de regen spelen
|
|
|