michiel v geel
|
muitende aldi mederwerker mischien
aandelen?
riekt naar commercie, ridder morres pakum!!!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
prima wetsuits voor onder je pak, ik heb er een shorty van en die kan mooi onder m'n pak als het koud wordt. Let wel op de maten, XXL is niet wat wij er in NL van gewend zijn, daar zou ik een paar Xjes van af halen. af vallen. oooooh wtf
En sinds ik een drysuit heb niet meer nodig
|
|
|
|
Morres
|
Ik heb de shorty, gebruik ik onder mn fullsuit (hoeft nu niet meer denk ik) en in de zomer gewoomn als shorty (joh). Niks mis mee voor die prijs
|
|
|
KappuhH
|
Iemand ervaring met het 3 delige set? En met de schoentjes? Is wel erg goedkoop namelijk.
|
|
|
LOEN
|
Heb ook een shorty voor onder me pak, Alhoewel ik hem deze hele winter een keer eronder heb gehad om dat een neopreen lycra achtig ding ook wel volstond tegen de kou. Maar voor de zomer wel lekker. Prima pakken voor de prijs.
@Wilcoos, Gewoon ff kijken naar de lengte die er op staat welk je denkt dat goed is. Thuis passen, niet goed ruil je hem ff om voor groter of kleiner. Omruilen doen ze niet moeilijk over (volgens mij geven ze zelfs geld terug)
|
|
|
arjanschip
|
Iemand ervaring met het 3 delige set? En met de schoentjes? Is wel erg goedkoop namelijk.
3 delige set is 6,5 mm geloof ik. Is echt veel te dik joh dan kun je nauwelijks meer bewegen. Die van 5 is echt dik genoeg.
|
|
|
KappuhH
|
3 delige set is 6,5 mm geloof ik. Is echt veel te dik joh dan kun je nauwelijks meer bewegen. Die van 5 is echt dik genoeg. 6,5 + 5 zelfs dus een winterpak van 11,5 mm staat er: http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20080428.p.3-delige_wetsuitMaar is het dan een standaard 5mm + een 6,5mm + cap? Want een 6,5 en de cap zijn dan maar 15 euro extra.
|
|
|
jeroen90
|
nee. een 6.5mm pak + 5mm bovenstuk dus alleen voor borst en rug enzo. + cap
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
yo dude`s! ik zoek/moet nog een pak voor lente tot.. herfst? is zo pak van die link! goed? of is het flut? anders pas ik en koop ik er 1... geen geld.. of is de kwalititeit beneden peil? xD thnz?~! l8ter
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
De kwali is zeker niet verkeerd. Inkoopbeleid en kwaliteits zekerheid (? QA) van Lidl en Aldi is onwijs strak, en ze kunnen zo massaal inkopen dat ze veel lagere marges kunnen hanteren. Dus de prijs waar het voor op de kade staat zal niet veel verschillen van gevestigde merken, ietsje lager ws. Kleur en design zijn wel een beetje oubollig, evenals de onderwatercameras *met film* uit dezelfde ad.
|
|
|
manu
|
voor 4 tientjes meer krijg je een mystic :s
|
|
|
JCS
|
En die schoentjes, zouden die wat zijn voor het kiten of zijn ze toch echt alleen handig voor het duiken?
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
hmm ik heb vorig jaar het 5mm pak aangeschaft (of eigenlijk mijn moeder voor mij) maar ik heb de hele winter met dit pak doorgevaren. Voor de winter heb ik dan nog een mouwloos lycra shirt met cap, en schoentjes(ergens anders gekocht) maar in het water echt nooit koud gehad.
|
|
|
patricks
|
yo dude`s! ik zoek/moet nog een pak voor lente tot.. herfst? is zo pak van die link! goed? of is het flut? anders pas ik en koop ik er 1... geen geld.. of is de kwalititeit beneden peil? xD thnz?~! l8ter Die pakken zijn top heb er zelf ook één en heb er de hele winter in doorgevaren
|
|
|
pindakaas
|
En die schoentjes, zouden die wat zijn voor het kiten of zijn ze toch echt alleen handig voor het duiken?
Zo te zien hebben die schoentjes een beetje dikke zolen, dat is onhandig. dan moet je je banden wel erg ver verstellen.
|
|
|
.
|
heb daar een snowboardboardbag gekocht voor mn boardje en kites,... megastevig ding, 7 euro,..... prima die lidl
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
die 3 mm full is the shitttt
|
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
dus voor mij zou 3mm goed zijn? voor nu,,en zomer en daar..na.? misch. ?! thnx Voor nu... ehmzz nee ik heb hem nog niet aan! Heb nu de Mystic Cure met nog iets eronder aan... brrr Maar als je de 3mm koopt voor later dan doe je geen miskoop... nu adviseer ik toch wel 5/3.
|
|
|
helium
|
weet het niet hoor met die pakken??????
|
|
|
Jordi_1990
|
ik heb de 3mm nu een paar jaar, knie gaat nu wel kapot maar dat mag wel na 3/4 jaar.. toch? prima pak in de warmere maanden. net een winter mee meegemaakt en kies een warmer pak van een a merk. vind het een goed pak voor mensen die een winterstop houden of nieuw zijn met de sport en geen dure aanchaf willen doen (net als ik toen, was dan wel voor windsurfen maar dat maakt niet veel uit)
|
|
|
Emma
|
Jammer dat ze geen full wetsuits hebben voor kinderen. Weet iemand of die bij een andere aanbieding nog wel komen? Ik wil er namelijk voor mijn nichtje eentje kopen.
|
|
|