Ik ben er morgen waarschijnlijk niet bij, moet eerst een college van 100min voorbereiden voor aanstaande maandag. Anders kan ik maandag alleen het college over kiten vol praten
is het tegenwoordig veilig op de autoplaya??? Vorig jaar is in mijn auto ingebroken ........ maar met dit koude weer kite ik liever op een ondiepwaterspot ......dus kom ik weer op de autoplaya uit.
Kan iemand mij vertellen of dat het de moeite is om een waveboardje mee te nemen naar ouddorp? Het is namelijk om half 12 laag... En zo nu en dan is het dan een klotsbak
ja meenemen gek afgelopen donderdag met ongeveer zelfde omstandigheden was het erg mooi! Wij proberen er om 11u te zijn
Hier trouwens nog een filmpje van het snowkite avontuur tot nu toe, met Ivy, Jeffrey, mezelf en nog wat voorbijgangers! Let vooral op Ivy zn briljante 'waterstart'. En Rob nog bedankt voor het vasthouden van de camera! Volgende keer andersom
Mijn zege heb je maw knallen morgen en probeer je te onderscheiden door de zelfde boodschap gewoon in 30 min te brengen! Of is 100 min het doel?
College duurt twee lesuren, eis is dat ik 100min min zal moeten praten. Werk nu de hele nacht door, als het meezit kan ik er morgen misschien nog even bij zijn.
Is het echt zo erg geworden op playa met auto's leeghalen ?
Ouddorp is toch geen klotsbak met laag ? Ik zit te hopen op een biljartlaken.
Nog even snel ontbijten en dan ga ik karren. Heb zowel droogpak als wetsuit maar meegenomen.
Tot zo, rond 11
@h2h: kom dan ook gezellig naar ouddop. Wilt zeker niet te ver rijden, hé ;-)
Wil best wel een stukje rijden, dat maakt me niet uit, maar denk niet dat ik naar ouddorp rij voor 8 m/s. WTF waar is de wind, volgens de voorspellingen zou er nu meer moeten staan...
mmm ga het toch even proberen, gewoon de 13m opgooien op de playa, volgens de voorspellingen zit er nog even 1 a 2 knoopjes extra in vanmiddag. Anders ga ik de kerst in met cold turkey en dat is ronduit gevaarlijk. hijo is ook onderweg.