Roel272
|
Zooo, die 666 vind ik mooi (zwart/goud)
|
|
|
Morres
|
jezus wat lelijk :s
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik vind het 666 board wel mooi/apart maar die 555 is idd lelijk Maar hoe varen die dingen
|
|
|
Nicolas
|
ik vind het wel goed
|
|
|
K'X
Geen avatar
|
Hahah... de manier om je vriendin aan het kiten te krijgen... " kijk eens wat een mooie kleurtjes!"
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ahhhhhh die 666, 131 cm...
Echt te gruwelijk!!!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
555 ziet er erg mooi uit... jammer dat ik ze niet echt lekker vindt varen (2008 ) .. doe mijn maar een Jaime Pro ..
|
|
|
|
Kaptain
|
Ben er ook niet kapot van.Vind de 666 voor women wel aardig. Toch maar eens checken of mijn vrouw ook wil gaan kiten....
|
|
|
Nicolas
|
Het is in ieder geval het nieuw board jaar voor mij, ik denk dat die nieuwe 666 het wel eens mag worden ... eerst wat sparen
|
|
|
Lex
|
Ik vind ze echt weer supervet:D
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik vind die 666 zeker mooi vooral de zwarte maar groen is ook vet. misschien als ze hetzelfde varen als de 2006 neem ik er 1 maar maar de 07 en 08 vind ik minder
|
|
|
Renske.
|
Nice !! Nu de kites nog xD
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
ik zat net even het filmpje van de kite expo te kijken over nobile boards. http://www.kiteforum.tv/video/Nobile_Boards_2009.htmlvroeg me af wat jullie meningen waren over het nieuwe a-symmetrische vormpje van nobile. ik heb persoonlijk geen ervaring met nobile maar met hun nieuwe outline van het board en de nieuwe vorm van het board zou het dus makkelijke upwind varen zijn en zeer goede toe-side vaar eigenschappen te hebben. zou het een voordeel zijn of zou het de goede eigenschappen van nobile boards anders maken voor het nieuwe 2009 seizoen. nobile heeft een goede naam in de twintip range zou dit veranderen of zou het ten goede komen. graag jullie meningen
|
|
|
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
ik wil niet lullig terug doen maar dit onderwerp is een vervolg van jouw topic mini-me ik zat jouw filmpje te kijken. en zag nobile en toen vroeg ik me af wat iedereen er van vond. maar vond een nieuw topic daarin nodig om zo een nobile board discussie te beginnen. maar het klopt dat je gepost had heb zelfs je linkje gepikt snap je mijn insteek van de vragen die ik stel in de eerste post nu beter. het was geen nieuwtje alleen vond het een onderwerp op zich dus vandaar mijn post.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Niet lullig bedoeld maar jij bent goed bezig
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
dank dank.. omdat deze shape zeg maar nieuw is vooral voor nobile. (ken geen andere boards die het hebbem) vond ik het wel een puntje van discussie.
|
|
|
chico
|
Ahum, kiters doen zo ie zo niet lullig onder elkaar. Alleen kiters en vogelaars doen lullig tegen elkaar ;-)
|
|
|
chico
|
Is daadwerkelijk een uitbreiding op eerder geposte topic van Mini-me. Mooi spul. Ben benieuwd hoe het vaart. Ben toch aan een nieuwe Nobile toe dus laat de zachte winter maar komen.
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
ik heb een pokke hekel aan vogels zitte alleen maar in de weg. laatst nog 1ntje in me kite gevlogen echt grappig..
hoe denk jij over de shape? chico
|
|
|