Ik niet, maar iemand ook op dit forum heeft er spullen gekocht. Zit ergens in Zwisterland, moet je maar ff vragen. Svenpronk heet hij hier volgens mij.
Ken de shop verder niet maar vraag me wel af waarom je de moeite zou nemen om daar spullen te kopen. Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te doen (voor zover ik dat even snel heb kunnen beoordelen).
Een boxer SLE 12 kost daar €1031,25. Bij de Nederlandse shops heb je hem voor nagenoeg het zelfde bedrag.
Een Torch 2 12 kost daar €1150,-. Bij de Nederlandse shops heb je voor nagenoeg hetzelfde bedrag een Torch 3.
Daarnaast moet je bij verzending naar het buitenland ook nog eens vooruit betalen (waar ik persoonlijk niet zo'n voorstander van ben) en worden er verzendkosten in rekening gebracht.
Mijn advies zou zijn: Weet wat je wilt kopen, weet wat het elders kost en ga dan praten bij een nederlandse shop!
Ik heb 3 Rebels daar gekocht (hij had ze eerder dan de Nederlandse shops) voor ongeveer 1930 euro (incl verzenden, zonder barren). Als je Andrew mailt voor een quote gaat er vast nog wat af. Het is altijd zo'n 15% goedkoper dan de Nederlandse shops kunnen gaan, want Andy verstuurd vanuit Duitsland (dus geen invoer in EU) en draagt alleen Zwitserse BTW/sales tax af die ongeveer 5% is.