@ Spoon: bedankt voor de ride met je classic
Hij is weer helemaal spik en span Nick je rijdende topper? Ik durf het bijna niet te vragen maar wanneer pik je mij op?
Nou. Spik en span niet. Haha. Hij rijd. Laten we het daar op houden. Hij taat nog niet lekker op tijd, de verbranding is te rijk en het verbruik is die van een amerikaan maar io kom ergens en kan ook nog mensen ophalen
. Maar bekijks heb je wel. Zeker als je daarna met vijf kites en twee boards het busje uit komt met nog wel ruimte voor 10 over. Haha.
Waar woonde je ookalweer hijo?
Kunnen we er rekenng mee houden
.
@michiel. Jij ook bedankt he. Voor alles.
Achteraf gezien denk ik dat ik die 2011 lekker vind. Het gevoel tijdens het varen en springen was gewoon beter voor mij. En ik denk dat ik per ongeluk aan het "veranderjedepowerdingmaarspeciaalvoorme
nsenmetkortearmpjes" heb gezeten waardoor die net niet lekker uitkwam.
Voor iemand die al die tijd gewend is aan een single line depower below the bar is het trekken aan straps even wennen.
"(tijdens ht keihard varen) shit. Depoweren. Is dat die rode of die witte strap? Rood is gevaar. Dus rood is depower. Maar er staat een plusje op de rode strap? " haha.
Heb nu wel spierpijn. Ook van het stukje triathlon.
Snel weer maar eerst werken, uit eten en walibi. Ow en een paintball big game met 600 man.
.