Els durft ff 54 euris te vragen voor een a3-foto.....
Bovenstaande foto is gratis...
"zij" spoort echt niet....
nou, ik moet dat toch maar's gaan herzien hehe....
Els spoort inderdaad niet echt. Is type 'irritante' fotograaf. Loopt zenuwachtig over heen en weer, dringt zich overal tussen, jaagt iedereen weg die ze niet in beeld wil, maar liep bij groepsfoto vrolijk zelf in de weg.... Zij zette mensen duidelijk 'in scene', mannetje hier erbij, die niet, die wel, ff zo doen, ff dat doen... nogal opdringerig van karakter, nogal snel geirriteerd als mensen 'even niet leuk meededen' (scene met Daan en Coz was wel humor, was ze duidelijk niet van gecharmeerd, ik stond in de weg, ofwel mijn schaduw, en de 'guys' deden niet precies wat ze in't hoofd had,.... liep ze nukkig weg )
Ze maakt erg leuke foto's hoor, maar haar prijzen zijn niet normaal. Zij is volgens mij een 'stock' fotograaf, dus iemand die heel doelbewust bepaalde shots maakt, van die groepsfoto van de kerstkiters, staat iedereen er bij haar niet allemaal op, maar dat boeit haar niet, gaat haar om 'haar' compositie.
Verder is ze nogal fan van 'laag bij de grond' shots, heeft zo'n electronisch hoekzoekertje. Ze liep ook bijna de hele tijd krom.
Ben wel benieuwd hoe ze omgaat met portret recht, en met verkoop van kinderfoto's... ze verkoopt die ook gewoon, en kan me voorstellen dat niet alle ouders daar even blij mee zijn!
Btw, dit waren de echt kitefotografen
(die van Reinout is 'langer', maar heb 'm later overtroeft met een 'dikkere' en veeeeul zwaardere 300mm gnagna)