Zit er nog wat in?

vissie

Antwoord #25 Juli 24, 2008, 10:43:03
edit2Rapporteer  
Patserig?
Juist niet man, Je praat er over en dat is toch goed. Je kunt het ook niet posten en op afreageren op ,,,, wie dan ook of op jezelf. maardat is niet de juiste manier
Braddyx

Antwoord #26 Juli 24, 2008, 10:46:15
edit2Rapporteer  
Toppertje kerel.

Wat nog belangrijker is dat je gewoon veel om jezelf gaat geven, dit is niet egoistisch bedoelt,...je zit in een fase waarin je jezelf hebt weggeven aan een ander,.......laat je ex een ex zijn, zorg gewoon dat jij je kop erbij houd en probeer je te vermaken,...geloof mij laat het gevoel wat je voelt puur zijn,...geen alcohol en drugs.

Je krijgt hier een superervaring mee,...probeer het te verwerken, neem je tijd daarvoor,..zonodig praat erover met een vreemde (je verhaal vertellen lucht altijd op),..en vooral blijf kiten!!
Super Cooper

Antwoord #27 Juli 24, 2008, 14:18:08
edit2Rapporteer  
Gozer succes in deze klotetijd. Geloof me het komt echt wel weer goed met, hoe moeilijk dit gevoel ook is op dit moment.

Ga lekker je gedachten verzetten en praat er over met je maten als dat oplucht.
leeany

Antwoord #28 Juli 24, 2008, 19:11:09
edit2Rapporteer  
Toppertje kerel.

Wat nog belangrijker is dat je gewoon veel om jezelf gaat geven, dit is niet egoistisch bedoelt,...je zit in een fase waarin je jezelf hebt weggeven aan een ander,.......laat je ex een ex zijn, zorg gewoon dat jij je kop erbij houd en probeer je te vermaken,...geloof mij laat het gevoel wat je voelt puur zijn,...geen alcohol en drugs.

Je krijgt hier een superervaring mee,...probeer het te verwerken, neem je tijd daarvoor,..zonodig praat erover met een vreemde (je verhaal vertellen lucht altijd op),..en vooral blijf kiten!!

hmm, alcohol helpt wel eens hoor.
vissie

Antwoord #29 Juli 24, 2008, 19:23:55
edit2Rapporteer  
zolang het niet te veel is
Braddyx

Antwoord #30 Juli 24, 2008, 20:20:42
edit2Rapporteer  
Inderdaad wel drinken,..maar met mate natuurlijk!
leeany

Antwoord #31 Juli 24, 2008, 20:57:55
edit2Rapporteer  

met veel mate ja Grin

ik dronk het helemaal weg.. kitsend stratum af gedragen.. maar dat was in mijn geval niet echt opluchtend..

boos worden heeft mij eigenlijk geholpen, in plaats van haar terug willen.
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #32 Juli 24, 2008, 21:30:49
edit2Rapporteer  

met veel mate ja Grin

ik dronk het helemaal weg.. kitsend stratum af gedragen.. maar dat was in mijn geval niet echt opluchtend..

boos worden heeft mij eigenlijk geholpen, in plaats van haar terug willen.

Ik snap je helemaal, als je boos op diegene kan worden dan is eht heel wat makkelijker om je eroverheen te zeten, jammer genoeg heb ik deze luxe niet. Ook als ze het even vluchtig uit had gemaakt had ik nog iets, maar ze nam er 1.5 uur de tijd voor waarbij we beide een half uur hebben zitten janken en de rest van de tijd gelegen in het bed zonder veel te zeggen.
Mark-Fizzer

Antwoord #33 Juli 24, 2008, 22:01:15
edit2Rapporteer  
What the fuck ouwe...Waar gaat dit nou weer heen? En blote tieten mag dan weer niet hier... Huh Huh Huh Huh  Tongue

Evengoed Sterkte gozert, meer wijven als kerken zeg ik altijd maar!!!  ThumpsUp ThumpsUp
Davidoff
Gast
Antwoord #34 Juli 27, 2008, 16:32:34
edit2Rapporteer  
af en toe kan ik die van mij wel schieten!
blehhh..

zw-wind 19 knopen. 23 graden. top daggie.
gues what?

