El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
even de afstand tussen de inserts (schroefgaatjes) op meten en een beetje rondbellen/internetten, intofun ofzo
|
|
|
DaanD
|
Heb er nog 1 liggen, destijds mijn Jaime '06 gebroken. PM bij interesse...
Admins: mag dit? Hoort eigenlijk in 2ehands thuis..?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
nah,.. de grabhandle van jaime pro is echt zooooóóóóóóóóóó bagger. beter kwijt dan rijk!
|
|
|
DaanD
|
nah,.. de grabhandle van jaime pro is echt zooooóóóóóóóóóó bagger. beter kwijt dan rijk!
Verklaar je nader..
|
|
|
|
|
Kitemen
|
Mooi! Wist niet dat t zo makkelijk was!
|
|
|
Kitemen
|
Heeft trouwens nog iemand dat probleem dat zijn voeten niet op de pads passen??? Bij mij komen me tenen helemaal over de rand van de pad heen! Op zich kan ik wel goed me board vasthouden maar echt comfortabel is het niet...
Heb trouwens maat 46, dus niks schokkends, Maar in welke goede pads zouden me voeten wel passen?
|
|
|
Marko
|
Moet je eve gaan kijken bij een shop die pats verkopen kan je direct eve passen is moeilijk ze zeggen ik heb maat 45 dan en vaar op mcqueen fantastic pats 2007 past makkelijk en heb echt super breede voeten past goed.
1 punt met schoentjes pas ik er niet in dus voor de winter ga ik eve andere kopen. De banden dan.
|
|
|
.
|
Moet je eve gaan kijken bij een shop die pats verkopen kan je direct eve passen is moeilijk ze zeggen ik heb maat 45 dan en vaar op mcqueen fantastic pats 2007 past makkelijk en heb echt super breede voeten past goed.
1 punt met schoentjes pas ik er niet in dus voor de winter ga ik eve andere kopen. De banden dan.
wat een geheimtaal gast
|
|
|
|
xxedguyxx
|
Vandaar dat het board misschien gebroken is, aangezien het board wilde veren maar de grabhandle dit niet toeliet?! Iig even goed kijken of ze enigzins wel flexibel zijn (ivm de flex van je board). Ik ben zelf ook nog steeds zoekende op een goeie grabhandle.. die enigzins wat flexibel is. Heb namelijk niet direct zin om me board te breken! Greetz,
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Vandaar dat het board misschien gebroken is, aangezien het board wilde veren maar de grabhandle dit niet toeliet?! Iig even goed kijken of ze enigzins wel flexibel zijn (ivm de flex van je board). Ik ben zelf ook nog steeds zoekende op een goeie grabhandle.. die enigzins wat flexibel is. Heb namelijk niet direct zin om me board te breken! Greetz, ? board breken omdat je grabhandle te stijf is? onzin.
|
|
|
DaanD
|
Vandaar dat het board misschien gebroken is, aangezien het board wilde veren maar de grabhandle dit niet toeliet?! Iig even goed kijken of ze enigzins wel flexibel zijn (ivm de flex van je board). Ik ben zelf ook nog steeds zoekende op een goeie grabhandle.. die enigzins wat flexibel is. Heb namelijk niet direct zin om me board te breken! Greetz, Ik heb al die tijd zonder grabhandle gevaren, behalve toen ik nog 'beginnende' was (met het 'aandoen' van je board). Board is gebroken op de linker-tip (net naast de vinnen/zie foto) bij het landen van een F-16. De Jaime '06 stond bekend om de zwakte van de tips, er er zijn er ook heel wat van gebroken. Overigens heb ik hierna een 666 '07 gekocht en is hiermee exact! hetzelfde gebeurd, bleek een fabricagefout te zijn. Garantie op de 666, en vaar nu sinds zomer van vorig jaar zonder problemen.
|
|
|
nikkikop
|
he ja die jaime s vond ik ook niet veel , heb er ook 2 gebroken op de tips , en ook een nobile 555 precies hetzelfde verhaal . nu brunotti pro x 07 . vaart goed maar had iets groter gekund.
|
|
|
Marko
|
Een brunotti pro-x moet je wel heel erg je best doen om die te breken
|
|
|