LOEN
|
Ik weet niet hoe andere spots waren vandaag, maar horst was echt super goed! Rond de 20/25 knopen, in het begin zelf af en toe nog een zonnetje en alles behalve vlagerig... dik 3 uur staan knallen geniaal!(kitehigh_kitesmiley)
Heb je bewijs,foto's met datum en tijd wil ik zien Ik hoef niets te bewijzen was een topdag en staat voor mezelf in me geheugen gegrift zulke goeie dagen zijn schaars op Horst en die moet je voluit benutten, de 5man+vrouw die er waren hadden wel wat anders aan hun hooft als foto's maken.... KITEN! Zouden jullie ook eens moeten doen ipv achter dit forum hangen, beter voor de sfeer Iets minder lullen iets meer kiten Mini-me, waarom niet ff langs gekomen
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik weet niet hoe andere spots waren vandaag, maar horst was echt super goed! Rond de 20/25 knopen, in het begin zelf af en toe nog een zonnetje en alles behalve vlagerig... dik 3 uur staan knallen geniaal!(kitehigh_kitesmiley)
Mini-me, waarom niet ff langs gekomen Was net wakker...had nachtdienst gehad. Donderdag is ook een lekere dag. Waarschijnlijk richting Mirns
|
|
|
@LaurenS
|
Niet te serieus lorenz,niet gek die uitspraak met 570 berichtjes achter je naam Maaruh genoeg geluld
|
|
|
onzin
|
was er ook nog ef op horst maar toch nog wel een beetje te koud zonder winterpak en rond 11 uur stond er nog te weinig wind dus ben maar weer weg gegaan
|
|
|
Dennisairtime
|
Is het morgen te doen op Horst met een shorty met zomerpak erover? Gaat morgen goed waaien denk ik en het is al weer te lang geleden nu.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Tjonge jonge daar gaan we weer.Hoog testosteron gehalte in the air Leeftijd: 18 ...... zegt genoeg....
|
|
|
LOEN
|
Is het morgen te doen op Horst met een shorty met zomerpak erover? Gaat morgen goed waaien denk ik en het is al weer te lang geleden nu.
Ligt een beetje aan jezelf... Was er een paar dagen geleden weliswaar met droogpak maar zonder handschoenen en cap, verder iedereen met wetsuit, wel goed ingepakt (cap/hand/schoen) Buiten temp is oke, water temp is nog vrij koud. Kun je een beetje tegen kou en lig je niet teveel n het water, no problem... Ik ga morgen sowieso Wie nog meer?
|
|
|
Dennisairtime
|
Dan ga ik het gewoon weer proberen. Morgen ff lekker knallen.
|
|
|
Vinni
|
!#$ zooi dat ik net moet werken in een week dat het waait
|
|
|
Iloon
|
Lorenz is gewoon een bikkel , ik doe lekker mijn handschoenen aan en cap op mijn hoofd. Dat water is me te koud en krijg last van mijn oren zonder cap. Ik bel morgen wel naar je werk dat je ziek bent Je komt gewoon ook gezellig naar horst Vinni!!! Lkkr kiten morgen!!!!
|
|
|
Vinni
|
Ik wil ook zo graag Maar ik moet echt werken morgen omdat er 2 mensen ziek zijn en 1 op vakantie
|
|
|
LOEN
|
!#$ zooi dat ik net moet werken in een week dat het waait Aardig !@#$%^&* je hebt maandag ook een mooi dagje gemist, heb nog aan je gedacht
|
|
|
Vinni
|
Ja man, ik las het hier al Naja, loop hem dan nog maar een keertje extra voor mij morgen
|
|
|
Iloon
|
Vinni weet je het zeker? Begin je je niet wat ziekjes te voelen dan? Als je morgen niet gaat kiten, ben je morgen avond zeker ziek.
|
|
|
Vinni
|
Whaha, op school kon ik dat nog flikken jah Nee maar ik moet morgen ook openen, anders staat iedereen nog eens voor een dichte deur ook. Maar als het volgende week nog waait he, nou dan ben ik er elke middag!! Ik ben nu niet meer te stoppen want ik wil voor de lente die verdraaide HP gedaan hebben. Mijn armen moeten gewoon 10cm langer worden
|
|
|
Dennisairtime
|
Tijd zat nu om te kiten. Mijn werkgever is failiet gegaan dus ben nu Koos Werkeloos. Maar plus punt het waait en het wordt vanaf nu alleen maar weer warmer.
|
|
|
|
Dennisairtime
|
Zo top was het weer niet. Veel te grote windgaten tussen de vlagen. :'( Maar naar 2 maanden niet kiten is alles beter dan niks.
|
|
|
AJKok
Geen avatar
|
Viel wel ietsje tegen ja, 40 minuten op het water gestaan met me zomerpakkie en ook nog lekker kopje onder gegaan haha, maar je hebt gelijk, het is beter als niets !
|
|
|
Dennisairtime
|
Wordt er morgen nog gekite of zou het niks worden morgen. Tis wel erg zuid.
|
|
|
To
|
en oost dus horst kan je wel vergeten....
|
|
|
LOEN
|
Morgen nog iemand van de partij?
|
|
|
KappuhH
|
Ga voor iets meer zekerheid en dus naar Workum. Moet wel snel een keer weer op Horst komen, al lang geleden en heb nog steeds zon slagboomkaart liggen
|
|
|