Erikjee
Gast
|
Klittebandje iets boven de enkel plaatsen!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik heb er ritsjes zitten die al 12 jaar kapot zijn, heerlijke water koeling! en als dat te koud wordt: Dry suit!
|
|
|
Stetman
|
met een hete schroevendraaier een paar gaatjes maken aan de achterkant. Heb ik ook gedaan, nergens meer last van
|
|
|
onzin
|
ik had hetzelfde probleem met mn wetsuit gebruik klitte bandjes werk super goed nergens meer last van
|
|
|
Frank77
|
Met mystic pak zelfde probleem : klitteband (5 cm) om de onderkant en dan nergens meer last van.
By sommige pakken krijg je de klittebands erbij. Kreeg ze nml bij m'n shortarm pak, maar dat pak had geen last van opspatten. De mystic wel.
Dus misschien ff bellen of ze ze ook los hebben liggen/verkopen.
|
|
|
Power Zone
|
Klittenbandsluiting is inderdaad het makkelijkste. Haal op de markt 5cm breed klitteband en naai die op en aan elkaar volgens de bijlage (afmetingen staan in milimeters) Maak er meteen een stuk of 6 want die dingen raak je altijd kwijt Kosten van de klittenband liggen rond de 2 euro per meter.
|
|
|
|
rocket man
|
ik vaar nu op zee met een shorty, moet ie wel erg hoog spatten
|
|
|
seB
|
Thnxx Power Zone, Ik ga ze eens even in elkaar knutselen :-)!
|
|
|
taunis2
|
Psycho2 van O'neill nemen. Dit pak heeft last van opvullende broekspijpen
|
|
|
Nature
|
voor 3 euro koop je ze bij aquatrends waarom moeilijk doen als t makkelijk kan
|
|
|
leeany
|
Psycho2 van O'neill nemen. Dit pak heeft last van opvullende broekspijpen
Ik heb de P2 van O'neill maar zelfs daarbij krijg je af en toe water in het pak bij de benen.
|
|
|
Morres
|
ik ook,maar wel héél weinig! Als je nog een psycho II moet hebben, maatje van me had verkeerde maat besteld uit engeland, voor 250 kan je m overnemen, maat: MT
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik heb dit probleem ook wel s met hetzelfde pak. Wat ik doe is mn benen iets hoger optrekken waardoor de onderkant iets strakker langs je enkel komt.
Klittebandje zal idd het probleem helemaal verhelpen.
|
|
|
seB
|
Ik heb gisteravond voor het eerst met die bandjes om mijn enkel gevaren en het is idd echt top! totaal geen last meer van water dat mijn pak inspatte!
Bedankt voor alle reacties!
|
|
|
mocem
|
weet iemand waar je dat klittenband kan kopen?
alvast bedankt, marco
|
|
|
|
Morres
|
lokale naaiwinkel, kost het je misschien een euro
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
lokale naaiwinkel, kost het je misschien een euro
Power Zone was je al voor: Klittenbandsluiting is inderdaad het makkelijkste. Haal op de markt 5cm breed klitteband en naai die op en aan elkaar volgens de bijlage (afmetingen staan in milimeters) Maak er meteen een stuk of 6 want die dingen raak je altijd kwijt Kosten van de klittenband liggen rond de 2 euro per meter.
|
|
|
|
mocem
|
okeej bedankt
zal ff horen waar de dichtstbijzijnde naaiwinkel is.
Gr, Marco
|
|
|