Mark-Fizzer
|
Ziet er zalig uit HJ!!!
Waar zit je precies?? Misschien wat info over je spotje, en de omstandigheden...
Kunnen we allemaal lekker wegdromen... ;-))
|
|
|
Lex
|
LUL .... word hier echt niet lekker van
|
|
|
|
martijn
|
damn, dat ziet er wel (vakin ) vet uit!
|
|
|
|
TtHoM@s
|
Slotje en verwijderen die hap
|
|
|
WiCkEd
|
Laat hem lekker genieten!!!!! Heb ik ook gedaan!!
|
|
|
Micky
|
Ziet er goed uit, Henk-Jan... Beter dan die bagger-ellende hiero....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag stond er weer wind maar heb ff een rust dag genomen en zijn gaan snorkelen. Het is net alsof je met je kop in een aqurium van een chinees restaurant hangt. @ Wicked had je nog wat aan mijn foto's van Klein Curacao? @Tommy...zoals mijn topic al aangeeft zit ik nu op Bonaire maar zal binnekort ff een reisverslag schrijven over Curacao, Klein Curacao en Bonaire. Ik heb ook nog info van 2 jaar geleden toen ik op Aruba was dus zal ik er een kompleet ABC eileanden verslag van maken Tenslotte doe ik dit niet voor mij maar doe ik het allemaal voor jullie Toch nog ff een paar pics
|
|
|
|
Geronimo79
|
ben zooooww stik jaloers....
|
|
|
WiCkEd
|
@ Mini-Me Ja foto's die ik van jou kreeg zien er beter uit als de geen die ik van jou gekopieerd heb. Waar heb je ze mee bewerkt? Veel plezier de rest van de week op Curacao!!!!!
|
|
|
nieles
|
mooi hoor ik ga er ook naartoe kan niet wachten vraagje is het daar altijt zo rustig op het water?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
mooi hoor ik ga er ook naartoe kan niet wachten vraagje is het daar altijt zo rustig op het water?
Je hebt alle ruimte. De kitebuzzz van kiteboardingbonaire is elke dag aanwezig en geeft elke dag les.. Er staan bijna elke dag wel minimaal 5 kites in de lucht. Ik was niet van het water te slaan dus bleef vaak als laatste over vandaar de eenzame foto's... route: Vliegveld verlaten (linksaf) en dan 10 km langs de kust rijden en dan zie je het vanzelf. Op de 1e foto's zie je het rescue bootje liggen. Have Fun
|
|
|
nieles
|
he ik kan niet wachten maar is het te doen om daar een board te huuren is wel makelijk en heb ik aan mijn switchblade 10 m genoeg daar? bedankt nog veel plezier man
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
he ik kan niet wachten maar is het te doen om daar een board te huuren is wel makelijk en heb ik aan mijn switchblade 10 m genoeg daar? bedankt nog veel plezier man
Ik weet natuurlijk niet wat je gewicht is maar gemiddeld genomen heb je met 80kg en een 12m2 SLE/Hybride enz bijna alles afgedekt. Board kun je gewoon huren maar waarom niet gewoon meenemen. Huur van een board is altijd duurder dan 40 euro aan extra vrachtkosten. Ik weeg zelf 92 kg en had een 10m2 en 14m2 bij mij. Groetjes
|
|
|
Idefixe
|
Vliegveld verlaten (linksaf) en dan 10 km langs de kust rijden en dan zie je het vanzelf. Op de 1e foto's zie je het rescue bootje liggen. Have Fun Da's helaas geen schiphol heb ik begrepen... Grrmppfff ( we gaan je weer zien , have fun daar !!! )
|
|
|
nieles
|
bedankt voor de info ik ga er van genieten
|
|
|
Maurits
|
Wat een fucking spot! Geweldig genieten op en top!
|
|
|
slickrick
Geen avatar
|
prachtige foto's Vandaag stond er weer wind maar heb ff een rust dag genomen en zijn gaan snorkelen. Het is net alsof je met je kop in een aqurium van een chinees restaurant hangt. @ Wicked had je nog wat aan mijn foto's van Klein Curacao? @Tommy...zoals mijn topic al aangeeft zit ik nu op Bonaire maar zal binnekort ff een reisverslag schrijven over Curacao, Klein Curacao en Bonaire. Ik heb ook nog info van 2 jaar geleden toen ik op Aruba was dus zal ik er een kompleet ABC eileanden verslag van maken Tenslotte doe ik dit niet voor mij maar doe ik het allemaal voor jullie Toch nog ff een paar pics
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Thx voor de reacties en tot aankomende donderdag :-(
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Shit man, het einde is in zicht van je bezoek aan het (kite)hof van Eden Geniet er nog van de laatste dagen! Zowiezo geen reden om terug te komen, de temperaturen zijn zo'n beetje tropisch aan het worden, maar de wind is in geen velden of wegen te bekennen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ben vandaag weer in NL gearriveerd en moet zeggen dat het hier ook lekker weer is. Die 3 weken op Curaçao en Bonaire waren wel onwijs gaaf!!!
Posty, DJ, Roan en natuurlijke alle andere die ik vergeten ben ...
Thx voor jullie gastvrijheid en hopelijk tot binnenkort.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ben vandaag weer in NL gearriveerd en moet zeggen dat het hier ook lekker weer is.
Dat zegt iemand van wie zijn spieren en botten helemaal murf zijn vanwege drie weken intensief kiten Ik kan je verzekeren dat een groot deel van dit forum het hier vreselijk weer vind want de wind laat het finaal afweten. En het ziet er ook niet naar uit dat hij terug gaat komen Welkom terug, MINI-ME
|
|
|