|
hans
|
word het wekend toch nog goed afgesloten, mijn tas incl. autosleutels zijn weer terecht, dankzij mede collega kiters, en dit superforum bij deze nog een keer super bedankt
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
een baggerpoep was het
Lex! Ook al terug? Frustrerend dagje toch wel he, zeker zo na gister! De frustratie moet eruit op de 1 of andere manier! K, ga de Absint fles maar is goed bij de kladden vatten. Ach morgen de slufter mag je het nog eens dik overdoen, misschien pak je nu wel eens de 7m2. Anders wordt ie bij jou niet gebruikt.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
een baggerpoep was het
Lex! Ook al terug? Frustrerend dagje toch wel he, zeker zo na gister! De frustratie moet eruit op de 1 of andere manier! K, ga de Absint fles maar is goed bij de kladden vatten. Ach morgen de slufter mag je het nog eens dik overdoen, misschien pak je nu wel eens de 7m2. Anders wordt ie bij jou niet gebruikt. Ik gaat is kijken of ik morgen day-off kan krijgen! En dit kan dus tot morgen... Heb zometeen even geen internet hier..dus ik zie wel wie er allemaal komt! Ben er omstreeks 11:00
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hey man zo'n werkgever wil ik ook:P leon de beachbum! anyways misschien kom ik morgen ook, maar ik denk dat ik een blokkendam ga doen mocht ik tijd hebben!
|
|
|
martijn
|
zaterdag te hard, gisteren te zacht, vandaag weer te hard. Michiel, gelukkig dat het nog zo goed is afgelopen man! ik wil snel een 6m rise
|
|
|
Lauw
Administrator
|
zo wakker, wie gaat waar knallen met de kleine maten??? ik ga denk ik blokkendam!
|
|
|
|
martijn
|
haha. bij mij is het bijna altijd zo dat het heel de dag te hard was, check je de wind als je terug komt waait het precies goed, of het waait te zacht, naar huis gaan check je het thuis is de wind precies goed bdam was trouwens best rustig. iig veel rustiger dan autostrand, en je hoeft ook niet zoveel te ontwijken. O, ga eens snel naar het strand
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
De wind is nooit perfect wat voor de een te zacht is is voor de ander te hard en dat zal altijd zo blijven. wind loze dagen zitten er aan te komen dus beter vaar je gewoon.
Ik ga maar eens mijn kite inladen en LE@n gedag zeggen op het strand.
|
|
|
Lex
|
ik wil ook :'(
|
|
|
JO'Neill
|
Haha volgens mij heb ik jou gezien Jo, jij was bij de geul bezig toch? Wat trouwens wel leuk was vandaag was dat je vanaf playa helemaal naar de zeehondenbank kon varen Johoo..dat was ik jaa ..jij was met de gele toch?! Heb nog naar je geroepen...wat een poepwind!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jongens, oppassen want windstoten van 80km/u zijn opgegeven, en daar kunnen die bombproof 7m2 brandstofjes van jullie ook niet tegen Gisternen nog heerlijk gevaren, al was de wind idd. niet helemaal top. Maar was wel ff relaxen na die poeierwind van zaterdag. Ik mot ook echt snel een kleiner maatje erbij hebben. Eerst ff op vakantie , daarna staat dat bovenaan de agenda (en boardje, en... en.. )
|
|
|
KiteDemon
|
Jongens, oppassen want windstoten van 80km/u zijn opgegeven, en daar kunnen die bombproof 7m2 brandstofjes van jullie ook niet tegen ...Hmmmmm......wellicht bombproof maar niet wind- en Pbterproof. Peter sloopt die Slingys elk jaar per sets van 2 a 3 kites tegelijkertijd. Een abbootje kiterepair zet ook geen zoden aan de dijk meer.
|
|
|
JO'Neill
|
80 km/u is 40 knopen...is met de 7 nog wel te houden ..mja....ik heb geen 7 haha :S
|
|
|
Elevation
|
haha, nou, ben benieuwd of m'n ex 7tje vanavond ook overleden is.. :'(
|
|
|
Lauw
Administrator
|
this is sickkK!! naar de blokkendam met erik geweest, dikke bakken en best zwaar overpowered. Was behoorlijk werken, maar wel leuk om zo te spelen met de elementen van de natuur.
Het was best moeilijk om ver uit te varen, dus de echt dikke bakken zijn we niet bij geweest.. maar daar wil je ook niet in crashen..
|
|
|
JO'Neill
|
@ rauwe...Vet man ...moet ik ook een keer heen (H)...jij was gister toch die nog even bij het busje van surf n soul stond...ik kwam toen met mn maat er nog even bij staan...
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jah klopt:) ik had toen lesgegeven en volgens mij (of ik heb het fout) was jij met het aboard?
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Tja...go or no go...als het droog wordt....lijkt niet veel harder te waaien dan die beruchte zondag 22/06... Sorry van de twijfel Mark...ik bedoel natuurlijk gewoon: GOOOOOOOO!!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was weer vliegen vandaag! En toch wel rustig op het playa op een aantal enorme sufferds na.
Vakantie periode is begonnen, was een groepje mensen die gezellig zonder enigen ervaring in de condities van vandaag wilden gaan kiten. Ze haakten toch af, toen er 1 meteen werd afgeschoten na het oplaten van de kite.
Gelukkig was er nog iemand met ervaring in de buurt, die nog kon schreeuwen dat ie zijn safety moest trekken toen ie in de duinen lag. Wil niet weten wat er anders gebeurt zou zijn..
Zelfs iemand die een 12m2 de lucht in wilde hebben? Heel apart! Gelukkig hielp niemand hem..
|
|
|
sam
|
Was weer vliegen vandaag! En toch wel rustig op het playa op een aantal enorme sufferds na.
Vakantie periode is begonnen, was een groepje mensen die gezellig zonder enigen ervaring in de condities van vandaag wilden gaan kiten. Ze haakten toch af, toen er 1 meteen werd afgeschoten na het oplaten van de kite.
Gelukkig was er nog iemand met ervaring in de buurt, die nog kon schreeuwen dat ie zijn safety moest trekken toen ie in de duinen lag. Wil niet weten wat er anders gebeurt zou zijn..
Zelfs iemand die een 12m2 de lucht in wilde hebben? Heel apart! Gelukkig hielp niemand hem..
Hem m uiteindelijk zelf maar opgelaten... met n beetje zand erop enzo
|
|
|