El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
zooooooow da's knap gemaakt leonb! 8-10cm overlap, heb je die ook schuin gemaakt? Ik las overigens een " Splinazie" maar dat zel Freud wel zijn.
|
|
|
Giertje
|
Hoi Leon. Top man ik had niet verwacht dat dit ging lukken. Het ziet er geweldig uit Heb je er al proef mee gevaren ?.
|
|
|
Dirkie
|
Top resultaatje Leon, erg mooi geworden! Wel ff testen he, zonde als ie op fuerte doormidden gaat! Niet dat ik twijfel aan je freubelkunsten, maar je weet maar nooit he... :-)
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
TNX mannen! Yep, eerst ff testen.....Maareh, " DAN MOT ER WEL WIND KOMME!!!!" Testrapport ben ik jullie schuldig. De overlap is niet taps gemaakt, omdat ik dat te lastig vond. De koppelplaten zijn in concaaf afgeperst waardoor ik ze vrij dun kon houden en recht. De 2x 800gr extra voel je wel. Schoon aan de haak weegt het board een slordige 3800 gr. Maargoed, dat mag de pret niet drukken. Ik moet toegeven dat ik dit wel een spannend project vond en snap ook wel waarom ze 900,- pleuries moeten kosten. Pfff, wat een werk!
|
|
|
El Banditos
|
wat een stoer boardje enne erg knap gedaan man, ben benieuwd naar de resultaten op het water
|
|
|
Marko
|
Zeer knap gedaan heb benieuwd hoe het board zich houd
|
|
|
Joosdo
|
Wat een klus en het past mooi strak. Is 12 inserts niet een beetje overkil? Ziet er wel heel heavvy duty uit zeg! Opeens is het weer los in het zelfbouwgedeelte, ik zie een soort ontwikkeling van vlagen bouwdrift!
|
|
|
Lude
|
Geniaal, erg mooi gemaakt!! Kunt hem ook varen zonder boutjes erin...
|
|
|
LeonB
|
Yep, je kan er ook ok waterskieen!! Gisteren een dagje IJmuiderslag gedaan. Soms stond er 12 knts wind, dus toch maar het splitboardje uitgeprobeerd met m'n 14m2 Rhino. Door de breedte van 41 cm in combinatie met een concaaf van 5 mm blijkt het board een waanzinnig lichtweermonster te zijn. Geen gerammel van het koppelstuk en ook geen afwijkend flexpatroon. De flex was voor mij perfect! Switchen moet ik ff aan wennen door het verhoogde concaaf. Tijdens cruisen had ik geen last van het extra gewicht. Ik hoop dat er vandaag wat meer wind komt zodat we wat "Big Air" kunnen proberen om te ervaren hoe het extra gewicht aanvoelt in de lucht. Ik mis m'n grabhandle wel.....daar moet ik nog wat op vinden. Tot nu toe ben ik helemaal tevreden
|
|
|
Micky
|
Hee Leon, jij blijft jezelf overtreffen.... Ziet er goed uit gozer. Gr, Mick (en Bob.. )
|
|
|
Dirkie
|
Hey Leon, hij doet het, goed man!
Als het waait ben ik einde van de dag ook @IJmuiderslag... ben wel heel benieuwd!
|
|
|
LeonB
|
Ziezo....koffertje aangeschaft en grabhandel gemonteerd. Alsof het ervoor gemaakt is!! En klaar is Leonidas
|
|
|
|
Iw@n
|
wow! het ultieme reisboard denk ik zo
|
|
|
DHSKite
|
Fuckin vet, ziet er ook mega netjes uit..
Lever die naad geen drag op in het water?
|
|
|
El Banditos
|
Ben echt zo benieuwd naar je ervaringen, dus kan niet wachten tot je verslagje als je terug bent.
|
|
|
WaZuP
|
zo weer knap gemaakt leon;) hoop dat het niet te snel breekt onder jou big air
|
|
|
|
|
LOEN
|
Het eindresultaat was me even ontgaan, Erg wijs boardje weer Leon! Vaart hij zoals gehoopt?
Cheers
|
|
|
LeonB
|
Yo Lorenz, Hij vaart prima!! Ondanks dat het boardje wat zwaarder is dan normaal. Ook veel reacties gehad op de coole graphic's .
|
|
|
onzin
|
mag ik jou handen niet ef lenen
|
|
|