vlieg jij ook met transavia? en hoe check je online in? pak je 20kg mee met je boardbag en nog eens 20kg bagage of krijg je alles kleren en zo in je boardbag? ik hoor het graag
vlieg jij ook met transavia? en hoe check je online in? pak je 20kg mee met je boardbag en nog eens 20kg bagage of krijg je alles kleren en zo in je boardbag? ik hoor het graag
Staat op de site van TRANSAVIA hoe je online kan inchecken.Wordt stap voor stap uitgelegd en wijst zich vanzelf. Succes.
Ik ben net weer terug van EL Gouna en heb er redelijk goed kunnen kiten ,van de 7 dagen heb ik er 5 kunnen varen ,(2 dagen met mijn 9 mtr en 3 dagen met mijn 14 mtr) verder is op het water wel behoordelijk druk ,maar als dan wat verder de zee op gaat heb je genoeg ruimte ,het eb en vloed daar is wel wat om rekening mee te houden want soms vallen hele stukken rif droog en moet je wel zo,n 150 mtr lopen voordat het water diep genoeg is om te kunnen kiten ,surfschoentjes meenemen dus ,want je haalt zo je voeten open..
ja was een foutje van me we zitten inderdaad bij het 3ekitestation afspraak 13-5om 12h bij het kitestation. voor alle kitehighers die er dan zijn. ik vaar met bandit 11m kleur bordeau en bandit 9m zwart wit board trax 3 limited edition en f-one fluid wit