leeany
|
drie kwartier heen en terug ( 1.5 uur ) ma: 9-4 di: 9-4 wo: 9-4 do: 9-14:15 vr: 9-14:15 en dan voor de rest werken als ik beetje tijd heb.. alleen zondag vrij
|
|
|
Emiel
|
wat boeit mij jullie rooster? het is geen msn hier dudes... hou het niveau nog een beetje hoog, vind het zonde zo van het forum..
|
|
|
-Mark-
|
wekker gaat om half 6 word om 6 uur op gehaald 7 uur werken 4 uur klaar 5 uur thuis dat elke dag zonder overuuren, geloof me je heb nog niks te klagen
|
|
|
Hessel
|
Heb zelf 35 uur (45 minuten per uur)
Vind het zelf niks, maar vergeleken anderen is het een heeeeeeeeel chill rooster.
|
|
|
michiel v geel
|
teminste chill dat je een aantal lange dagen hebt
ik had vorrig jaar allmeaal dagen tot 3 uur dat is te lang om nog te gaan kiten smiddags terwijl als ik een aantal lange dagen heb en wat korte of vrije dat je dan gewoon nog het water op kan als het waait
|
|
|
Jer
|
vorige jaar had ik echt een chill rooster 2 dagen tot 5u en de andere 3 tot 1 u!!! nu zit ik jammer genoeg elke dag tot 3u.... (cry_kitesmiley)
|
|
|
|
Koenani
|
2 dagen tot 6 uur maar wel elke vrijdag vrij
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Geniet nog maar even van dat school leven. Zo slecht is het nog niet.
straks ben je klaar en mag je 40 jaar lang werken! Moet je vrij nemen om te kunnen kiten en je eigen bier betalen!
|
|
|
Coen2000
|
wat boeit mij jullie rooster? het is geen msn hier dudes... hou het niveau nog een beetje hoog, vind het zonde zo van het forum..
x2 , als je denkt dat je het nu al zwaar hebt met je gepiep, wacht maar tot je op uni of beetje fatsoenlijke HBO zit
|
|
|
robin..
|
hoef over 3 weken pas weer naar school 3 dagen scoolper week en 2 vrij
|
|
|
Borec
Geen avatar
|
x2 , als je denkt dat je het nu al zwaar hebt met je gepiep, wacht maar tot je op uni of beetje fatsoenlijke HBO zit x3, moet je later eens op je werk proberen te spijbelen..... Elke woensdag vrij en wel TOT 17.00 uur op school... Ik zou zeggen geniet van je vrije tijd en plak je rooster lekker in je agenda dan hoef je straks niet elk uur hier te kijken naar welke les je moet.
|
|
|
Morres
|
pft, ik zou graag teruggaan naar middelbaar onderwijs
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
x2 , als je denkt dat je het nu al zwaar hebt met je gepiep, wacht maar tot je op uni of beetje fatsoenlijke HBO zit x3, moet je later eens op je werk proberen te spijbelen..... Elke woensdag vrij en wel TOT 17.00 uur op school... Ik zou zeggen geniet van je vrije tijd en plak je rooster lekker in je agenda dan hoef je straks niet elk uur hier te kijken naar welke les je moet. x4 als je het op de kleuterschool nu al zwaar vind, dan zal het helemaal moeilijk voor je worden als je straks een grote jongen bent en je naar een echte school gaat.
|
|
|
Arnie26736
|
Heheheheh ik heb nog vakantie , volgende week mag ik eraan geloven om weer naar school te mogen!
|
|
|
Jolien.
|
Ik moet dinsdag weeer.. Jihaaaaaaa Examenjaar, kan nog lachen worden Nieuwe regel bij ons is dat we om 8 uur moeten beginnen
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
x2 , als je denkt dat je het nu al zwaar hebt met je gepiep, wacht maar tot je op uni of beetje fatsoenlijke HBO zit
x3, moet je later eens op je werk proberen te spijbelen..... Elke woensdag vrij en wel TOT 17.00 uur op school... Ik zou zeggen geniet van je vrije tijd en plak je rooster lekker in je agenda dan hoef je straks niet elk uur hier te kijken naar welke les je moet.
x4 als je het op de kleuterschool nu al zwaar vind, dan zal het helemaal moeilijk voor je worden als je straks een grote jongen bent en je naar een echte school gaat. X5 Als ik niet op schoo zit werk ik van 08:00 tot 18:00 Het is wel zo dat je nergens zo veel vrije tijd als op school
|
|
|
Passie
|
x3, moet je later eens op je werk proberen te spijbelen..... Elke woensdag vrij en wel TOT 17.00 uur op school... Ik zou zeggen geniet van je vrije tijd en plak je rooster lekker in je agenda dan hoef je straks niet elk uur hier te kijken naar welke les je moet.
x4 als je het op de kleuterschool nu al zwaar vind, dan zal het helemaal moeilijk voor je worden als je straks een grote jongen bent en je naar een echte school gaat. X5 Als ik niet op schoo zit werk ik van 08:00 tot 18:00 Het is wel zo dat je nergens zo veel vrije tijd als op school x6.. zat ikm aar niet op school en ging ik maar werken... Weet nu misschien wel wat ik wil worden. en dat heb elke week in de vakantie 40 tot 60 uur per week gegaan:).. dus liever werk dan school:)..
|
|
|
Rowin
|
maandag van 9 tot 3 dinsdag van 8 tot 4 woensdag van 8 tot 2 donderdag van 9 tot 2 vrijdag van 9 tot 1 Opzich oke rooster, maar 5 havo, dus examenjaar.
|
|
|
Coen2000
|
maandag van 9 tot 3 dinsdag van 8 tot 4 woensdag van 8 tot 2 donderdag van 9 tot 2 vrijdag van 9 tot 1 Opzich oke rooster, maar 5 havo, dus examenjaar. havo examenjaar is makkelijkst van alle jaren jo lol heb dat hele jaar geen flikker uitgevoerd
|
|
|
jeroen90
|
matjas dinsdag heb je wel een leuke dag.. 8 uur hetzelfde wazige vak: hang???
|
|
|
leeany
|
idd examen jaar is echt zo simpel... rond de examentijd zoek je op elke dag wel een reden om uit te gaan of iets te gaan doen met mensen. leren komt er niet van tenminste ( ook al zeg je dat je dat wel gaat doen) en dan haal je nog als laagst een 7 voor je examens
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
matjas dinsdag heb je wel een leuke dag.. 8 uur hetzelfde wazige vak: hang??? Ja hang staat voor hangar. De roeping (grinnik_kitesmiley) Acht uur lang beetje sleutelen en rapporten invullen over vliegtuigen (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ga toch lekker werken. Ma tot Do 8 tot 4, vrijdag tot 2 uur :P Daarna weekend!!!
|
|
|