martijn
|
Goed idee Snackyman, maar ik ben nog maar 15 dus ik kan niet rijden maar dat zou wel handig zijn, en dan benzine kosten delen. Scheelt toch weer een hoop.
|
|
|
|
martijn
|
wel met regen waarschijnlijk...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
morgen 15:00 23kn NNO op playa/blok Ik denk, WTF heeft die Rudo het over? Maar idd. watersportweer.nl geeft vanaf 13:00 uur al 15kn NNO op, toenemend in de avond naar 22kn NNO. De regen neemt in de loop van de dag uit. Maar NNO, idd. blokkendam, maar ook Oostvoorne en Scheveningen. Wordt het toch nog hakken ende beulen dit weekend!
|
|
|
d@ni
|
@Snackyman & Martijn: Goed idee idd, moeten we ff contacten over hoe, wat en wanneer.
|
|
|
d@ni
|
Dit weekend kan ik alleen niet...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
morgen 15:00 23kn NNO op playa/blok Ik denk, WTF heeft die Rudo het over? Maar idd. watersportweer.nl geeft vanaf 13:00 uur al 15kn NNO op, toenemend in de avond naar 22kn NNO. De regen neemt in de loop van de dag uit. Maar NNO, idd. blokkendam, maar ook Oostvoorne en Scheveningen. Wordt het toch nog hakken ende beulen dit weekend! is scheef leuk m NNO?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jazeker, maar niet anders als de blokkendam. Ook HvH (ver lopen indien de slagboom niet openstaat), 's-Gravenzande en kijkduin zijn mogelijk. Check google earth maar, dat is een goede tool om te kijken of je op een bepaalde spot met een windrichting kan varen Ik ga naar Scheveningen als de voorspellingen twijfelachtig zijn, anders is autoplaya of blokkendam ook lekker. Maar blokkendam en Scheef is branding, geen vlakke stukken!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
blokkendam is tussen laag en hoogwater (geloof ik) wel lekker vlag aan het begin met kleine golfjes, stuk verder zijn de joekels van bakken pas:)
|
|
|
|
|
|
D.D
|
morge ben ik sochtens playa. wie nog meer??
|
|
|
cyberric
|
the o ga je morgen naar autostrand ricardo
|
|
|
martijn
|
Maarten, weer zo'n dikke loop foto boeken voor in de kitesurfmagazine? ik ben er volgende week hopenlijk weer eens bij
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ziet er uit dat het 's middags pas gaat waaien, dus later is beter denk ik:P
|
|
|
cyberric
|
rond een uur of 1 16knp dus denk dat ik rond die tijd op het autostrand ben grt ricardo
|
|
|
martijn_333
|
Komt er morgen iemand op weg naar oostvoorne langs metrostation capelse brug? Gr! Martijn (06-18657790)
|
|
|
martijn
|
veel plezier iedereen en ik hoop dat het niet regent enjoyyy!
|
|
|
Snackyman
|
Blugh morgen familiedagje. Weer niet de mogelijkheid om te kiten. WInd wordt volgende week wel weer goed maar de temperatuur dropt ook weer aardig omlaag. OVerdag weer 6 graden en in de nacht weer nachtvorst.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vandaag (zondag 16 maart) gaat het pas laat waaien, plus de hele dag regen Idd. Snackyman, volgende week wel wind maar uit N NW plus mindere temperaturen. Wel te doen, maar meestal nog vlageriger. Op Autoplaya zowiezo komt de wind over land, Slufter trappen niet te doen ivm aflandige wind. Blijven voetplaya, blokkendam en de spots langs de kust over. Misschien dinsdag wel tijd. Afwachten maar wat het weer gaat doen. Misschien toch nog ff los aan het eind van de middag. Mensen die nu vroeg gaan komen van een natte, windloze kermis thuis ben ik bang Gisteren nog ff wezen shoppen bij Eurofun. Doorgereden naar de Slufter om ff te kijken naar seabird. Heel bizar om die spot te 'ervaren' met 0kn wind
|
|
|
Geen
|
Gaat er vandaag nog iemand naar autostrand??? eind van de dag ivm de draaiende wind??? latersss
|
|
|
Lauw
Administrator
|
blegh, alles is weg inderdaad, hij gaat pas erg laat draaien als ik het zo zie en dan een 5-6. heel de week ook niet echt spectaculair met 14-16knopen, maar we zullen zien!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
blegh, alles is weg inderdaad, hij gaat pas erg laat draaien als ik het zo zie en dan een 5-6. heel de week ook niet echt spectaculair met 14-16knopen, maar we zullen zien!
De weersvoorspellingen veranderen met het uur zo lijkt het wel sinds gisteren. Idd. afwachten. Hoop snel dat de N en O uit de windrichting verdwijnen. Liever weer Z en W erin Anders moet ik weer gaan oefenen op Scheef met mijn waveboard. Erg relaxt met schoentjes gijpen op die directionals
|
|
|