Haring High Richardt
|
Schellie is voor de bejaarde droogpakken brigade die bang is voor zand en zout [/ Ik vaar liever op zee Maar met zuid vind ik bijna recht de zee op gaan niet prettig. ook vind ik het niet veilig als je achterin wat krijg. ik sprak toevallig iemand gister op schel en die had achterin ook problemen gehad met zuiden wind en die had hierbij een hele tijd in het water gelegen. Hij kon amper terug komen. Met west of zuid (noord) west spoel je veel makkelijker aan bij problemen. Niet dat ik altijd problemen heb maar het idee alleen al. Eigenlijk is het het zellfde als je met Oosten wind ga varen op zee. En wat een gesjeik weer over die k*t pomp. Een ding is zeker, ik was het niet Dat is geen gezeik, als je iets leen zonder te vragen stop het dan weer terug Hmm ik vond het toch wel erg koud met mijn wetsuit Bikkel, droogpakkie ???? je was al weer gauw van het water af en ik kom nog een keer naar schellie toe, nog nooit geweest, de verhalen over de woeste mannen hielde me altijd tegen En zo Is Dat !!!!
|
|
|
|
|
Giertje
|
Citaat van Richard Kiten zonder pomp is als naar de hoere gaan zonder geld. Tjonge tjonge dat je dat allemaal weet.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Citaat van Richard Kiten zonder pomp is als naar de hoere gaan zonder geld. Tjonge tjonge dat je dat allemaal weet. Ik heb het eigenlijk van jouw, Je had het er laatst nog over in uitgebreide details . Het is eigenlijk het zelfde als kiten in de winter zonder droogpak. Voor jan l..l heenrijde en dan weer naar huis gaan zonder te hebben gevaren omdat het zo koudt is Net als jij gister met Tom, weet je nog ????? Alleen een paar fotooos maken en dan weer naar huis
|
|
|
Giertje
|
Ries vriend! Wij varen alleen als het waait en gaan niet als een droogzakkie onder een 13 meter hangen.
|
|
|
|
PeeWee
|
Heren heren toch, het is bijna kerst
|
|
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Volgens mij waait het iets harder dan Windguru voorspelde, ik ga zo naar Wijk. Wind neemt wel af maar ik wil ff mijn lichtwindvlieger uitproberen :-)
|
|
|
|
@LaurenS
|
Die ION heb ik ook,echter deze zit een stuk minder los om het lichaam dan een regulier droogpak. Lucht laten ontsnappen is nagenoeg niet nodig daardoor. Echt een fijn pak en lekker warm. Vaar er onder alleen met thermo ondergoed. Als geld moet rollen ,zeker een aanrader
|
|
|
|
@LaurenS
|
Whahahaha , je meent ut.... Te gek thanx , laat dat kratje winterbok dan maar zitten
|
|
|
|
Giertje
|
Het zal zo uit een jongensboek kunnen komen. Het is gewoon ontroerend het past wel in deze tijd van het jaar. Top dit forum.
|
|
|
|
pewpew
|
Hee Lars denk dat je mij bedoelt. Ik kan je eigenlijk niks vertellen over mijn koop, dat zou inbreuk doen op de relatie tussen verkoper en mij . Verder over het pak, echt een heerlijk pakkie. plaszipper doet het ook. Voordeel van dit droogpak is dat je hiermee ook op zee kan. enige (min)puntje is dat je zelf de rits haast niet dicht krijgt. Maarja wie gaat er tegenwoordig aleen in de winter surfen
|
|
|
Ferryman
|
Hallo allemaal,
Ik ben gisteren mijn GoPro 2 verloren bij Wijk Pier.......mocht iemand hem vinden dan zou ik het natuurlijk erg op prijs stellen als de eerlijk vinder zich meld. Ik zal zorgen voor een passende beloning.
Ps: GoPro zit vast op een headstrap...en ja, zonder extra leash.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Hee Lars denk dat je mij bedoelt. Ik kan je eigenlijk niks vertellen over mijn koop, dat zou inbreuk doen op de relatie tussen verkoper en mij . Verder over het pak, echt een heerlijk pakkie. plaszipper doet het ook. Voordeel van dit droogpak is dat je hiermee ook op zee kan. enige (min)puntje is dat je zelf de rits haast niet dicht krijgt. Maarja wie gaat er tegenwoordig aleen in de winter surfen Zoiets dacht ik al, vandaar dat ik geen prijs postte haha Maar goed om te lezen dat je er content mee bent ! Lijkt me wel een goede investering dit. Vind het echt vreselijk om me ijskoud om te moeten kleden naast de auto.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Zo bam, een winderige dag gemist vandaag, maar die kleine had judo wedstrijden en is 3de geworden ze heeft er hard voor moeten knokken, kwam nog een bekende van het water tegen, maar die viel wat ongelukkig bij de judo en ze armpje hing er een beetje losjes bij... zag er niet best uit :S zo is er al wind, dinsdag dan ben ik vrij, anders eerste kerstdag hopen op wind, kan nu niet meer wachten, allemaal nieuwe spulletjes uitproberen......
|
|
|
pewpew
|
heheh sommige vinden het teveel geld voor z'n pak maar kopen ieder jaar wel weer nieuwe kite voor 1000-1500 euro . Zon houdt je ook gewoon minimaal 5jaar met een beetje zorg eraan. Stefan dinsdag wind? Vertel mij alsjeblieft deze magische spot
|
|
|