PeeWee
|
Goeiesmorgens, Zo maar even een berichtje uit Portugal. Beangstigende golven en weinig wind, niet een geweldige combinatie. See joes weer a.s. weekend (als het waait natuurlijk). O, ja. de Ozone C4 is een heerlijk kitje (ook in de golven)
|
|
|
Langbeest
|
Ik kan niet wachten toto ik weer thuis ben. Op de camping met regen en de mannen thuis de wind. Dit weekend weer aanwezig op de topspots van Noord-Holland.
|
|
|
|
Flintt
|
weet iemand wat er op muiderberg staat? volgens mij is het met NO bij sailtoday niet te meten..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Goeiesmorgens, Zo maar even een berichtje uit Portugal. Beangstigende golven en weinig wind, niet een geweldige combinatie. See joes weer a.s. weekend (als het waait natuurlijk). O, ja. de Ozone C4 is een heerlijk kitje (ook in de golven) Het is voor mij voor het eerst dat ik gevoelens krijg bij een tubie , maar die C4 die lijkt me wel wat, mocht ik niet meer weten wat ik met m'n geld aan moet..
|
|
|
@LaurenS
|
Dat was weer een lekkere sssessie op IJmuiden. Mooie bakkies met vlakke stukken er tussen...... Helemaal goed
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Uiteraard, net uit m'n werk en ik zie de wind al inkakken op actuele waterdata, ik skip em voor vanavond.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Mense mense mense wat een TOPDAG op Wijk bij de bunker Echt ouwerwets genieten en worden afgeschoten als door een katapult, lekker door de golven rousen en skyhigh de lucht in. De grijns is niet meer van me bek te slaan.. en nu effies lekker douchen. jihaaaa.
|
|
|
@LaurenS
|
Doe je goed Theo, morgen nog een daggie schell erachteran? , ik wel
|
|
|
|
FonezzzZz
|
gaat het morgen dan waaiien ? !
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mense mense mense wat een TOPDAG op Wijk bij de bunker Echt ouwerwets genieten en worden afgeschoten als door een katapult, lekker door de golven rousen en skyhigh de lucht in. De grijns is niet meer van me bek te slaan.. en nu effies lekker douchen. jihaaaa. En Zo was dat !!!! Top Sessie !!! Doe je goed Theo, morgen nog een daggie schell erachteran? , ik wel Klinkt goed hoe laat ben je er ??????????
|
|
|
Tim_GTS5
|
Jullie hebben toch echt een hele vette sessie gemist op ijmuiden hoor wat een mooie golven met veel vlakke stukken ertussen ongelovelijk, me beste sessie ooit mede door de C4 9m wat gaat dat hoog zeg ! Heb nog met de helm wat gefilmd 5gb totaal dus dat wordt even wat avondjes klooien om een filmpie in elkaar te zetten. Helemaal gesloopt morgen weer een dag
|
|
|
Pimp
|
Hij was weer lekkel op Wijk met teigertje. Was het niet erg west?
|
|
|
|
TBK
|
Motten jullie niet is werken !
|
|
|
|
TBK
|
Niet te geloven, is er nog een vacature bij jullie vrij ?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo goedenavond wie geets alles goed luitjes ? hoeveel nachtjes slapen nog heren voor elgouna ? donderdag ben ik van de partij kijk wel hoe ie waait
|
|
|
@LaurenS
|
Jullie hebben toch echt een hele vette sessie gemist op ijmuiden hoor wat een mooie golven met veel vlakke stukken ertussen ongelovelijk, me beste sessie ooit mede door de C4 9m wat gaat dat hoog zeg ! Heb nog met de helm wat gefilmd 5gb totaal dus dat wordt even wat avondjes klooien om een filmpie in elkaar te zetten. Helemaal gesloopt morgen weer een dag Jazeker Tim, hij was mooi op IJmuiden,waar gaan we morgen heen.... Ik denk aan schell , U2?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wel erg weinig wind morgen , schell vind ik best weet alleen niet of ik weg kom met die 9m. me 10m is nog steeds lek.
Hoelaat ?
|
|
|
Pimp
|
Hé Hans, moet dat profiel van jou niet eens aangepast worden? Er staat nog steeds Nemesis HP jumper. Wat dacht je van Jihaaaaaaaaa?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
eigenlijk wel gerard en als straks die supermovie DEBEUN IN DE TRAMONTANA uitkomt dan is het hek van de dam dan word het LENTENBEUN ben zo waanzinning hoog geweest kon vanaf roses barcelona zien zo hoog was ik nog nooit geweest hoe is et gerard long time no see ?
|
|
|