der Torch
|
Nog een dag mijn Heren...
|
|
|
jeroen90
|
ben helemaal niet voorbereid op verse sneeuw haha.
|
|
|
Lex
|
hhaha we hebben nu precies dezelfde tijd jeroentje!
|
|
|
der Torch
|
Wengen is wel een redelijk sick baantje zie ik!! Succes FuhrerJungs!!
|
|
|
Alferink
|
Ik ben hard aan de noeste arbeit, ik ben al lang blij dat ik (bijna) genoeg slaap, dus heb ff geen tijd om te skieen. Ben er zondag weer bij.
|
|
|
jeroen90
|
Ik ben hard aan de noeste arbeit, ik ben al lang blij dat ik (bijna) genoeg slaap, dus heb ff geen tijd om te skieen. Ben er zondag weer bij. OOH jij bijna genoeg slaap, ik slaap tegenwoordig 12 uur per dag heerlijk hahaha. had daardoor alleen geen tijd om met snelle tijd wedstrijd te skien.
|
|
|
Lex
|
Vette track!
|
|
|
jeroen90
|
wat een klote bocht in dat dunne stukje.
|
|
|
der Torch
|
listig bochie ja hehe... nette tijd heb je al... maar nog 17 Tage te gaan... dus we moeten onder die 2:30 zien te komen!!!!!!!!!!!
|
|
|
[Pepper]
|
Wordt helemaal gek van dat lastige smalle rechts-links bochtje! Lig tot die bocht een halve seconde voor op El Bandito maar kom het bochtje niet door. Als ik het per ongeluk wel een keertje haal lig ik meteen twee seconden achter....
Blijven oefenen.......
|
|
|
Lex
|
Ik vind dit wel de vetste baan tot nu toe! Nog even oefenen...en ik ben el bandito voorbij
|
|
|
der Torch
|
Oeh Lex... je bent me nog niet voorbij hoor hehe... nog een kleine sec achterstand 1 FuhrerJung 02:32,226 2 lexkitehigh 02:33,062 3 Jeroen90 02:33,487 4 Brackenwood 02:33,735 5 Wouterzski1310 02:39,148 6 Koenani 02:49,910 7 mosselman 02:50,400
|
|
|
der Torch
|
2e gedeelte na die smalle rechts linkse kan je de meeste secondes pakken...... eerste gedeelte liggen de meeste vrij dicht bij elkaar. Echter is 2e gedeelte wel moeilijker... lijkt zo simpel recht toe recht aan maar oh wee haha... als iemand onder me tijd komt ga ik me tijd aanscherpen.
|
|
|
Lex
|
Nog 385 honderste....
|
|
|
jeroen90
|
Eindelijk me tijd aangescherpt:
|
|
|
der Torch
|
ik moet weer aan de bak zie ik... klasse tijd jeroen, lex komt ook om de hoek kijken zie ik al...
|
|
|
[Pepper]
|
Strakke tijd Jeroen! Lukt me maar niet om m'n tijd te verbeteren. Heb nog steeds moeite met dat %$#@#& bochtje en blijf met m'n ski instellingen kloten...
Waar blijft Koenani trouwens? Hij ligt bijna 20 sec. achter!
|
|
|
jeroen90
|
nog klein beetje aangescherpt 2:31:2
Voor de liefhebber skiinstellingen:
33/35/32
|
|
|
Koenani
|
ik heb ff 2 weken nix gedaan maar nadat het gezegd is waar ik blijf ga ik de race maar eens goed verkennen haha
|
|
|
[Pepper]
|
ik heb ff 2 weken nix gedaan maar nadat het gezegd is waar ik blijf ga ik de race maar eens goed verkennen haha Had me beter stil kunnen houden!! 2:30,965..... Knappe tijd!
|
|
|
Lex
|
Zo..ietsjes aangescherpt. Genoeg om voor el bandito te komen
|
|
|
der Torch
|
Zo..ietsjes aangescherpt. Genoeg om voor el bandito te komen mooie tijden allen!! Nog mooier is dat de wedstrijd nog moet beginnen en ieder al bezig is geweest alsof het de finale was hehe... ik heb me reserves gespaard laatste tijd en zal voor de wedstrijd een scherpe tijd zetten, althans dat is het doel!! De tijd van Koenani moeten we toch ff naar de maan helpen ofniet dan haha................................... ....... nog 9 uur tot de wedstrijd heren! Wens jullie alvast succes!
|
|
|
[Pepper]
|
Wedstrijd in Wengen is vanmorgen om 9.00 uur begonnen. Je hebt tot zondagavond 21.00 uur om je snelste tijd neer te zetten.
Succes!
|
|
|
[Pepper]
|
Slechts 4 tijden neergezet tot nu toe.
Nog tot vanavond 21.00 uur de tijd om de wedstrijd in Wengen op je naam te schrijven!
|
|
|