pierre
|
effe spinaker tape halen bij de kiteshop 2 kanten erop plakken en je merkt er niets meer van.. bij mij ging t alleen nie meer op na zaterdag kite gewoon helemaal in 2e
|
|
|
EW-OUD
|
dat is wel balen je kite door tweeen zijn er nog meer mogelijk heden ? om te voorkomen dat het verder uitscheurt
|
|
|
Geen
|
Bij kiterepair plakken ze er een nieuw stukje stof en en dat naaien ze weer vast.. bij de zeilmaker bij je in de buurt kunnen ze dat ook wel
|
|
|
EW-OUD
|
oke weet je ook ongeveer wat de kosten ervan zijn?
|
|
|
EW-OUD
|
of zijn er nog andere alternatieven laat het maar horen
|
|
|
Geen
|
een winkelhaak van 20 cm kost 20 euro,, dus dat is niet veel geld voor 1 cm
|
|
|
EW-OUD
|
weet 1 van jullie ook of intersurf sneek reparaties doet?
|
|
|
Sjemmel
|
Spinaker tape is echt goed genoeg voor een scheurtje van 1cm hoor! Twee kanten plakken en je merkt er nooit meer iets van, behalve dan bij de verkoop maar dat hou je toch...
|
|
|
joker
Geen avatar
|
ga anders naar zeilmakerij de vries in makkum. leveren mooi werk had een scheur van ongeveer 20 cm in men kite en nu als nieuw . en anders inderdaad spinaker tape altijd makkelijk.
|
|
|
Alferink
|
ga anders naar zeilmakerij de vries in makkum. leveren mooi werk had een scheur van ongeveer 20 cm in men kite en nu als nieuw . en anders inderdaad spinaker tape altijd makkelijk.
Als nieuw?? hoe doen ze dat... heel het paneel vervangen ofzo??... Je blijft het toch zien.
|
|
|
xxedguyxx
|
ik neem maar het zekere voor het onzekere, want ik weet nie hoelang dat tape houdt, aangezien er zand en dergelijke tussen komt. duss ik laat hem maar repareren, heb ook een scheurtje van 1 cm.
|
|
|
joker
Geen avatar
|
alferink .tuurlijk blijf je dat zien. maar het is altijd beter dan verder laten scheuren. paneel laten vervangen? als je de poen, heb doen ze dat ook wel.
|
|
|
Micky
|
Bij kiterepair plakken ze er een nieuw stukje stof en en dat naaien ze weer vast.. bij de zeilmaker bij je in de buurt kunnen ze dat ook wel
Was laatst zelf bij kiterepair met een scheurtje van 2cm. Zulke scheurtjes plakken ook zij met spinaker tape en wordt niet genaaid!
|
|
|
|
pfffffh, ik heb maanden geleden een winkelhaak van 10cm met ducktape geplakt en het zit nog steeds!! als het eraf valt ga ik het netjes repareren maar het ziet er niet naar uit dat dit snel gebeurt.
|
|
|
Idefixe
|
vorig jaar aan het begin van het seizoen een flinke scheur in een kite uit 2004. De 2e hands waarde van deze kite was dusdanig laag dat een vakkundige reparatie te duur was. Zelf maar aan de slag dus: met spiritus de boel goed ontvet en aan beide zijden van de vlieger de boel met spinnakertape geplakt ( vlieger wel ff oppompen dan behoud je de goede shape) De hoekjes van het tape rond geknipt. Ik heb met de vlieger het hele jaar door incl. winter regelmatig gevlogen en alles zit nog steeds supervast. Kleine scheurtjes moet je wel wat aan doen want door de belasting is er een grote kans dat de boel op die plaatsen verder uitscheurt.
|
|
|
mbetz
|
Spinnaker Tape houdt echt goed, je hoeft niet bang te zijn dat het loslaat. Overigens is het doek van je Kite zo geweven dat een klein scheurtje niet makkelijk verder scheurt. Met een gaatje van 1 cm, gewoon Spinnakertape aan beide kanten plakken en het probleem is opgelost.
|
|
|
Emiel
|
had ook een keer zon scheurtje en ik heb em toen met ducktape gefikst, dat komt op hetzelfde neer als spinnaker tape maar hij is toen een maand later precies daar wel doormidden gegaan. Ik zeg stikken die handel, voor die paar euro niet het risico nemen.
|
|
|
|