martijn
|
Het wordt een zonnige en warme dag. De middagtemperatuur komt op de meeste plaatsen net boven de 25 graden uit. De wind waait uit noordoost tot oost en neemt toe tot matig, kracht 3 tot 4, langs de kust af en toe vrij krachtig, 5
|
|
|
d@ni
|
Gefeliciteerd!!!
|
|
|
d@ni
|
Hallo kiters! Ik heb net mijn 2e kitesurf lesdag achter de rug en zou het graag verder onder de knie willen krijgen. Heb zelf nog geen spullen, en helaas ook nog geen kite maatje... Dus wie vind het leuk mij op weg te helpen of samen met mij het kiten onder de knie te krijgen? Groetjes Maartje m.vanagt@gmail.com28j, vaak de beschikking over een auto, ik woon in de buurt van centrum Rotterdam. Welkom Maartje!! Je kan hier idd altijd wel afspreken, en anders vindt je altijd wel iemand op playa om iets te vragen oid. Hangloose!!
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Hallo kiters! Ik heb net mijn 2e kitesurf lesdag achter de rug en zou het graag verder onder de knie willen krijgen. Heb zelf nog geen spullen, en helaas ook nog geen kite maatje... Dus wie vind het leuk mij op weg te helpen of samen met mij het kiten onder de knie te krijgen? Groetjes Maartje m.vanagt@gmail.com28j, vaak de beschikking over een auto, ik woon in de buurt van centrum Rotterdam. Hoi Maartje! Welkom, gewoon naar oosvoorne gaan dan heb je gelijk met iedereen afgesproken. altijd wel mensen om je te helpen. Je hebt nog geen eigen materiaal, dat lijkt me wel handig dan. Ik heb nog een Naish Boxer 2006 12m van mijn vriendin in de verkoop. Misschien is het iets voor je. Kan ik je eventueel ook mee helpen.
|
|
|
Maartje
Geen avatar
|
Hey Maartje, welkom! Er zijn nog wel een aantal gasten in dit topic die nog niet zo heel lang bezig zijn. Dus vast wel iemand te vinden om mee af te spreken....alleen is er voorlopig geen wind.... Was je al van plan zelf spullen te gaan kopen?
Ja, lijkt me wel handig! Maar ik heb nog geen idee welk merk + afmetingen het handigst zijn om aan te schaffen. Mocht je nog tips hebben, graag! Gr.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Michiel gefeliciteerd met de 32ste verjaardag! Fijne dag en we hopen dat je nog veele jaartjes mag en kan kiten :-) De tijd is weer aangebrokenvoor wakeboarden en BBQ's, is ook wel gezellig maar ik heb toch liever dagen met wind. Wanneer gaan we wakeboarden, welke dag en hoelaat?? Ik ga misschien morgen avond al na het werk, dan is het lekker rustig, in het weekeind is het altijd zo druk bij de wolebrand. Heeft iemand daar nog zin in??? @Maartje welkom to the club , voor hulp en vragen kan je hier altijd terecht.
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Wat zijn je maten? Brutale vraagje naar een meisje toe maar ja...
|
|
|
HDFrank
|
Michiel gefelid..
|
|
|
HDFrank
|
waarom krijg jij osstenwind voor je verjaardag!
|
|
|
|
sam
|
Hey Maartje, welkom! Er zijn nog wel een aantal gasten in dit topic die nog niet zo heel lang bezig zijn. Dus vast wel iemand te vinden om mee af te spreken....alleen is er voorlopig geen wind.... Was je al van plan zelf spullen te gaan kopen?
Ja, lijkt me wel handig! Maar ik heb nog geen idee welk merk + afmetingen het handigst zijn om aan te schaffen. Mocht je nog tips hebben, graag! Gr. Hallo kiters! Ik heb net mijn 2e kitesurf lesdag achter de rug en zou het graag verder onder de knie willen krijgen. Heb zelf nog geen spullen, en helaas ook nog geen kite maatje... Dus wie vind het leuk mij op weg te helpen of samen met mij het kiten onder de knie te krijgen? Groetjes Maartje m.vanagt@gmail.com28j, vaak de beschikking over een auto, ik woon in de buurt van centrum Rotterdam. Hoi Maartje! Welkom, gewoon naar oosvoorne gaan dan heb je gelijk met iedereen afgesproken. altijd wel mensen om je te helpen. Je hebt nog geen eigen materiaal, dat lijkt me wel handig dan. Ik heb nog een Naish Boxer 2006 12m van mijn vriendin in de verkoop. Misschien is het iets voor je. Kan ik je eventueel ook mee helpen. Maartje, lijkt me prima, je kan best ook eens onder die van mij... beter koop je inderdaad je eigen spul(moet wel uitkomen natuurlijk ). 12 vind ik voor mezelf(78kg) als enige kite te groot... 10 vind ik voor mezelf beter...
|
|
|
Lex
|
Gefeliciteerd Michielie!
|
|
|
|
Mriek
|
Michiel, gefeliciteerd gozer!! Have a very windy year!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Michiel, gefeliciteerd gozer!! Have a very windy year! Bedankt, bedankt!!!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Gefeliciteerd opa!!! (Michiel bandit)
@Maartje welkom, Waarom zou je oud kopen terwijl je voor weinig nieuw kan kopen. Kites van Best zijn niet zo duur en goed. De maat van je board en kite(s) hangt van je gewicht af en of je 1 of 2 kites wil.
Wat een top dag vandaag zon, wind en niet druk
|
|
|
Hard2Handle
|
@H2H: morgenavond is gezien de voorspellingen + zomervakantie ook erg druk. Voorgaande jaren was het drukker zelfs als op een zaterdag op zulke dagen door de week. [/quote]
K*Tzooi ik was de vakanties vergeten, waarom moet dat nou. Had net zo'n zin om achter de kabel te hangen. Het zou misschien wel gaan regenen dus dan is het misschien wel rustig, ik ga wel even kijken vanmiddag, werk er toch niet zo ver vandaan.
|
|
|
Hard2Handle
|
Michiel, gefeliciteerd gozer!! Have a very windy year! hoop voor Michiel dat het niet de wind van achter is.
|
|
|
martijn
|
Welcom Maartje The o, waar heb je gistere gevaren dan? Ik heb er maar afgezien om vandaag naar vpolder tegaan. zit helaas een beetje zuid in wanneer wakeboarden? ik neem btw de fotograaf mee, of hij neemt mij mee
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Volgens mij word het tijd om de boot in orde te maken en de lek onveilig te gaan maken ofzo...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
andy was gister op vrouwenpolder, was pas om 18.00 een windje 4 en kon er net gevaren worden. Mjah om dat hele end te gaan rijden voor zo weinig, mij niet gezien..
|
|
|
martijn
|
mm, opzich lekker windje om met het low end van de rise te spelen Vrouwenpolder Metingen | Voorspellingen Laatste update: 15:49 uur Windsnelheid: 13,8 knopen (7 m/s, 4 Bft) Windstoten: 15,6 knopen (8,1 m/s)
|
|
|
|
d@ni
|
Volgens mij word het tijd om de boot in orde te maken en de lek onveilig te gaan maken ofzo...
Pik je mij dan op in dordrecht, klein stukkie om? Dan vaar ik achter je aan(op m'n boardje)
|
|
|