Tim_GTS5
|
Zonde van onze benzine
|
|
|
|
Langbeest
|
zo, weer thuis. Waar gaan we heen??? Heb een bruine kop dus je ziet me wel
|
|
|
|
Langbeest
|
top vakantie Sander. heerlijk weer en toch nog redelijk veel kunnen varen. van de 14 dagen 8 dagen varen is niet verkeerd toch????
|
|
|
|
PeeWee
|
Zo moederdag achter de rug, nu ff kijken op Schellie (met de 17m onder mijn arm ) See joes
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jij wel hè. Denk dat ik ook eens ga kijken voor een grotere kite. Ook leuk voor de hangtime voor het old-school. Moet gauw een keer onder die vlieger van je hangen TBK. Mijn vinger hing gisteren al boven het 'bevestigen' knoppie. Ik wil hem eerst een keer testen. Geniet ervan Peter.
|
|
|
PeeWee
|
17m was niet nodig John, heerlijk kunnen varen met mijn 12m See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Helaaa viel het vandaag vies tegen bij Bergen ,was koud en nat en te weinig woei... toen maar gaan shoppen met Kit Doe je goe Peet
|
|
|
Ride
|
Ach Peet, kiten is leuk, maar shoppen is toch een goede tweede keus. Altijd leuk. En andere Peet, lekker joh, was vandaag de moeders bezoeken. Net thuis dus vandaag niks meer kiten. Aankomende week maar weer als de wind een beetje meewerkt. Voorspellingen zijn een beetje ingekakt. We zien het wel.
|
|
|
PeeWee
|
Meen je dat nou "kiten is leuk"? . Een puppy "is leuk", kiten is... See joes op het water John
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zo ben weer thuis, toch nog maar ff naar Schellie zo. Lijkt er op dat het deze week weinig wordt.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo wat een top sessie vandaag op swoody...
rond 10:30 op het water met flydoor en 12M alleen 2 flysurfers en wat lessers, heerlijke lichtweer sessie, daarna rond 12:00 ff wat gegeten en daarna was het een rare wind, aan /uit, ging wel maar was niet super . om 13:00 toch even kleine plankje gepakt, en toen ging het echt los, super gevaren tot 15:30, aan het einde kon het zelfs met de 9, maar ik had geen zin om te wisselen
was erg rustig, alleen tbk op het water gezien en de gier op de kant.
|
|
|
Ride
|
Meen je dat nou "kiten is leuk"? . Een puppy "is leuk", kiten is... See joes op het water John Yep, klopt Peet. Heb een hoop andere hobby's, maar zei het net nog tegen mijn meissie. Kiten is echt het allertofste. Ben blij dat je er niet verslaafd aan kan zijn. Anders zou ik het zijn.
|
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
JiHaaaaaaaaaaa, Wacht is even, heb ik dat, straks in de auto en op Schell. hebben de mannen het alleen nog maar over luiertje verschonen, flesje melk en het eerste tandje Kiten komt straks op de tweede plaats voor deze gabbers en als je goed naar ze kijkt het zijn ook alle maal skinheads.
|
|
|
@LaurenS
|
for sure no kids, still hair
|
|
|
PeeWee
|
Zucht.... kite-opa's. Ik zeg een apparte plek op het gras en het water voor onze stamoudsten en broze mede-kitekinger's. Gefeliciteerd Tom
|
|
|
onderaqua
|
Bedankt voor jullie medeleven . Duurt nog ff gelukkig.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Tom geniet nog van een lekkere 'endless summer'...
|
|
|