Bindingen voor 'ouder' board

Emma

Augustus 02, 2008, 19:34:52
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik wilde voor mijn extreme board nieuwe pads kopen omdat die die erop zitten te groot zijn.
Was langs v/d berg geweest, en daar Best hoover pads gekocht.
Maar deze passen niet op het board (de gaatjes voor de boutjes zitten niet op de juiste plek), en ook niet op mijn andere, een naish sol uit 2006.

Gelukkig kon ik ze gewoon terugruilen, maar volgens de verkoper hebben bijna alle pads diezelfde maat.
Hij vertelde ook dat de pads misschien niet pasten omdat de boards ietjes 'ouder' zijn. (wat ik zelf nog wel mee vind vallen..)

Nu ben ik dus op zoek naar Pads die wel passen op deze boards (sol en extreme binden passen onderling wel)

Alvast bedankt,
Emma
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #1 Augustus 02, 2008, 20:23:37
edit2Rapporteer  
Nee hoor ligt aan die van Best, had ik ook toen ik die op mijn board probeerde te zetten. Ik heb toen de gaatjes wat groter gemaakt, zodat het wel pastte.
Nature

Antwoord #2 Augustus 02, 2008, 21:54:36
edit2Rapporteer  
Ik heb hier padjes liggen die passen vrijwel overal op brede en smal inschroefbaar Smiley

Give me a message if intersted Smiley ook terug te ruilen mochten ze niet passen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.