Kevin
|
Je kan je via de site inschrijven 15 euro voor de overnachting geen idee wat je dan erbij krijgt of krijg je een plek echt geen idee.
Verder is er dacht ik geen andere data en wordt het gewoon 4 5 6 april gehouden.
later Kevin
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
Schrijf je hier in voor het event "Sticked Kitesurf Season Kickoff ' 08"
Na inschrijving kun je binnen 24 uur een bevestigingsmail verwachten.
Inschrijving Kiteboard Season Kick Off Ik schrijf me in voor: Inschrijven en arrangementen Sticked Kitesurf Season Kickoff '08 Deelname Wedstrijden per wedstrijd Ik doe mee aan: Bestkiteboarding Wonder van Workum p.p €12,- Dirty Dog Boarder Cross p.p €12,- Sol Kite Chicks Only Contest p.p €12,- Overnachting op event terrein ( eigen tent/camper/caravan) Een prijs voor 't gehele weekend Ik blijf overnachten p.p €15,- Etensarrangement: 5 april onbijt + avondeten en 6 april ontbijt / niet in losse delen te boeken Ik eet mee p.p €20,- Vragen/opmerkingen Eventuele vragen/opmerkingen Contact gegevens Naam * de heer mevrouw (voorletters) (achternaam) Adres (straatnaam + huisnr) (postcode + plaatsnaam) E-mail * Telefoon Telefoonnummer: Mobiel nummer: * = verplicht
Joomla Professional Work
|
|
|
|
Davidoff
Gast
|
bon
waar is morres voor het heilige : Slotje
Ayooo
|
|
|
Naish-Kiter
|
ik hoop je hiermee geholpen te hebben ik heb me al ingeschreven. nu maar wachten op de big party
|
|
|
Davidoff
Gast
|
idd 'the big party'
nu al zin in!:)
likkenlikkenlikkenlikkenlikkenlikkenlik kenlikkenlikkenlikkenlikkenlikkenlikken
|
|
|
Kevin
|
It's party time
|
|
|
Davidoff
Gast
|
zeker te weten! er komt een vette vrouwlijke dj en daarvoor keiharde moshpit bouwen
|
|
|
|
My.
|
heeft iemand miss enig idee wat er welke dag is..?
|
|
|
peter.
|
hier een over zicht wat er zich af speelt op sticked
*dag 1 -beulen *dag 2 -nog harder beulen *dag 3 -super hard beulen!!!!!!!
word een top feestje!:)
|
|
|
Jordi_1990
|
dag 4 afbreken en afscheidsessie
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik ben er in ieder geval ook bij met alle camera spullen .
|
|
|
|
daanbanaan
|
hier een over zicht wat er zich af speelt op sticked
*dag 1 -beulen *dag 2 -nog harder beulen *dag 3 -super hard beulen!!!!!!!
denk eerder :
dag 1 super hard beulen dag 2 iets minder hard beulen dag 3 bijna niet meer beulen vanwege brakke kopf
word een top feestje!:) dat zowiezo
|
|
|
peter.
|
die uit voering zit er dik in haahha
|
|
|
Marc de Munnik
|
Wij zitten heerlijk in een huisje! 45 per persoon per weekend. Ook niet de moeite toch!
|
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
vorig jaar moest de muziek volgens mij ook al rond 12 a 1 uur uit, hopelijk mag het dit jaar langer.
|
|
|
FunkyoneNL
|
zat indd ook te denken om huisje te gaan zaterdag aaf moet ik alweer thuis zijn dus vrijdag nacht tot zaterdag alleen dan maar......
|
|
|
Naish-Kiter
|
hm zit ik in me 6 pers bungalow tent neem wel me kachel mee. tja en om in je eentje een huisje te huren is ook zo wat
|
|
|
skyhigh as a
|
vorige maand al een huisje/tuinhuisje (sudersee) gehuurd met zn 4en dus 20 euro de man voor het hele weekend goed te doen PADIE WARDIE MEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|