Mark-Fizzer
|
Miss. wel makkelijk om te vertellen waar je ongeveer woont, ivm locatie van lesgeven...
ow ja, voor de geile pubers onder ons, niet meteen als een stelletje bijen op een pot honing hè.
De dame in kwestie stelt gewoon een vraag...
Whahahaha
|
|
|
Kayleigh
Geen avatar
|
Miss. wel makkelijk om te vertellen waar je ongeveer woont, ivm locatie van lesgeven...
ow ja, voor de geile pubers onder ons, niet meteen als een stelletje bijen op een pot honing hè.
Whahahaha
betreft de locatie en het geven van mijn woon omgeving is niet van toepassing. aangezien het niet uit maakt waar k les krijg. het gaat er om dat k les wil/krijg. maar k wil les waarna k zelfstandig kan/durf met minder dan goed neem k geen genoegen
|
|
|
leeany
|
Whahahaha
betreft de locatie en het geven van mijn woon omgeving is niet van toepassing. aangezien het niet uit maakt waar k les krijg. het gaat er om dat k les wil/krijg. maar k wil les waarna k zelfstandig kan/durf met minder dan goed neem k geen genoegen een beeld erbij geven is wel van toepassing? maar wel goed dat je niet met minder genoegen neemt, geeft wel gedrevenheid aan. om je vraag te beantwoorden... ik heb zelf les genomen bij surf & soul ( zo heette dat dacht ik ) vanuit renesse en de les was in oostvoorne. vond dat zelf wel een fijne plek ook omdat het gewoon ondiep is en genoeg ruimte voor evt. fouten.
|
|
|
Morres
|
Topic opgeschoond en verplaatst!
|
|
|
kite-force
|
maar punk en rock luisteren en zwarte kleren aantreken is tog veel leuker dan kitee. zou dat gewoon blijven doen!
|
|
|
|
vissie
|
Kite-force weess is lief voor de vrouwelijke medekiters;D
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hi Kayleigh, Ik heb 2 jaar geleden lessen gehad bij ROHA iin Vrouwenpolder. Leuke gasten en mooie lokaties (Vrouwenpolder & Neeltje Jans) met daardoor bijna altijd goede windcondities.
|
|
|
Emma
|
Het is toch wel een stuk makkelijker om te weten waar je woont. Als je in zuid limburg woont lijkt het mij niet heel praktisch om in noord friesland een les te nemen.
|
|
|
Kitesurfschool.nl
Geen avatar
|
Hi Emma,
Top dat jij wil gaan kiten en goed dat jij een les wil nemen .
bel of mail even en wie weet kan ik je helpen.
Ciao Harry kitesurfschool.nl
|
|
|
Emma
|
Ik wil helemaal geen les nemen, Kayleigh wil een les nemen. Ik kan al kiten, zie je dat niet aan mijn avatar?
|
|
|
youne nl
|
hahahahah typisch maandag morgen gevalletje Hi Emma,
Top dat jij wil gaan kiten en goed dat jij een les wil nemen .
bel of mail even en wie weet kan ik je helpen.
Ciao Harry kitesurfschool.nl
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Alleen maar weer aan poen denken die Harry... Naar wat ik begrepen heb heeft hij veel materiaal aan gort gevaren deze winter in SA. Dat moet natuurlijk wel weer terug verdient worden
|
|
|
|
jari
Geen avatar
|
Edit Morres: Jari, anders regristreer je even puur om reclame te maken voor je eigen school. Not done! Voor advertenties verwijs ik je door naar Rauwepauwer
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
LoL, dit kan echt nog een leuk topic worden... Ik geloof dat zo'n foto voor veel mensen iets teveel op een datingsite foto lijkt...
Maar welkom! En succes met kiezen waar je gaat lessen (maakt ook niet zoveel uit hoor...als je maar ergens gaat)
|
|
|
jer@en
|
laten alle scholen anders hun naam even vallen. Dan blijven we als school lekker objectief haha.
|
|
|
d@ni
|
Maaruh... Welkom en succes met kiezen Kayleigh. Je hoeft niet te zeggen waar je woont , je ouders zullen je wel vertellen hoe ver ze wel willen rijden. Voor de eerste lesjes is er toch bijna geen slecht kite school volgens mij. Zo, reclame voor iedereen
|
|
|
Davidoff
Gast
|
kayleigh..
gewoon niet aan beginnnen. veel te link. vriendin van me viel ook meteen de eerste keer. ongekende krachten.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
LOL dit is wel weer een mooie topic. Vooral de post van Harry Veel plezier met je eerste les Kayleigh...
|
|
|
Tim!
|
succes zou ik zo zeggen
|
|
|
Snowman
|
Ik wil helemaal geen les nemen, Kayleigh wil een les nemen. Ik kan al kiten, zie je dat niet aan mijn avatar? k ook nie les nemen ben al 1 met het water.....
|
|
|