ME SCHOONMOEDER OPHALEN VAN SCHIPHOL!
ach ach.. ze is zooo dol op me!

Zondag vliegen 2 weken kos. ze had er bijna een moord voor over om te zorgen dat me kitespullen niet meegaan... toch gewoon keurig geregeld.. vriend van me rijdt als volgauto + me kitegear! JIHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Joy.H

Antwoord #35 Juli 27, 2008, 20:11:58
edit2Rapporteer  

Zondag vliegen 2 weken kos. ze had er bijna een moord voor over om te zorgen dat me kitespullen niet meegaan... toch gewoon keurig geregeld.. vriend van me rijdt als volgauto + me kitegear! JIHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

briljant ThumpsUp Grin Tongue
Lieketjee

Antwoord #36 Juli 28, 2008, 00:17:17
edit2Rapporteer  
ik wil even een compliment geven aan al deze mannen die zich gevoelig hebben opgesteld YeSS...haha
Jer

Antwoord #37 Juli 28, 2008, 00:31:48
edit2Rapporteer  
de liefde en vakantie... gaat eigenlijk niet samen.
maar zie het van de positieve kant, je hebt nu alle tijd om te kiten! en andere dingen.
het voelt wel raar ineens om niet meer in het weekend bij je "vriendin" te zijn.
maarde tijd zal het wel helen focus je gewoon op andere dingen! lukte bij mij ook
Davidoff
Gast
Antwoord #38 Juli 28, 2008, 13:54:42
edit2Rapporteer  

hehe Joy,

alleen nog ff afwachten wat ze doet als ze me kitegear uit de wagen ziet rollen.. Oops.
ahjoh.. t is maar een vlieger met een board... meer niet!;)

briljant ThumpsUp Grin Tongue
Joy.H

Antwoord #39 Juli 28, 2008, 17:50:17
edit2Rapporteer  
hahahah idd Wink ThumpsUp maaja alvast een fijne vakantie ThumpsUp
vissie

Antwoord #40 November 02, 2008, 01:36:59
edit2Rapporteer  
tijd gaat hard.. en dan zit ik in de zelfde shit
dacht vandaag alles te vergeten. wind was aflandigg
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #41 November 02, 2008, 13:22:44
edit2Rapporteer  

net wat de mannen zeggen dit duurt maar even.
Geniet van het leven ga lekker op stap met je maten en hang zo veel mogelijk onder je kite als mogelijk is.
Straks in A'dam gaat er weer een wereld voor je open.  ThumpsUp
en spring je als een jong hert door de wei.

slingshot {Thomas}

Antwoord #42 November 03, 2008, 17:44:15
edit2Rapporteer  
Dit komt me erg bekend voor.. heb jaar terug relatie gehad met een meisje.. 2jaar en half jaar verkering gehad. En ze kwam terug van vakantie.. en ze had me niet echt gemist. Met dus de reden dat daarna uitging.

Nu heb ik er wel een hele tijd voor nodig gehad om haar te vergeten, maar goed. opgeven monent ben je der ook wel vergeten.  maar 100% uit je hooft zal ze nooit gaan. nu een jaar veder, zitten we weer beetje klef te doen tegen elkaar Tongue Maar het gaat nu aardig goed moet ik zeggen.
Alleen zijn in onze vorige relatie wat dingen fout gegaan, dus die dingen kunnen we nu mooi veranderen.

Dus tja het kan altijd dat ze weer bij je terug komt, zoniet dan zal ik me er niet druk over maken. er lopen immers genoeg andere meisje.

Maar goed het vrijgezelle leven bevalt me eigelijk ook wel best:P dus nu weet ik niet zeker of ik er wel weer terug wil Cheesy

Liefde moet van 2kanten komen Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.