Had wel gezien dat Wijk ok was qua wind en weer hoor, maar geen zin in zee. Met pal west is dat ook niet ideaal. Dat hadden wij laatste keer wijk wel ondervonden.
Droogpakkie vorige week op Enkhuizen ook al gespot van een bekende, maar dat was nog niet eens zo'n slecht idee. Was toen toch wel erg frisjes. Kon ook zijn dat dat kwam, omdat we flinke tijd in het water gestaan hebben om iemand proberen te helpen met z'n kite. Kreeg het daarna niet meer warm.
Het kon niet beter op Schell. wzw Alleen maar gezellige en aardige kiters, geen geschreeuw van die Haringman in zijn droogpakkie en geen beroepsgokkers die lopen te stunten. Morgen weer.
Als je eens een keer achter die computer vandaan kom dan blijft het inderdaad niet top
Dat zoute water is enkel voor de echte mannen!
Citaat
en geen beroepsgokkers die lopen te stunten.
Morgen eindelijk weer eens Muiderberg, volgens Herman kan het bij Muiderberg niet onweren dus speciaal vroeg naar bed en eens op tijd! (voor het eerst met droogpak)
nkv lid - droogpakkie powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dat zoute water is enkel voor de echte mannen! Ga morgen nog niet in droogpakkie hoor Bas. Wel schoentjes aan denk ik en mutsie op. Dan gaat deze muts het wel weer redden denk ik mocht het niks zijn qua woei, gaan we gewoon door naar zee. Dat water is nog warm
Dat droogpak maakt ook nog niet echt veel uit denk ik.. mn hoofd en voeten worden er niet warmer van in elk geval .. maar wil toch es proberen heb dat ding nu een jaar ongebruikt liggen en zou redelijk flexibel moeten zijn.. (ION Fuse).
Nog eens wat Herman ... misschien moet ik je Heldman noemen... maar ik krijg zojuist weerswaarschuwing voor morgen op buienradar
Onweer, hagel en windstoten.. ? lol ?
nkv lid - droogpakkie powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
We kijken het morgenochtend wel ff aan. Hebben wel ff contact voor we gaan rijden. Mocht het ter plekke echt te gek zijn kappen we natuurlijk meteen!! Ik ga zeker niet de held uithangen hoor Bassie!! Better safe, then sorry!!
Geloof niet dat het hem nog gaat worden vandaag. In het hoge noorden ook nog nada woei Morgenmiddag zie ik wel weer kansen. We wachten het allemaal nog ff af. Hoop dat hij zo nog aangaat!