Robberto
|
Dat ziet er super uit! Alleen Jammer dat ik morgen vrij ben en vrijdag moet werken. Morgen nog mede kiters op oostv om een uur of 11?
Jep ik ben ook van plan om morgen naar Playa te gaan.. Nog even de wind in de gaten houden, maar denk dat ik er rond 13:00 zal zijn.
|
|
|
|
alexander1965
Logs: 0 | 4 uur
|
Wie heeft ervaring met NW en N in Ouddorp? IS het dan te doen, plas en golven of het is het geen echte gunstige richting voor Ouddorp. Volgens spotinfo kan je goed varen maar hij lijkt bijna loodrecht op het strand te staan en geen ervaring met deze spot of je elkaar in de weg zit. Zaterdag en zondag 4 en 3 beaufort dus.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Vrijdag misschien Red bull boven NAP?
Neejoh niet met die babyscheetjes. Ik denk dat het weer afgelast wordt, het lijkt wel of er nooit meer een goede storm gaat komen.. Morgen ziet er wel proper uit voor een dikke sessie met de wave! Kanniewachten
|
|
|
geloof68
|
Wie heeft ervaring met NW en N in Ouddorp? IS het dan te doen, plas en golven of het is het geen echte gunstige richting voor Ouddorp. Volgens spotinfo kan je goed varen maar hij lijkt bijna loodrecht op het strand te staan en geen ervaring met deze spot of je elkaar in de weg zit. Zaterdag en zondag 4 en 3 beaufort dus.
Ligt eraan wat je wilt, wat de windrichting wordt en hoe laat je gaat (getij). Als oefenspot is Bdam gemakkelijker met Noord.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik hoop dat de voorspelling voor vrijdag bijft. Ik hoef dan niet te werken dus kan ik lekker een hele dag knallen. Heb er zin in. Helaas zie ik de laatste tijd te vaak dat de windvoorspellingen eerst goed zijn en dan steeds meer inzakken.
Moet alleen even kijken of in naar Playa of ZM ga. Ben al een hele tijd niet op de playa geweest. De laatste keer dat ik er was viel het me op dat het overal heel erg ondiep was geworden. Bij eb had je maar 10 cm diep water. Is dat nog steeds zo?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Hopelijk is er vrijdag avond nog wat over de after work sessie, morgen kan ik helaas niet, zit in België...
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Morgen naar Playa, ff kijken hoe laat en wat de buien doen. In ieder geval niet voor 1u. Temperatuur morgen 18 graden Vrijdagmiddag een afspraak, twijfel nog of ik 's ochtends zal gaan maar denk niet dat er dan iemand al op het strand staat. Anders wordt het einde middag en avond (als er wind staat )
|
|
|
|
|
sanderw
Gast
|
hmmmm, heb donderdag tijd vrijdag niet vrijdag ziet er wel beter uit.... morgen ff aan kijken markus. idd als het erg regent en puinhoop wordt dan ga ik vrijdag wel na het werk als er dan nog wat over is.
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Ff spullen pakken en dan ga ik naar Playa, hopen dat het een beetje blijft waaien (voorspellingen zijn het niet echt met elkaar eens...).
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
gezellig hijo ik verwacht er ook rond die tijd te zijn
|
|
|
|
|
|
Spoon
|
hmm liever wel... want anders word ik helemaal met mn neus op de feiten gedrukt dat ik nog maar 2 uur op het water heb gestaan :S...
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Ik haak af, lijkt nie veel soeps meer op playa (zie webcam AanZee). Geen zin in een dooie mus....
|
|
|
|
Bularoo
|
prima sessie gehad in de ochtend met de 10. Wind viel erg mee.. eerst wat underpowered.. soms wat lekkere vlagen die dikke power mee gaven.. Een keer toch de perfecte timing gehad met een vlaag.. Ging ff hoog:) Morgen vroeg weeer
|
|
|
Sint
|
Gaan er morgenvroeg nog kiters naar Oostvoorne? Ik dacht aan 9.00 / 9.30.
|
|
|
|
|