Mauritius

VincentC

September 10, 2008, 13:21:31
edit2Rapporteer  
29 september vertrek ik voor een half jaar naar Mauritius. Zitten in een huisje in Flic n Flac in the West en ondanks dat ik het nodige research wel heb gedaan vroeg ik me af of mensen die hier zijn geweest nog tips en must seens hebben?

Wat kost het eten/drinken daar?  ThumpsUp
Alferink

Antwoord #1 September 10, 2008, 13:31:54
edit2Rapporteer  
Mauritius, Wouwwwieee
Staat bij mij ook nog op het lijstje,
http://www.dailymotion.com/neeko75/video/x3iia4_rip-in-mauritius-kitesurf_travel

Ga je voor stage??
of ga je voor die kiteschool werken die daar ergens zit,  dacht 2 nederlanders met hotel/school.
VincentC

Antwoord #2 September 10, 2008, 16:30:06
edit2Rapporteer  
Eigenlijk ga ik d'r puur heen om te kiten...schandalig he  Lips Sealed
Ondabeach

Antwoord #3 September 11, 2008, 22:43:18
edit2Rapporteer  
Ik ben er in april geweest en heb echt een top vakantie gehad. Op zich zit je met flic en flac een beetje uit de koers qua kitespot, maar op ongv 35 min met de auto vindt je le Morne. Qua stappen zit je wel beter op flic en flac. Je kan bij le Morne bij de mistral club varen. Voor het rif is het behoorlijk vlak maar je kan ook naar het rif varen waar je mega cleane 2 tot 6 meter hoge golven hebt. De wind is side shore van links. Lees wel even het rescue verhaal bij de Mistral club want als je in moeilijkheden komt door wat dan ook weet je wat je kan verwachten... neem bv de one eye.. een golf van een paar meter hoog. Ook is het aan te raden om surfschoentjes te dragen want het koraal is vlijmscherp.
Een stukje verder voorbij het indian resort heb je een baai waar je overal kan staan. Je kan daar op de spot parkeren en zo je kitegear uitladen.
Je kan daar mega kiten (vlak) en ook die baai uitvaren om vervolgens de golven bij het rif te gaan opzoeken. De locals zijn super relaxed en voor je het weet cross je het eiland over met ze. Als je beef ziet doe hem maar de groeten van Fred the one met de 18m north in april. We hebben nog een no wind party gehad op het strand. Het eten en drinken is spot goedkoop 1eur = 42 rupee   20 rupee voor een Phoenix biertje.
Als je nog het een en ander wilt weten laat het me ff weten. Je gaat daar de kite vakantie van je leven beleven!!!!!
VincentC

Antwoord #4 September 12, 2008, 14:02:09
edit2Rapporteer  
Goed om te horen! We zitten expres in Flic n Flac omdat we ook een beetje bewoonde wereld willen en we daar goed centraal zitten van alle kitespots omdat we op iedere spot op het eiland willen varen (kopen een auto dus dat komt wel goed).

Tja verder, heb je iets van MSN? Voeg anders Vincentjuh1 [ Apestraat ] hotmail.com even toe!
DaanD

Antwoord #5 September 12, 2008, 18:06:44
edit2Rapporteer  
Tja verder, heb je iets van MSN? Voeg anders Vincentjuh1 [ Apestraat ] hotmail.com even toe!

Jij bent op zoek naar Via-gra en pe-nis enlargements? LOL  Grin
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #6 September 18, 2008, 17:41:01
edit2Rapporteer  
29 september vertrek ik voor een half jaar naar Mauritius. Zitten in een huisje in Flic n Flac in the West en ondanks dat ik het nodige research wel heb gedaan vroeg ik me af of mensen die hier zijn geweest nog tips en must seens hebben?

Wat kost het eten/drinken daar?  ThumpsUp

Vergeet niet de gehele oostkust te tjekken, helemaal top aan die kant.
Natuurlijk is Le Morne de place to be maar het is overal een droom.

Wij zaten in de omgeving van le Colombier. (Oosten)

Cultuur hebben we in de natuurparken in het zuiden gevonden.

En vergeet niet een dolfijn trippie te maken in Tamarin Bay, zwemmen
met wilde dolfijnen, super !!

Ik wil snel weer terug.

Have fun.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.