Dirkie
|
Shit, heftig... Hoop dat ie opknapt, maar hoe slim is het precies om te gaan kiten met een orkaan in aankomst...?
|
|
|
Nature
|
Shit, heftig... Hoop dat ie opknapt, maar hoe slim is het precies om te gaan kiten met een orkaan in aankomst...?
Gister was de wind 96 km/u doen wij hier ook met 7tjes t was nog een tropische storm. maar ze denken dat er daarna een waterhoos is ontstaan en dat hij daardoor is geraakt.
|
|
|
Dirkie
|
96 km/u = dik 50 knopen... Vind ik vrij heftig. Stond vorige week woensdagavond op 't strand en dacht toen ook 'laat maar'. Maar met iets minder ben ik er wel bij. Waterhoos is echt bad luck. In ieder geval wil je 't echt niet meemaken zo'n vlucht... dus kitjes laag idd!
|
|
|
Lex
|
Pfff..wat een bizar filmpje! Sterkte maar weer.....
|
|
|
|
spoetnik
|
jezus, wat komt die gozer hard voorbij vliegen.....
|
|
|
Spoon
|
idd... bizar hard gewoon.. er zijn een aantal filmpjes op youtube te vinden waarbij deze versnelling erin is "gefotoshopd" maar dit is echt!!
bizar! ik hoop dat het goed komt met die gast!
|
|
|
diesel oo7
|
damm hij vliegt er heftig doorheen hoop dat wij hier zo een dingen niet meemaken succes aan de gozer
|
|
|
Morres
|
jezus :S
|
|
|
Tom
|
Ik schrok me dood toen ik hoorde dat het een Miami local was, ken daar een hoop gasten maar hem niet .. Wel goed niks man .. heel bizar ongeluk. Zo'n andeers half jaar geleden heb ik daar ook gekite met een paar vrienden (locals) in een tropische storm, het is hard en vlagerig maar niet heel veel harder als vorige week hier ..
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Sjeeeezus hey!! Dia gaat me een partij ff hard! Hoop dat het zekerz goed met hem komt!
|
|
|
BoMiRon
Geen avatar
|
Ten eerste heel veel sterkte met die gene die dit overkomt.
Ten tweede wat vraagjes 1. als je je kite laag houd kan dit niet gebeuren? Maar dan is het toch ook niet helemaal veilig als het zo hard waait? 2. Ik zie ook kiters die tijdens het varen de kite omhoog gooien als het te hard waait, maar dan kan dit toch ook gebeuren? zeker met vlagen?
|
|
|
Geen
|
uhhh, dit gebeurt ook alleen in amerika wel gefuckt maar welke idioot gaat er kiten als het zo fucking zwart ziet van de wolken en er een orkaan is ...
|
|
|
rikdekker
|
woow. die gast komt toch echt wel met mach 3 voorbijvliegen.. poeh
|
|
|
Joy.H
|
hoop dat het allemaal weer goed komt met deze kiter.....maar check gewoon die wolken en dat weer dan ga je toch al het water af wanneer je het aan ziet komen
|
|
|
Marko
|
Als het zelfs op het nieuws was dat er een tropise storm aan komt daar dan ga je toch ook niet kitesurfen. Zag die wolken.
Ik schrok me dood toen ik die gast zag vliegen zo hard.
Sterkte met revalideren.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
heftage filmpje, gelijk een goede les voor beginners, kite laag houden met harde wind en niet op 12 uur
|
|
|
Mark1970
|
goede les voor beginners: drink een warme chock wanneer het zo hard waait en ga daarna lekker naar huis.. Voor de gevorderde: kies je kitemaat wijs en zorg dat je op het water bent te allen tijde! Zodra op het land: kite laag en LANDEN..
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Tsjee..dat ziet er wel echt sick uit.
Maar het lijkt daar wel echt knetterhard te waaien zeg...onverantwoord...en dan met al die gebouwen downwind...ajajajajaai..... Wellicht dat er nog wat meer info ergens wordt gepost over de omstandigheden en de skills e.d.
Sterkte voor de kiter!
|
|
|
blaze
Geen avatar
|
ben erg geschrokken van de video. Als je zo hard door elkaar wordt geschud, op de grond terecht komt en tolt probeer dan nog maar eens te orienteren en te releasen.Vreselijk.
|
|
|
Nature
|
hoop dat het allemaal weer goed komt met deze kiter.....maar check gewoon die wolken en dat weer dan ga je toch al het water af wanneer je het aan ziet komen Lol Wolken checken als er een orkaan warning rank 2 is lol public areas were closed down from noon LOL
|
|
|
Nature
|
Tsjee..dat ziet er wel echt sick uit.
Maar het lijkt daar wel echt knetterhard te waaien zeg...onverantwoord...en dan met al die gebouwen downwind...ajajajajaai..... Wellicht dat er nog wat meer info ergens wordt gepost over de omstandigheden en de skills e.d.
Sterkte voor de kiter!
Hij is een zeer ervaren rider hoorde ik al ze zijn getroffen door een waterhoos bad luck dus.
|
|
|
Nature
|
Ten eerste heel veel sterkte met die gene die dit overkomt. Ten tweede wat vraagjes 1. als je je kite laag houd kan dit niet gebeuren? Maar dan is het toch ook niet helemaal veilig als het zo hard waait? Op 12 uur heeft je kite alleen maar lift, op 11 uur meer lift dan pull op 10 uur meer pull dan lift op 9 uur alleen maar pull. Zie ook de andere gast die er naast staat die houd m laag en die blijft op de grond 2. Ik zie ook kiters die tijdens het varen de kite omhoog gooien als het te hard waait, maar dan kan dit toch ook gebeuren? zeker met vlagen? Als je wil springen dan moet dat wel he Het gaat om lopen op het strand en als je uit het water komt of in het water gaat altijd kite laag! Wat hier gebeurde is dat de kite over zijn hoofd wordt gelift.. kite stalled even hij valt op de grond, kite slaat terug in t windvenster en schiet nog eens knetter hard mhoog waardoor hij er van door vliegt
|
|
|
Renske.
|
Hoe moet je in godsnaam met zo'n snelheid realese ??!
|
|
|