|
StevenHill
|
Jimmy Lewis is inderdaad een topshaper van Hawaii. Shaped golfsurfboards, windsurfboards en als een van de eerste ook kitesurfboards voor de locals in Hawaii. Is dus zeker een topshaper. Zegt natuurlijk niets of het board voor jouw ook het lekkerste board is. Kwailiteit weet ik niets van.
|
|
|
Morres
|
heb eens gevaren, was niet zo'n bijzonder board qua eigenschappen, maar wel omdat het handshaped van jimmy himself was.
dat over de lak was idd zo, weet niet of dat nog zo is.
maar dit alles was 2 jaar geleden..board drijft nu ergens op waddenzee
|
|
|
nieles
|
hey ik heb er ook een en je ziet en leest er niet veel over nee maar mijn bevalt hij prima maar ik ben ook nog niet zo goed
ik heb er ook eens naar gevraagt op dit forum en kreeg best goede berichten over dit board dus gewoon kopen en je hebt een uniek boardje
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
die is weer onderweg naar Jimmy Lewis!!!! speciale editie,de boomerang!!!
|
|
|
|
~Kas
|
mooie site heeft ie wel:http://www.jimmylewis.com/
|
|
|
Morres
|
die is weer onderweg naar Jimmy Lewis!!!! speciale editie,de boomerang!!! hehehe, denk niet dat de eigenaar er om kan lachen, 1100€ kostte dat ding
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
tja je betaald voor die boomerang tegnologie he!!! die is weer onderweg naar Jimmy Lewis!!!! speciale editie,de boomerang!!! hehehe, denk niet dat de eigenaar er om kan lachen, 1100€ kostte dat ding
|
|
|
Hessel
|
Het is dus vooral gewoon cool om een Jimmy Lewis board te hebben?
|
|
|
nieles
|
ik ben zonder jimmy lewis ook cool!!!!! maar met mijn board nog cooler ????
|
|
|
Hessel
|
Ik bedoelde dat je vooral voor het coole merkje betaalt, net zoals je 20 euro voor een onderbroek betaalt waar de naam op staat van een gast die ik niet eens ken, heb ik het nog niet eens over de seksuele voorkeur als je als man graag de naam van een andere man boven je reet draagt, terwijl je ook voor 3 euro een onderbroek in de aanbieding kan kopen die gewoon even goede kwaliteit heeft.
Maarruh, nog 1 ding, zou deze maat een goed one-board quiver voor mij kunnen zijn? Het lijkt mij namelijk wat klein. Ik heb nog wel een wat groter zelfbouw board, maar die vaart neit heel lekker.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jimmy Lewis was een bekende van de kite-scene op kitebeach, Maui. Waar het allemaal begonnen is.
In de tijd dat helden zoals Elliott Lebboe & Lou Wainman probeerden te kiten met een wakeboard zoals de Liquid Force Trip in plaats van de directionals, was Jimmy de eerste die een twintip voor de heren maakte. Kijk eens naar de oude film BoostII, daarin komen alle boardjes voorbij.
Daarom is JL zo bekent. Ook heeft hij de zeer revolutionaire boardjes van Lou gemaakt zonder vinnen en met megaveel concaaf. Deze zijn overigens nooit echt aangeslagen.
Zover ik weet heeft Jimmy ook het Wipika Inferno wakeboard geshaped, die met de bekende picklevork tails.
|
|
|
Morres
|
Ik bedoelde dat je vooral voor het coole merkje betaalt, net zoals je 20 euro voor een onderbroek betaalt waar de naam op staat van een gast die ik niet eens ken Calvin lein, wat je zegt komt ui Fight Club:)
|
|
|
Hessel
|
Fight club ken ik wel (goeie film) maar ik heb geen idee waar jij het over hebt. Hebben ze hetzelfde in Fight Club gezegd?
|
|
|
WaZuP
|
yo jimmy lewis zijn de beste boards klaar
heb veel gevaren en niks komt daar bij in de buurt
|
|
|
nikkikop
|
he baasje jimmy lewis schijnt helemaal de held te zijn op aruba , was namelijk een jaar geleden aan het praten op boca grandi met een arubaan over hem : en zei toen dat ik hem niet kon , de arubaan helemaal beledigd . heb toen wat nl namen genoemd en die kon hij niet dus ff gezegd wat hij wel niet F+***cking moest . haha
maarre jimmy is wel een goeie shaper trouwens . gr
|
|
|
Hessel
|
Ok dan, ik wacht nog even op wat foto's en als die er goed uit zien neem ik de Jimmy Lewis. bedankt voor de hulp. Ik heb trouwens Jimmy Lewis zelf nog even gemalit en hij zei dat de boards op dezelfde manier worden gespoten als een auto en dat hij inderdaad zal krassen op rotsen of andere harde scherpe dingen.
BTW, de verleden tijd van ken is kende
|
|
|