spruce
|
looks van deze kite vallen me een beetje tegen ben wel erg benieuwd hoe hij vaart
|
|
|
onedayfly
|
Zo te zien wel aardig
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mooi filmpje Mooie kite, ziet er zeer interessant uit. Hoop hem snel eens te testen Echter: Californie + drysuit? Global Cooling
|
|
|
c0g
Geen avatar
|
Drysuits zitten gewoon lekker Ik ga die kahoona wel testen als 't kan hoor. Ik vind 'm niet eens lelijk...
|
|
|
RemStah
Geen avatar
|
Vette tricks ook wel... dattie zo laag over het water zweeft... vetjes! en zijn board overdwars ook master!!
[\offtoppic]ligt dat aan mij omdat ik een noob ben of is het heel simpel eigenlijk?[offtopic\]
|
|
|
KiteDemon
|
) Echter: Californie + drysuit? Global Cooling Ha ha....was het eerste wat mij opviel. What the hell moet je met drysuit in Californië.
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik geloof dat het water daar behoorlijk koud is, en veel van die amerikanen vinden 15 graden al koud geloof ik
|
|
|
|
dagmartijn
|
Mooi filmpje! Vandaag op de slufter een duitser zien varen met een 9.5m Kahoona. Kite zag er best ( ) goed uit. Hou het voorlopig toch even bij mijn bandit denk ik.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Leuke film..vind die kite er niet echt vet uit zien...blijf toch maar bij Waroo...
Die boardslides zie je nu echt steeds meer...vind ze vet...ga er maar eens op oefenen...
|
|
|
Goonie
|
Mooi filmpje Mooie kite, ziet er zeer interessant uit. Hoop hem snel eens te testen Echter: Californie + drysuit? Global Cooling Drysuit is daar echt wel nodig.. geloof me maar dat het water koud is daar. Heb dat zelf ondervonden toen ik daar met een kort broekje in sprong en het zo koud was dat ik geen lucht meer kon krijgen.. alcatras staat er niet voor niks... Wat betreft de kite's.. tja zien er wel leuk uit idd..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooi filmpje... had hem al ergens voorbij zien komen. Dat underground board ziet er ook weer lekker uit Ps ik heb geen ambitie om moderator te worden maar hoort dit onderwerp niet bij foto/video thuis
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zonet op scheef geweest, waar o.a. Slis hem aan het testen was. Hij was er positief over. En mooie kite. Zal zo wat foto's posten.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zonet op scheef geweest, waar o.a. Slis hem aan het testen was. Hij was er positief over. En mooie kite. Zal zo wat foto's posten.
Slis schrijf helaas geen reviews meer ivm zijn relatie tot Wainmann maar ben toch erg benieuwd waar hij de Kahona wil/kan plaatsen tussen alle delta's van de laatste tijd...
|
|
|
|
|
Tim!
|
boardslides zijn idd vet!! Maar ik vind persoonlijk de Waroo's veel mooier..
|
|
|