|
|
onderaqua
|
Dank je voor de morele steun Frank.
Doe je voorzichtig met je spareribs ?
|
|
|
TBK
|
Dank je voor de morele steun Frank.
Doe je voorzichtig met je spareribs ?
Geen dank Tom, hoplijk ben je snel weer van de partij. ? Spareribs ? maar ik zal er voorzichtig mee doen.
|
|
|
|
PeeWee
|
Zooo even een uurtje op Schellie gevaren (met de 12m). Was nog goed te doen. Even wat verder het water op. Zonnetje erbij . Soms vreselijk kanten om de vlagen op te vangen (kreeg zowaar flashbacks van mij ' naish X2 tijd'). Top sessie dus . See joes
|
|
|
|
arvidnl
|
stap nu in de auto en ga ook riching ijmuiden.
|
|
|
FlyingHigh
|
Wat zitten er hier toch een stel zieke gasten joh. Weet nu wat jullie doen in je vrije tijd, behalve kiten. SICK Zag Jochem mijer nog ff voorbij komen in het clippie....tssss dat ie zich daar voor leent.
|
|
|
joosie
|
ha ha ha wat een top filmpje met je kamelen teen Was op schel weer echt lekker flagerig maar de backroll zit er eindelijk in wat is dat een kick zeg nu vette regen morgen weer een dag pff ben kapot
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lol dat filmpie, jullie hebben echt wat gemist op ijmuiden wat hebben jullie toch met schel en NW dat is echt bagger Kneiterhoog en hard loopen met de 9m op 20m lijnen, wat een kick Geen regen gezien op ijmuiden alleen rond 15.00 buitje, alles droog in de tas en zal zo wel gaan regenen t/m morgen Jalou zag ik ook nog lopen met surfboardje toen ik wegging, jammer had wel wat willen zien
|
|
|
WendyH
|
Super ochtend gehad op Hindeloopen... alle ruimte
|
|
|
mocem
|
@Tim hoe vind je die 20m lijnen? Het ging vandaag wel lekker hoog met de 10. Op het eind had ik wel graag met 7 willen varen/loopen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Niet normaal man! , die kite zat een paar keer gewoon onder me en lekker hoog 8m ofzoiets.
Best groot zo'n 9m ineens 5m dichterbij, oppassen want je stuurt hem snel het water in en je heb wel iets meer wind nodig ook.
|
|
|
mocem
|
Die paar keer dat ik ze gebruikt heb moest ik wel ff wennen met timen enzo. je stuurt je kite idd zo het water in.
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Haha zal wel pittig zijn geweest @ TeXXL Richardt!!! Alles goed met Sander www.12balcken.nl ???, zie hem oktober weer als het goed is. Hopelijk ben jij er dan ook bij... met een aantal Kite-Kings Weet je wat het is: die gasten hebben heel vaak dikke wind daar... voor hun is het normaal!!! Geen bussen vol duitse toeschouwers? Sterkte voor je dochter... weet het nog uit mijn jeugd (eeuwen geleden), 1 week vakantie is 2 weken bijkomen (van de drank ben ik nooit meer afgekomen hahahhaa, PROOST!) Lekker filmpie Peet!!! dikke pret!!! Barry Badpak rulezzz!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gaan er morgen, zondag, nog mensen het water op en waar gaan we heen?
|
|
|
Giertje
|
Ik heb me echt helemaal suf gelachen Frank, Top clip
|
|
|
|
audi
|
Schel of andijk
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Waar gaan we heen morgen? Wordt NW dus Schel kan je wel vergeten Audi. Denk dat ik naar Muiderberg ga. Regen schijnt mee te gaan vallen als ik de voorspellingen zo zie. We wachten het af.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Waar haal jij je voorspellingen vandaan John ? KNMI: Zondag overdag is er veel bewolking en regent het lang en veel. De meeste neerslag wordt in het noordwesten verwacht, daar kan zondag nog 20-40 mm vallen. In het zuiden valt waarschijnlijk aanmerkelijk minder neerslag. We gaan het zien, als het droger wordt ga ik naar ijmuiden.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ach, 40mm is toch niks Beetje regen kunnen we wel hebben. Ik ga niet naar zee, heb echt geen zin in veel wind, regen en zand. Ik blijf lekker in de buurt van Almere. Sta ik ook weer snel onder de warme douche. Tis niet geweldig dat Muiderberg, maar wel een keer lekker dichtbij.
|
|
|